Nová Fabie bude stát stejně jako ta současná

54 komentářů

TECH
1. března • 18:58

Ať je to jak je to, mohli by to prodávat i za 200 litrů, že jo.Jenže proč by to dělali, když to zákaznici budou kupovat i těch 280- 300 tisíc....

ja autum rozumim
1. března • 16:22

Byl jsem se dneska podívat u prodejce škodovek a viděl jsem tam ta auta s těma divnejma oknama a na všech byla sleva minimálně 30 tisíc. A to mám pocit že ten model není ještě ani rok na trhu. Nová fabie je taky dost ošklivý auto takže si myslím že ty ceny nasadili moc vysoko.

Marek
1. března • 17:21

Ty slevy jsou na Roomstera 1.2 HTP. Zatímco ve Fabii je tento motor použitelný, na Roomstera je moc slabý.

Jouda
1. března • 17:53

Roomster je stejne tezky jako Fabka kombi ....

Marek
1. března • 20:15

No to sice není (F Combi od 1090, Roomster od 1160 kg), ale spíše je pro lidi lákavější přidat 30 tis. za čtyřválec 1,4 63kW.

Milan
1. března • 13:00

Na fotkách se mi nová Fábie nelíbila,ale ted jsem jí viděl v Karlových Varech v různých barvách a musím změnit názor.Je to fakt hezký auto.

stará Blažková
1. března • 15:08

Jo jo, nelze jinak, než souhlasit. Základní ceny jsou nic neříkající. Stačí si nakonfigurovat auto podle svých představ a potom porovnat. Za cenu škodovky lze pořídit i lépe vybavené auto. Pravda, automobilky střílí ceny podle toho, co si zákaznící nechají líbit. Škodovkáři si toho nechají líbit hodně.

Marek
1. března • 17:16

Myslím, že rozumný člověk se na nějaký konfigurátor vydlábne. Stačí oslovit několik dealerů Škodovky, kterých je mraky a smlouvat. A že se dá sehnat nová Fabie se slevou i 80 litrů můžu potvrdit z vlastní zkušenosti. Jen se musí člověk trochu snažitB-]

sargis
1. března • 16:25

Suhlasim. Mozno sa asi prilis spoliehaju na vernost zakaznikov, co sa vzhladom na domacu automobilku da aj cakat. Ale myslim si, ze sucasne Clio/GP/Corsa/207 su asi o trosku viac vpredu ako Fabia II. Uvidime.

stará Blažková
1. března • 15:10

Jo, ta odpověď měla přijít o patro výš.

Luisburg
1. března • 15:02

Máš pravdu. Fotky zkreslují a to dost. Navíc je to dost o zvyk, já když poprve viděl Fabia I tak jsem z toho byl docela zhnusenej a za pár neděl to bylo docela fajn autíčko. I z Fabia II jsem měl nechutenství ale bude to ok.

LTF
1. března • 15:24

No mne sa nepaci od prvej chvile a to mala este kamuflaz a uz mi bol tvar uplne jasny a odhalovanim ma na nej uz nic neprekvapilo a som presvedceny,ze tak to bude aj nazivo.Inak je to aj o zvyku a taktiez ak niekto na nu velmi cakal tak presvedci aj sam seba,ze je pekna.Ale zle auto to urcite nebude,len velka skoda je tych skodovackych motorov,ktore prestali vyrabat.Mohli im mierne znizit obsah, zdokonalit a hodit ho do zakladu a vtedy by to bola velmi dobra cena.Tie motory boli snad najtichsie co Fabia mala

stará Blažková
1. března • 10:01

No nekupte to za ty peníze. Vždyť v základu za 250 tis. Kč je už i volant.

bojler
1. března • 10:30

Nevim o tom, ze bys rval pred dvanacti lety jak je Felicia za 209 700,- predrazena. Za tu dobu probehlo neco cemu se rika inflace a kdyz to covek spocita, tak je ta fabia skoro levnejsi nez tehdy. Posilovas, 4 airbagy, tonovany skla atd. atd. navic.

Petr
13. října • 3:28

Trosku jsi zaspal dobu... Kdo nenabizi v zakladu posilovace, ABS a podobny veci, neproda ani jizdni kolo... Tyto samozrejmosti bych snad uz dnes nebral jako neco extra.. je holt jina doba..

Skyline
1. března • 11:44

Zapominas, ze pred 12 lety stala konkurence vyrazne vic a Felicia byla za ty penize velmi dobre auto. Dnes je Fabia jen prumer, ktery se prodava za prumernou az nadprumernou cenu. Pokud nekoho bavi platit Nemcum nadstandardni zisky, aby je mohli proj.bat jejich odborari na vecircich, tak proc ne. Pro me je ale Skoda nehorazne predrazena a vidi to kazdy, kdo se nekdy podival, jak je to s temi cenami jinde.
Na druhou stranu, kdyz ma automobilka zavile skodifkare, kteri si za "kvalitu" radi priplati, byla by hloupost zlevnovat. Me proste pripada chovani automobilky v poradku, ale chovani jejich zarytych priznivcu na webu je k smichu.

pitrs
1. března • 12:30

Jestliže je Škoda za průměrnou nebo nadprůměrnou cenu, jaká je teda cena konkurence? Rovněž nadprůměrná, jelikož jejich auta mají stejnou nebo chudší výbavu a vyšší základní cenu - viz Corsa, Grande Punto atd. A zapoměl jsi napsat, že Fabia I patřila k tomu nejlepšímu v daném segmentu, ne pouze do průměru! To se na webu taky dočteš.
Mě zase k smíchu připadá tvoje chování, ale to je jedno! Každý nechť si myslí své.

Skyline
1. března • 13:45

Zapominas, ze ta konkurence jeste nedavno platila solidni clo, ze vyrabi v drazsich zemich a ze plati dopravu. Presto je casto levnejsi.Dale zapominas, ze Fabia stoji na zapad on nasich hranic min. Ze by ty naklady na dopravu byly zaporne? Ze by ta lepsi vybava, kterou Fabia dostava v Nemecku byla darek o dodavatelu?Kazdy vyrobce/prodejce si dovoli jen tolik, kolik mu zakaznici sezerou. A me pripada k smichu, kdyz to nekdo zere chudakum z Boleslavi. Nevim, jak se jmenoval chlapik z predstavenstva, ktery pred vstupem do EU jako reakci na to, ze konkurence snizi ceny diky jinym celnim predpisum rekl, ze jsou na hranici rentability a prostor pro zlevnovani neni. Proste nekdo, kdo tomu veri a slepe se bije za to, ze muze platit vic, nez Nemec, je hlupak. PS: nerikam, ze majitel skodovky = hlupak, ale skodifkar = hlupak. Tech druhych je na netu velka prevaha.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
titanum
2. března • 14:53

No porovnávať F II s GP? To je ako porovnať podbeľ s ružou, xixixi, no a tie tri valce čo tam klepú, radšej 3 dvere ako 3 valce. Ono seriózne treba tie dva kusy postaviť vedľa seba a potom to bude jasné. Strašne sa škodovek vydarila ta roomsteroidná predná časť. S tým zobákom uprostred a akože japonskými svetlami B-]. Odporné. FI mala pekné kubické tvary, ale toto je čo? Veľmi škodu nemusím, ale toto je to najškaredšie, čo vyprodukovala od 1989 na svoju dobu. Naopak Octavia OK a to nehovorím ten nový Superb - to je pecka. Ale tohto 3 valcového dýchavičného skomolenca by som nechcel.

Marek
1. března • 20:47

O tom, že by v Německu byla Škodovka levnější než tady nic nevím, spíše naopak, ale tvrdit, že škodovkáři jsou hlupáci je přehnaný:-(

Skyline
1. března • 21:29

No tak Marku, nelzi si do vlastni kapsy. Jasne, ze o tom nevis, ale to je nejspis tim, ze ses jeste nepodival, ze?Takze, napriklad:
Fabia Combi Classic, 1.4/55 kW automat u nas: 375900 Kc
V Nemecku: 12890 Euro, tedy podle www.kb.cz peknych 355854 Kc.Tak co Marku, jak to vidis? On nam ten automat cestou do Nemecka ztratil na hodnote? Nemecky dealer dava nizsi platy svym zamestnancum? Doprava nic nestoji? Sakra sakra Marku, jak se to jen stalo?

Marek
1. března • 22:29

OK nebudu polemizovat. Škoda je VW a tam si určujou ceny. Jestli je v DE auto levnější o 20 tis., v přepočtu, mě fakt nebere dech. :-/

Marek
2. března • 16:30

Tak Skyline, dal jsem si tu práci a našel ceny modelu Škody Fabia Combi v CZ a DE. Takže: 1) 1,2 47kW Classic - u nás Kč 295900, v DE 10990 Eur (Kč 307720)
2) 1,4 59kW Classic - u nás Kč 325900, v DE 11790 Eur (Kč 330120)
3) 1,4 59kW Ambiente - u nás Kč 347900, v DE 12990 Eur (Kč 363720)
4) 1,4 59 kW Elegance - u nás Kč 387900, v DE 15590 Eur (Kč 436520 !!!!) Skyline, co mi řekneš na toto? S tím lhaním do vlastní kapsy si to nech radši pro sebe. Že ses trefil zrovna na 1,4 Automat, který je vyjímečně v DE levnější, bude vyjímka, protože u jiných typů to není. Taky je pravidlo, že v DE jsou zákazníci náročnější, takže i u malých aut chtějí výbavu, za kterou dají mnohem víc peněz než u nás, viz model Elegance. Nazdar:-P

Stihacka
1. března • 20:26

Tak ty seš fakt asi pěknej de.bil...si strč ty tvoje japonský a celkově šikmowoký sra.čky někam... já si radši koupím kvalitu...

Skyline
1. března • 21:20

Aaaa, stihacka je zpatky:-D:-D:-D Je neskutecny, jak takovy primitiv da dohromady ukazkovy oxymoron:-D:-D:-D

doubt
1. března • 13:06

Ta základní cena za Fabku II mi přijde slušná, horší je to právě až když si tam člověk chce pořídit motor. Jo a GP stojí v základu taky 249900, to jen tak pro pořádek ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pitrs
2. března • 8:11

GP za 249900,-? Fabia má ale 5 dveří, ne 3! Podívej se na cenu pětidvéřového modelu GP, to jen tak pro pořádek.

Kral
1. března • 12:22

asi stejne k smichu jako chovani jejich odpurcu co:-D

pitrs
1. března • 10:34

zapoměl jsi na ABS!

Vladimír
1. března • 8:19

Takže za 20 let si jí půjdu koupit do bazaru nebo na vrakáč. B-]

Vladimír
1. března • 8:24

... nejprve budou do nových sedaček prdět boháči ... a až za mnoho a mnoho let se dostane řada i na chudé, jestli do té doby neumřeme... :-(

puck
2. března • 8:02

skutecne chudi lide nemaji na internet :-)

Tomm
1. března • 9:26

Ty jsi fakt mamlas. Už vidím boháče, jak si kupujou Fabku... Ta cena, 250.000,-Kč je právě pro relativně chudé. Jestli myslíš opravdu chudé, tak ti si nová auta nekupují nikde na světě úplně stejně jako si nebererou hypotéky na domy a nelétají na zahraniční dovolené...

rs
1. března • 13:39

jako by neznal vladimira. v kazdem foru co se aut tyce (mozna i v jinych) napise hlasku v podobnem duchu a bavi se pak tim, jak ti co ho neznaji se mu snazi ty jeho vtipky vyvracet...takze klidek, vladimir je jen "provokater", takze nema smysl s nim polemizovat...on se proste jen bavi...;-)

Bobek
1. března • 13:52

Jen ať píšou, mě to taky baví :-D

Driver
1. března • 9:36

Jenze za 250litru je holej zaklad, takova lepsi fabia stoji pres 400000 a na to uz chudsi lidi opravdu nemaj. I pri leasingu 10t mesicne to mas minimalne na 4 roky zavazek a i tech blbejch 10tisic je pro radu lidi neunosna castka. Bohuzel zijeme v CR a ne v Nemecku

Cynik
1. března • 12:20

To by me tedy zajimalo, jakou vybavu tam chces pridavat, abys zvedl cenu o 150.000,- Podle me staci prihodit dalkovy central, el. okynka a klimatizaci a muzes jezdit, suma sumarum jses furt pod 300.000. Pokud chces lepsi motor, to je jina...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
graf
1. března • 15:50

Znamy ted kupoval auto (jine znacky nez skoda, velikosti porovnatelne) ktere stalo cca 262tis. Motor 1.4/72kW, ABS s rozdelovacem brzdne sily, posilovac, 2x airbag, el. okna, man. klimatizace, atd... ...no, akorat to neni SKoda Fabie.... ;-)

Petr
13. října • 3:25

Taky jsem dnes koupil auto v plne palbe 55kW + airbagy vpredu a na bocich, autoradio, klima, central, elektricky okna, metaliza, tonovany okna, ABS + rozdelovac tlaku, servo a pocitac za 249 kilopenez. To je za stejnou cenu, jako je fabia se slabsim moturkem, bez klimy, tonovanych oken, o elektrice a centralu, nerkuli klime si muze nechat jen zdat, totez plati pro metalyzu a vubec nemluvim o servisnim intervalu, ktery ji jeste vic prodrazi.

yoggi
1. března • 17:04

je to ranault thalia ze ? (logan uz asi nie )

Marek
1. března • 17:10

Thalia resp.Logan jsou delší a myslím že motory nedělaj 1.4 72kW. Tipoval bych spíš Hyundai Getz.

JanQ
2. března • 11:14

ale jo delaj...jedna 1.4 16V 72kW v Thalii mi stoji pred oknem:)

pitrs
1. března • 10:38

Ale těm chudším lidem ta "holá" Fabia bude úplně stačit, vždyť to má 4x airbag, ABS, posilovač. To snad stačí, ne. Já bych si samozřejmě přidal další příplatkové věci, ale většině lidí, co najezdí ročně méně kilometrů, to bude bohatě stačit, oni nepotřebují třeba klimu, ESP, el. okna, ASR, Al kola atd. Je to malý vůz ne vyšší třída!
Cena je podle mě dobrá.

Koubas
1. března • 9:50

Tak to holt vemeš na 6 a ne na 4 roky, položíš na stůl 40 tyček a platíš 6500,- co už je částka únosná.....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
patrik
1. března • 10:29

Vladimíre, neškádli nás řečmi o sockách. Jestli chceš nové auto za 200 k a méně, dobře víš, kde na tebe čeká - dokonce si můžeš vybírat typ karosérie a velikost auta. Śkoda už celou řadu let není lidový vůz v socialistickém slova smyslu, nevím, proč tahle všeobecně rozšířená pověra ještě přežívá. Jestli se chceš bavit o "hodnotě za peníze", tak to je jiná debata - ne o sockách, ale o tom, co za danou cenu nabidne Fabie a co její přímí i nepřímí konkurenti.

ADIS_EK
1. března • 6:24

Já se těším každopádně na kombíka, ta příď mi k tak krátkému vozu nestačí, u kombíku bude super

johny
3. března • 16:07

:-DPredražený polotovar motory slabé přední nápravy na .....:-D

Marek
3. března • 17:36

Cena je odvislá od poptávky, dokud jsou lidi ochotni dát takové peníze, nemá Škoda důvod zlevňovat. Motor slabý je jeden, ostatně jiné automobilky jsou na tom podobně, viz Corsa, Yaris. Určitě slabiny má každé auto, u Fabie jsou to holt přední nápravy. Takže asi tak:-P

Petr
13. října • 3:10

Na sve Fabii, r.v. 2000 (1,9 SDI), normalne jezdene jsem co 30 tis. km menil predni loziska. Nez jsem ji ve 200000 km prodal, menil jsem je 6x. To uz myslim stoji za povsimnuti. Prictu-li zakladni cenu HOLEHO auta (chybi i takove "malickosti" jako osvetlenej kufr atd.) a neunosne kratky servisni interval 15 tis. km, je skutecne tezce predrazena (pocitam s naslednymi naklady na prilis castej servis).

_Teddy_
1. března • 8:10

Aj Fabia-I je v kombiku krajsia, ako "kratka". Uvidime ako bude vyzerat kombik F-II.
A cena novej fabie? Ako obvykle: za ~250tisic kc prakticky hole auto. Pridajte dalsich 100 litrov, a mate slusny voz...

Kral
1. března • 8:31

Ta cena je stejna nebo obdobna jako u GP, Yaris a podobnych malych aut. Me prijde OK.

Valdauf
1. března • 10:40

Jo,podobná je,jenže zmíněná konkurence nabídne bohatší výbavu,asi tak.

Kral
1. března • 12:21

blbost, nema ani takovou vybavu jako ta fabka. Napr. Toyota Yaris Base 1.0 stoji 280 000, a ve vybave pouze dva ABG, GP stoji v zakladu 265 000, v zakladu 2x ABG a pod, takze mi reknete kde vidite tu lepsi vybavu. Ja teda nevim, ale za 250 000,- mi ta vybava prijde OK.

pitrs
1. března • 11:16

Ona konkurence je o cca 15tisíc dražší a nemá třeba v základu boční airbagy! Takže o bohatší výbavě bych nemluvil.

Doporučujeme

Články odjinud