To je ale hloupý článek. Jeden z milionu renderů, zdaleka ne první. Navíc skutečnější obrázky auta unikly už dávno... http://tinyurl.com/cd32zye...
Jj, těžkej bulvár.
U stávajícího modelu mě příšerně sere nastavení podvozku. Připadám si jak když jedu na trakaři, každý kamínek na silnici se mnou drncá. Snad s tim něco ti chytráci udělají.
Staci to prezut na normalne pneu a je pokoj.Odhliadnuc od tej mizerie, ktorou sa tato znacka v upadku prezentuje
Mi připadá, že jsi takovej teoretik, viď? :-)Psát něco o tom, jak ti X5 drncá a nevědět o adaptive drive...samozřejmě, že to řeší hodně. Zelí se neptej, zelinář neví nic;-)
"U stávajícího modelu mě příšerně sere nastavení podvozku. "Neprehanaj, Ty si mal aspon pri X5 moznost si odbjednat adapativny podvozok, ja pri X1 nie, ale nemam s tym nejaky problem, pohoda na stock 17" 50 nizkoprofilacoch.
Bohužel adaptive drive ovlivní něco jiného než drncání nízkoprofilových runflatů.
Blbost, ked mas adaptativny podvozok mozes mat aj nizkoprofilove a auto to vsetko vyzehli. Alebo si snad myslis, ze auta s adaptativnym podvozkom maju ine ako nizkoprofilove? Neplet si nastavitelne tlmice v rezimoch s adaptativnym podvozkom, ktory je schopny 100x za sekundu menit vlastnosti tlmicov.
Nevyžehlí. To by museli u BMW pochopit, že pokud nezavedou plně vzduchové pérování jako Audi, tak na nízkoprofilovém runflatu ani s adaptive drive auto komfortní nebude a ani být nemůže. Jedna věc jsou povídačky, napsané do prospektu a druhá věc je realita. A to neplkám teorie ale vlastní zkušenosti.
Srovnáváš nesrovnatelné, u BMW nepochopili podstatně víc věcí, než jen pérování. Pomocnou berličkou je vykašlat se na runflaty a za ušetřené peníze si koupit tyre mobility set. Auto získá na jistotě i komfortu, akorát ztratíš nárok na asistenci BMW při defektu. Bohužel, epidemie nesmyslných runflatů už neinfikovala jen bavory ale např. i VW.
Každý traktor drncá. V zetoru na to měli odpruženou sedačku. Pokud by to auto pružilo, tak se to v zatáčce převrátí. Podvozek musí být tuhý (viz.traktor). Nejlépe bude traktor prodat a koupit si na ježdění po silnici auto.
Nízký auto si koupím, až budou naše silnice vypadat jako silnice a ne jako tankodrom. Touareg nedrncá, jen škoda, že je to jenom předraženej koncern.
Měl sis připlatit za adaptive drive, s tím nic nedrncá a v zátačkách drží líp než tvrdý standardní podvozek. ML bez vzduchového podvozku je taky howno.
Aha, tak to jsem netušil. Díky za info. :-|
Záleží na profilu pneu. 5GT na 245/40R20 vpředu a 275/35R20 vzadu je kostitřas i s adaptive drive nastaveným na comfort+. Jen se přitom ještě houpe jako blahé paměti moskvič.
Úplně si nejsem jistý jestli bych bych na 5GT dával R20 v ČR!
Souhlas. Jenže je tam dali už v Münchenu. Na zimu mám 18", s těmi je to o poznání lepší.
Očekávám, že ve stylu moderních aut to bude ještě horší. V německu mají totiž docela jiný silnice
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.