Nová generace limuzíny Toyota Century dostala retro design

Japonská automobilka předvedla třetí generaci limuzíny Century ještě před oficiálním odhalením. Ta spojuje moderní technologie a retro design.

Třetí generaci modelu Century plánuje Toyota odhalit na autosalonu v Tokiu. Oficiální fotky již ale automobilka vypustila v předstihu. I když se jedná o zcela nový model reprezentativní limuzíny, designem spíše připomíná modely z doby již dávno minulé.

I když navenek působí novinka jako retro výstřelek, nabídne nejmodernější technologie. Zatím automobilka nezveřejnila všechny detaily. Víme ale o LED adaptivních světlometech, speciálně vyladěném odpružení či systému redukujícím vnější zvuky. 

Toyota je stále nejcennější automobilovou značkou. Mercedes ale dotahuje

Toyota je stále nejcennější automobilovou značkou. Mercedes ale dotahuje

Model limitován jen pro japonský trh díky velkému rozvoru nabízí prostorný interiér. O dokonalý komfort se v zadní části postarají jen dvě sedadla oddělená centrální opěrkou. V ní najdete také velký LCD displej, pomocí kterého lze nastavit sedadla nebo ovládat klimatizaci a zvukový systém. Pasažerům poslouží také výklopné stolky či světlo na čtení.

Limuzína je poháněna osmiválcem s objemem 5,0 litru. Motor je doplněn také o hybridní technologii. Další technické údaje zatím automobilka nezveřejnila. Toyota ale říká, že třetí generace Century má nabídnout jednu z nejnižších spotřeb ve své třídě.

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

dnes | Jan Mička | 8 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků