Nová generace limuzíny Toyota Century dostala retro design

nathan  |  06. 10. 2017 12:32  |  [84.246.166.xxx]

Krásný vůz.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  06. 10. 2017 17:12  |  [93.91.49.xxx]

Tohle je pecka! Už se těším až přestanou frčet ty supermoderní bláboly co se teď vyrábějí (a bohužel se plánují další). Ten design je doufám prolomením ledů pro idiotské manažery. Kéž by se to dostalo i do evropy.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  06. 10. 2017 19:53  |  [213.181.147.xxx]

Táto Toyota je unikát aj z iného dôvodu. 1.generácia sa predávala 30 rokov (1967-1997). a druhá generácia 20 rokov (od 1997). Som zvedavý, koľko vo výrobe vydrží táto generácia...

Odpovědět  |   | 
Pete1  |  06. 10. 2017 20:31  |  [178.253.162.xxx]

Ešte tak niečo o konkurenčnom Nissan President by bodlo....

Odpovědět  |   | 
Miyaki  |  07. 10. 2017 09:14  |  [37.48.46.xxx]

Tak to je nadhera! Proc se to nemuze dostat do Evropy a misto toho tady musim koukat na korejsky skopky s hromadou baroknich krivek napr. i30 (
Mozna retro design, ale vypada paradne a funkcne. Skvela prace panu z Toyoty.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  07. 10. 2017 11:53  |  [46.135.27.xxx]

Fuj to je hnus. 30-40 let zpátky. Nejhorší jsou ty plyšový sedačky. Blee

Odpovědět  |   | 
Peter  |  07. 10. 2017 18:10  |  [89.24.147.xxx]

1) je vidět, že ti slovo TOYOTA nic neříká
2) v čem je plyš horší než kůže?
3) v tomhle voze majitel jezdí vzadu! A to si dovedu lehce představit!!

Odpovědět  |   | 
nathan  |  07. 10. 2017 20:09  |  [84.246.166.xxx]

Ty si běž sednout do toho svýho naleštěnýho pidi turbo prdu, mezitím naťukej něco svýma tenkejma prstíkama na zapatlaný displej a hlavně drž klapačku když si starší povídají.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  07. 10. 2017 22:20  |  [46.135.3.xxx]

No vidíš jakej seš vůl. Mám atmosféru, 2 roky starou a bez "displeje". Radši se příště nevyjadřuj, bo ze sebe děláš blba.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  07. 10. 2017 22:43  |  [84.246.166.xxx]

Woooow, 2 roky starou atmosféru a bez displeje? Že by Lada Kalina Hedžbek?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  08. 10. 2017 16:43  |  [46.135.23.xxx]

To je všechno co znáš? No ty jsi fakt dylin.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  08. 10. 2017 08:07

Nacvičuj skoky do rakve. Dědku

Odpovědět  |   | 
EF  |  08. 10. 2017 07:58  |  [46.13.63.xxx]

Ty velurový sedačky jsou fantastický, alespoň v Japonsku někdo ještě bere na vědomí, že spousta lidí preferuje kvalitní látku před kůží...BRAVO

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 10. 2017 21:25  |  [78.45.44.xxx]

Drviva vacsina aut, ktore su dnes v 'kozi' pouziva synteticku kozu - a to vratane nemeckej 'premie', Lexusu atd.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A