Nová generace čtyřválcových motorů BMW z Velké Británie

Přesně po třech letech výstavby zahájí v lednu 2001 produkci nový závod BMW v britském Hams Hall. Do výstavby nového výrobního centra v blízkosti Birminghamu investovala BMW Group jednu miliardu německých marek
Nová generace čtyřválcových motorů BMW z Velké Británie
Přesně po třech letech výstavby zahájí v lednu 2001 produkci nový závod BMW v britském Hams Hall. Do výstavby nového výrobního centra v blízkosti Birminghamu investovala BMW Group jednu miliardu německých marek (cca 400 milionů liber) a po úplném zprovoznění zde na ploše větší než 170 000 m2, vznikne kolem 1 500 nových pracovních míst.

V nejbližší budoucnosti bude výrobní závod v Hams Hall dodávat čtyřválcové motory nové generace o obsahu 1.6 – 2.0 l. Současně se stane tzv. "kompetenčním centrem" pro výrobu motorů, vybavených systémem "VALVETRONIC". Díky této inovativní technologii bude možné nahradit škrtící klapku variabilním zdvihem ventilů. Pozitivním důsledkem pak nebude jen snížení výkonových ztrát, ale například také citelně nižší spotřeba paliva a snížení hladiny emisí. Motory z Hams Hall budou určeny pro automobily, vyráběné závody BMW v Mnichově, Regensburgu, Dingolfingu, Spartanburgu (USA) a Rosslynu (JAR). Vzhledem k enormnímu celosvětovému nárůstu poptávky po automobilech BMW, rozšíří závod v Hams Hall již v prvních měsících svou produkci a v roce 2001 tak bude vyrobeno 60.000 motorů. V následujících letech počítá BMW Group s produkcí cca 400.000 agregátů ročně.

Začátek produkce v závodu Hams Hall odlehčí především výrobnímu závodu BMW ve Steyeru a umožní, aby se jeho výrobní kapacity soustředily na dieselové motory.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků