Nová generace limuzíny Toyota Century dostala retro design

Japonská automobilka předvedla třetí generaci limuzíny Century ještě před oficiálním odhalením. Ta spojuje moderní technologie a retro design.

Třetí generaci modelu Century plánuje Toyota odhalit na autosalonu v Tokiu. Oficiální fotky již ale automobilka vypustila v předstihu. I když se jedná o zcela nový model reprezentativní limuzíny, designem spíše připomíná modely z doby již dávno minulé.

I když navenek působí novinka jako retro výstřelek, nabídne nejmodernější technologie. Zatím automobilka nezveřejnila všechny detaily. Víme ale o LED adaptivních světlometech, speciálně vyladěném odpružení či systému redukujícím vnější zvuky. 

Toyota je stále nejcennější automobilovou značkou. Mercedes ale dotahuje

Toyota je stále nejcennější automobilovou značkou. Mercedes ale dotahuje

Model limitován jen pro japonský trh díky velkému rozvoru nabízí prostorný interiér. O dokonalý komfort se v zadní části postarají jen dvě sedadla oddělená centrální opěrkou. V ní najdete také velký LCD displej, pomocí kterého lze nastavit sedadla nebo ovládat klimatizaci a zvukový systém. Pasažerům poslouží také výklopné stolky či světlo na čtení.

Limuzína je poháněna osmiválcem s objemem 5,0 litru. Motor je doplněn také o hybridní technologii. Další technické údaje zatím automobilka nezveřejnila. Toyota ale říká, že třetí generace Century má nabídnout jednu z nejnižších spotřeb ve své třídě.

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 17 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků