Nová generace limuzíny Toyota Century dostala retro design

Japonská automobilka předvedla třetí generaci limuzíny Century ještě před oficiálním odhalením. Ta spojuje moderní technologie a retro design.

Třetí generaci modelu Century plánuje Toyota odhalit na autosalonu v Tokiu. Oficiální fotky již ale automobilka vypustila v předstihu. I když se jedná o zcela nový model reprezentativní limuzíny, designem spíše připomíná modely z doby již dávno minulé.

I když navenek působí novinka jako retro výstřelek, nabídne nejmodernější technologie. Zatím automobilka nezveřejnila všechny detaily. Víme ale o LED adaptivních světlometech, speciálně vyladěném odpružení či systému redukujícím vnější zvuky. 

Toyota je stále nejcennější automobilovou značkou. Mercedes ale dotahuje

Toyota je stále nejcennější automobilovou značkou. Mercedes ale dotahuje

Model limitován jen pro japonský trh díky velkému rozvoru nabízí prostorný interiér. O dokonalý komfort se v zadní části postarají jen dvě sedadla oddělená centrální opěrkou. V ní najdete také velký LCD displej, pomocí kterého lze nastavit sedadla nebo ovládat klimatizaci a zvukový systém. Pasažerům poslouží také výklopné stolky či světlo na čtení.

Limuzína je poháněna osmiválcem s objemem 5,0 litru. Motor je doplněn také o hybridní technologii. Další technické údaje zatím automobilka nezveřejnila. Toyota ale říká, že třetí generace Century má nabídnout jednu z nejnižších spotřeb ve své třídě.

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 44 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků