Nová generace Mazdy 3 je tady. Nabídne o 60 mm delší rozvor náprav

Jak Mazda slíbila, tak se také stalo. Na světě jsou první fotografie a informace týkající se nové generace Mazdy 3. Design asi nikoho příliš nepřekvapí, že bude finální automobil vypadat nějak takto, to se dalo dost dobře očekávat dlouho dopředu. Snad se s většinou shodneme v tom, že nový designový styl tomuto hatchbacku sluší.

Nová generace Mazdy 3 poprvé bez maskování. Premiéra už příští týden

Nová generace Mazdy 3 poprvé bez maskování. Premiéra už příští týden

Co se rozměrů týká, měří novinka na délku 4465 mm, široká je 1765 mm a vysoká 1450 mm. Délka se prakticky nezměnila, tam najdeme rozdíl pěti milimetrů ve prospěch nové generace. Na šířku se ale už bavíme o nárůstu 10 mm, výška naopak šla dolů o 20 mm. Největší změnou je ovšem rozvor náprav. Ten je s hodnotou 2700 mm delší o 60 mm. Zavazadelník nabídne základní objem 350 litrů, což představuje nárůst o 10 litrů. Jen pro porovnání, Volkswagen Golf zvládne o 30 litrů více.

Test Volkswagen Golf 1.2 TSI – důrazná odpověď pana Winterkorna

Test Volkswagen Golf 1.2 TSI – důrazná odpověď pana Winterkorna

Mazda 3 nové generace má pro evropské trhy připraveny čtyři motorizace. Trojice benzinových jednotek začíná na výkonu 100 k, prostřední možnost vyprodukuje 120 k a nejvýkonnější verze nabídne 165 k. V prvním případě  jde o jedna-pětku, druhé dva má na svědomí dvoulitr. Pokud vás zajímá diesel, pak se můžete těšit na dva-dvojku s parametry 150 k a 380 Nm.

Japonská novinka bude poprvé k vidění kde jinde, než na podzimním autosalonu ve Frankfurtu. Podrobný článek na téma nové Mazdy 3 očekávejte hned zítra.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků