Nová generace Audi A4 je tady. O šestiválcové motory nepřišla

25 komentářů

Ja
1. července • 2:42

Jakozto majitel predchozi generace musim rict, ze ten interier je naprosto ohavny ... obzvlaste ta hlava radici paky a panel klimatizace ... Ikdyz to ovladani infotainmentu taky vypada divne ...No nic ... aspon to ulehcuje rozhodovani o tom ze dalsi bude Jaguar XE :)

E15
30. června • 11:11

takže v benzinu maximálně čtyřválec a smrduté diesely i jako šestiválce? Už aby se deiselům (včetně euro 6) zakázal vjezd alespoň do center měst. Takováto nabídka motorizací je šílená... :-O

Tonda
29. června • 18:34

A z toho jsem si měl sednout na zadek ??? Kdo od koho kopíroval zadní skupinovky - Superb od Audi či Audi od Superbu.... Jinak normální auto...

petr
29. června • 18:28

Zezadu trochu superb s pasatem dohromady, ale jinak je nádherná, hlavně v té žluté barvě.

dpcstb
29. června • 18:24

hadanka... vyzera to ako rapid, motory to ma ako rapid... co to je? :-D

Vana666
29. června • 18:50

rapid

K&K&K
29. června • 17:09

Nejdůležitější je, že technika zůstala prémiová (vpředu víceprvek, vzadu víceprvek, aktivní diferenciál, mezinápravový "torsen", šestiválce etc.) a nepodlehla šílenství úspor (čtyřválce u Volva, na předku McP u BMW, absence naftových šestiválců u MB etc.). Jen ten tablet v interiéru si mohli odpustit, ten je hnusný a když mají velký display místo kapličky přístrojů, tak ho mohli rovnou vyhodit jako u TT a měli by superkrásnou palubku.

mpolan
30. června • 15:37

Ušetřili na designérech, tak mohli ještě chvíli dávat lepší techniku... No, lepší...

josehko
29. června • 15:03

Neviem. Neviem. Mne sa už teraz - pri predstavení - zdá trochu "okoukaná"... Možno v reále to bude lepšie.
A interiér je krajší aj u Rapidu... Samozrejme materiály budú u Audi kvalitnejšie,ale celkový koncept palubnej dosky je u škodoviek neporovnateľné krajší...
Nejako sa v poslednom čase moje preferencie u luxusnej trojky Audi, BMW, Mercedes akosi presúvajú k tomu Mercedesu... Páči sa aj dizajn exteriéru, aj technika, aj interiér aj naladenie podvozku. Asi sa so mňa už stáva starší pán...:-D

dpcstb
29. června • 18:29

no hej, medaky su dnes pre baby :-)

Vana666
29. června • 12:09

Velké plus za menší hmotnost, výborné Cx a hlavně za poctivé 4x4 s mezinápravovým diferenciálem

E15
30. června • 11:13

jj Cx je super - tady je holt ta prémiovost znát (stejně jako u Mercedesu). Např. taková lowcostová Škodovka je v optimalizaci aerodynamiky tak 15-20 let pozadu... (viz liftback Octavia 3, který má Cx nepochopitelně horší než hatchback Golf 7)

runner42
29. června • 23:30

Jaká je životnost toho diferenciálu? Mění se lamely?

Vana666
29. června • 23:55

Vzhledem ke konstrukci bych si tipnul životnost jako celé auto, a bez jakékoliv údržby

runner42
30. června • 10:15

Ten mezinápravový je LSD?

Vana666
30. června • 10:43

Ano

Vana666
30. června • 7:10

Pokud má někdo opačný názor, rád si vyslechnu důvody

mpolan
30. června • 15:36

Bezúdržbových věcí na celou dobu životnosti auta tu už bylo...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vana666
30. června • 16:58

A diferenciály nebo třeba manuální převodovky k nim patří dodnes. Samozřejmě surovým zacházením jde zničit všechno.

Neurotic
29. června • 11:21

To jako vážně?:-D Někdo udělá ctrl+c a ctrl+v změnit velikost o xy% a má nové auto:-D a ten tablet je vtip asi:-D tohle pro mě teda není prémie, ale extrémě předraženej korejec!!

Tom
29. června • 10:54

No majitelé stávajících A4 můžou být rádi že téměř nikdo nepozná že nemají nejnovější model.:-D

Neurotic
29. června • 11:24

Chtít koupit A4 tak rychle běžím pro stávající model, protože je mnohem hezčí hlavně uvnitř!!

honza
29. června • 10:44

Ten tablet je hrozný. To automobilky musí všechno navzájem kopírovat? Kdyby si člověk mohl u verze bez navi vybrat alespoň jeho sníženou variantu. Ale tuším, že bez navi bude rámeček stejný, jen opět oříznou vlastní displej, aby to vypadalo ještě trapněji. Jinak zvenku je to pěkné auto a ten sedan se mi líbí. Jen se mi nepozdávají ty blinkry ve tvaru linek, podle mne to není pro oko ostatních řidičů ideální.

tomcar
29. června • 10:38

Respekt člověku co v audi vymejšlí variace předních ledek aby se aspoň nějak odlišily ale brzo mu asi dojdou možné varianty :-D:-D . Jinak i na audi mi příjde design dost strohý, A3ka vypadá agresivněji než toto.

dano9500
29. června • 10:25

zadné svetlá ako zo superbu :-D

Doporučujeme

Články odjinud