Nová generace Mazdy 3 je tady. Nabídne o 60 mm delší rozvor náprav

Jak Mazda slíbila, tak se také stalo. Na světě jsou první fotografie a informace týkající se nové generace Mazdy 3. Design asi nikoho příliš nepřekvapí, že bude finální automobil vypadat nějak takto, to se dalo dost dobře očekávat dlouho dopředu. Snad se s většinou shodneme v tom, že nový designový styl tomuto hatchbacku sluší.

Nová generace Mazdy 3 poprvé bez maskování. Premiéra už příští týden

Nová generace Mazdy 3 poprvé bez maskování. Premiéra už příští týden

Co se rozměrů týká, měří novinka na délku 4465 mm, široká je 1765 mm a vysoká 1450 mm. Délka se prakticky nezměnila, tam najdeme rozdíl pěti milimetrů ve prospěch nové generace. Na šířku se ale už bavíme o nárůstu 10 mm, výška naopak šla dolů o 20 mm. Největší změnou je ovšem rozvor náprav. Ten je s hodnotou 2700 mm delší o 60 mm. Zavazadelník nabídne základní objem 350 litrů, což představuje nárůst o 10 litrů. Jen pro porovnání, Volkswagen Golf zvládne o 30 litrů více.

Test Volkswagen Golf 1.2 TSI – důrazná odpověď pana Winterkorna

Test Volkswagen Golf 1.2 TSI – důrazná odpověď pana Winterkorna

Mazda 3 nové generace má pro evropské trhy připraveny čtyři motorizace. Trojice benzinových jednotek začíná na výkonu 100 k, prostřední možnost vyprodukuje 120 k a nejvýkonnější verze nabídne 165 k. V prvním případě  jde o jedna-pětku, druhé dva má na svědomí dvoulitr. Pokud vás zajímá diesel, pak se můžete těšit na dva-dvojku s parametry 150 k a 380 Nm.

Japonská novinka bude poprvé k vidění kde jinde, než na podzimním autosalonu ve Frankfurtu. Podrobný článek na téma nové Mazdy 3 očekávejte hned zítra.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků