Nová generace limuzíny Toyota Century dostala retro design

Japonská automobilka předvedla třetí generaci limuzíny Century ještě před oficiálním odhalením. Ta spojuje moderní technologie a retro design.

Třetí generaci modelu Century plánuje Toyota odhalit na autosalonu v Tokiu. Oficiální fotky již ale automobilka vypustila v předstihu. I když se jedná o zcela nový model reprezentativní limuzíny, designem spíše připomíná modely z doby již dávno minulé.

I když navenek působí novinka jako retro výstřelek, nabídne nejmodernější technologie. Zatím automobilka nezveřejnila všechny detaily. Víme ale o LED adaptivních světlometech, speciálně vyladěném odpružení či systému redukujícím vnější zvuky. 

Toyota je stále nejcennější automobilovou značkou. Mercedes ale dotahuje

Toyota je stále nejcennější automobilovou značkou. Mercedes ale dotahuje

Model limitován jen pro japonský trh díky velkému rozvoru nabízí prostorný interiér. O dokonalý komfort se v zadní části postarají jen dvě sedadla oddělená centrální opěrkou. V ní najdete také velký LCD displej, pomocí kterého lze nastavit sedadla nebo ovládat klimatizaci a zvukový systém. Pasažerům poslouží také výklopné stolky či světlo na čtení.

Limuzína je poháněna osmiválcem s objemem 5,0 litru. Motor je doplněn také o hybridní technologii. Další technické údaje zatím automobilka nezveřejnila. Toyota ale říká, že třetí generace Century má nabídnout jednu z nejnižších spotřeb ve své třídě.

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 39 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků