Jakozto majitel predchozi generace musim rict, ze ten interier je naprosto ohavny ... obzvlaste ta hlava radici paky a panel klimatizace ... Ikdyz to ovladani infotainmentu taky vypada divne ...No nic ... aspon to ulehcuje rozhodovani o tom ze dalsi bude Jaguar XE :)
takže v benzinu maximálně čtyřválec a smrduté diesely i jako šestiválce? Už aby se deiselům (včetně euro 6) zakázal vjezd alespoň do center měst. Takováto nabídka motorizací je šílená... :-O
A z toho jsem si měl sednout na zadek ??? Kdo od koho kopíroval zadní skupinovky - Superb od Audi či Audi od Superbu.... Jinak normální auto...
Zezadu trochu superb s pasatem dohromady, ale jinak je nádherná, hlavně v té žluté barvě.
hadanka... vyzera to ako rapid, motory to ma ako rapid... co to je? :-D
rapid
Nejdůležitější je, že technika zůstala prémiová (vpředu víceprvek, vzadu víceprvek, aktivní diferenciál, mezinápravový "torsen", šestiválce etc.) a nepodlehla šílenství úspor (čtyřválce u Volva, na předku McP u BMW, absence naftových šestiválců u MB etc.). Jen ten tablet v interiéru si mohli odpustit, ten je hnusný a když mají velký display místo kapličky přístrojů, tak ho mohli rovnou vyhodit jako u TT a měli by superkrásnou palubku.
Ušetřili na designérech, tak mohli ještě chvíli dávat lepší techniku... No, lepší...
Neviem. Neviem. Mne sa už teraz - pri predstavení - zdá trochu "okoukaná"... Možno v reále to bude lepšie.A interiér je krajší aj u Rapidu... Samozrejme materiály budú u Audi kvalitnejšie,ale celkový koncept palubnej dosky je u škodoviek neporovnateľné krajší...Nejako sa v poslednom čase moje preferencie u luxusnej trojky Audi, BMW, Mercedes akosi presúvajú k tomu Mercedesu... Páči sa aj dizajn exteriéru, aj technika, aj interiér aj naladenie podvozku. Asi sa so mňa už stáva starší pán...:-D
no hej, medaky su dnes pre baby :-)
Velké plus za menší hmotnost, výborné Cx a hlavně za poctivé 4x4 s mezinápravovým diferenciálem
jj Cx je super - tady je holt ta prémiovost znát (stejně jako u Mercedesu). Např. taková lowcostová Škodovka je v optimalizaci aerodynamiky tak 15-20 let pozadu... (viz liftback Octavia 3, který má Cx nepochopitelně horší než hatchback Golf 7)
Jaká je životnost toho diferenciálu? Mění se lamely?
Vzhledem ke konstrukci bych si tipnul životnost jako celé auto, a bez jakékoliv údržby
Ten mezinápravový je LSD?
Ano
Pokud má někdo opačný názor, rád si vyslechnu důvody
Bezúdržbových věcí na celou dobu životnosti auta tu už bylo...
A diferenciály nebo třeba manuální převodovky k nim patří dodnes. Samozřejmě surovým zacházením jde zničit všechno.
To jako vážně?:-D Někdo udělá ctrl+c a ctrl+v změnit velikost o xy% a má nové auto:-D a ten tablet je vtip asi:-D tohle pro mě teda není prémie, ale extrémě předraženej korejec!!
No majitelé stávajících A4 můžou být rádi že téměř nikdo nepozná že nemají nejnovější model.:-D
Chtít koupit A4 tak rychle běžím pro stávající model, protože je mnohem hezčí hlavně uvnitř!!
Ten tablet je hrozný. To automobilky musí všechno navzájem kopírovat? Kdyby si člověk mohl u verze bez navi vybrat alespoň jeho sníženou variantu. Ale tuším, že bez navi bude rámeček stejný, jen opět oříznou vlastní displej, aby to vypadalo ještě trapněji. Jinak zvenku je to pěkné auto a ten sedan se mi líbí. Jen se mi nepozdávají ty blinkry ve tvaru linek, podle mne to není pro oko ostatních řidičů ideální.
Respekt člověku co v audi vymejšlí variace předních ledek aby se aspoň nějak odlišily ale brzo mu asi dojdou možné varianty :-D:-D . Jinak i na audi mi příjde design dost strohý, A3ka vypadá agresivněji než toto.
zadné svetlá ako zo superbu :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.