Nová elektrická Kia Soul dostane výkonnější baterie, prozrazují to uniklé materiály

kuk  |  19. 03. 2017 12:30

Největší elektrobrzdě přidaj jen 3 kWh navíc a hned je z toho pozdvižení a novej článek
Na svou dobu celkem povedená překopáfka spalováku, dneska už jen vyhazování peněz za zastaralou koncepci se zkripleným dejezdem. Prostě zbytečný oživování mrtvoly.
Navíc si myslím že baterka je furt ta samá, akorát softwérově odblokovali její plnou kapacitu a povýšili využitelnou kapacitu na úroveň absolutní kapacity což je dost tristní.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 03. 2017 14:19  |  [89.24.147.xxx]

Navíc si myslím.... Myslet, znamená hovno vědět. To mi říkal děda už před 40 lety.😀

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 03. 2017 01:15

Takže víš to hovno už 40 let co

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 03. 2017 18:37  |  [178.165.129.xxx]

Bez komentáře.

Odpovědět  |   | 
David  |  19. 03. 2017 15:47  |  [62.201.31.xxx]

Na elektromobilech už toho moc nevymyslíš,všichni čekají na nové baterie, Samsung má něco s nabitím na 500 km za 20 minut,tak uvidíme.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 03. 2017 01:17

Čekej dál, zatímco ostatní najíždej tisíce km. Kia používá Samsung už od začátku. Jedna věc je dělat s tím humbuk na výstavách a v médiích a druhá věc je mít to v autě

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 03. 2017 01:44

Samsung může mít co chce, ale dinosauři na to serou a radši dál vyráběj parodie na elektroauta.

Odpovědět  |   | 
asskicker  |  20. 03. 2017 00:15  |  [89.176.228.xxx]

boze ty si vul - ja beru to, ze 3kWh navíc je naprd a technika uz je starsi, ale ten konec, kdy na svy domence, ze něco udelali jen softwarove a ze baterie jsou puvodni, kritizuješ, aniz bys vůbec něco o tom vedel ukazuje jakej ses ulhanej trouba (typickej cechacek)...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 03. 2017 01:41

Typickej čecháček si ty, máš plnou držku urážek, víš úplný houvno a nemáš ani tu doměnku tak si tu aspoň vypláchuješ ty svý smradlavý střeva.

Odpovědět  |   | 
asskicker  |  20. 03. 2017 00:15  |  [89.176.228.xxx]

boze ty si vul - ja beru to, ze 3kWh navíc je naprd a technika uz je starsi, ale ten konec, kdy na svy domence, ze něco udelali jen softwarove a ze baterie jsou puvodni, kritizuješ, aniz bys vůbec něco o tom vedel ukazuje jakej ses ulhanej trouba (typickej cechacek)...

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  19. 03. 2017 19:16  |  [82.145.220.xxx]

Už se psal několikrát, že auto výbavou a kvalitou za 20000,€ až 25000€ může mít třeba dojezd 1000km ale za 35000 až 450000€ na velké prodeje nečekejte.

EV nezachrání jen jeden parametr....

Odpovědět  |   | 
DDT  |  19. 03. 2017 19:48  |  [85.163.16.xxx]

celá elektromobilita je v současnosti jedna velká blbost, nereálná alibistická komedie jak spasit svět... ostatně jako x dalších "moderních" trendů...
není problém s elektromotorem, že by neměl výkon, není problém s elektronikou, je problém s uložením energie, je problém s obnovením energie.
aby mohla koncepce přechodu na neropnou a čistší energii globálně proběhnout, je nutné vyřešit přechod drtivé většiny vozidel v jeden okamžik, a to takovým způsobem, aby mohla doprava fungovat zaběhnutým stylem = stejný nebo vyšší komfort užívání = dojezd a rychlost obnovení energie. a toto je teď a tady neřešitelný problém.

dovede si někdo představit, kdyby najednou všechna auta na celém globu byla elektro?
-kde se to bude nabíjet? (není prostorová kapacita, aby všechna auta denně 4-10 hodin nabíjela na určeném místě bez pohnutí - anebo snížit celkový počet aut na 25% a uvolnéné místo přebudovat na nabíjecí stání? a co bude dělat těch 75% lidí, kteří přijdou o auto? a dále, disponuje stát takovým fondem pozemků a financí na jejich pořízení a vybudování, aby prakticky všude byly jen nabíjecí stání pro elektromobily? a i kdyby, jak to bude vypadat?)
-co budou dělat majitélé když jejich auta budou imobilní při nabíjení? (polovina bude čekat, protože jim nic jiného nezbyde a druhá polovina majitelů budou mít záložní elektroauto = kam ta záložní auta dát?)
-z čeho vyrobit akumulátory pro všechna auta? (není takové množství použitelných surovin)
- z čeho a kde vzít všechnu potřebnou eletřinu na nabíjení všech elektro vozidel? (elektrárny takovou kapacitu nemájí, rozvodné sítě také ne - kdo by a za co eventuelně financoval zvýšení kapacity? kde ty elektrárny stavět? kde pro všechny vzít palivo? kam s vyhořelým palivem?
nebo nedejbože vymyslet takovou kravinu, jakože v africe vystavět megatepelnou elektrárnu na ropu, tam spálit veškerou ropu a prohnat komínem všechen smrad a po drátech eletřinu rozvést do evropy/asie/ameriky a projezdit ji v elektromobilech...)
-jak si stát poradí s výpadkem spotřební daně a na to nabalené dph z ropných paliv? (to jsou obrovské peníze o ketré stát nebude/nemůže si dovolit chtít přijít, takže jak to rozpočítat? paušálně každý výdělečný občan z výplaty? nebo pouze majitel vozidla? nebo tu daň namontovat na veškerou elektřiinu, pač kdyby to bylo separovaně, tak by určitě někdo podváděl a na eletřinu určenou na svícení by jezdil? co na to budou říkat ti co auto nemají?

takže reálně, dnes, kdy eletro vozidel jsou ani ne jednotky procent, a i to se stává, že se dva poperou na nabíjecím místě, může mít některý excentrik pocit, jak na vše vyzrál, když si pořídil zadotovaný elektromobil, a s brutálním diskomfortem a neustálým kalkulováním a přemýšlením je schopen s ním cestovat po republice či po evropě a ještě všude hlásat jak je to super a nadávat na spalovací motory...

paradox je, že úřadům musí být jasné, že eletromobilita je neřešitelná. ale aby to vypadalo, jak se v oblasti ekologie činí, tak neustálě budou podporovat, propagovat a omezeně dotovat tuto nesmyslnou cestu. stejně tak tlačit výrobce vozidel k nesmyslným emisním metám a propagaci/výrobě eltromobilů. ve smyslu, aby to vypadalo, jak jsme se všichni strašně snažili...


Odpovědět  |   | 
Tomogo  |  19. 03. 2017 23:51  |  [88.101.198.xxx]

Se vším souhlasím, až na jednu věc. Podle mě to řešitelné je, ale zatím se pro to nic nedělá a jen kecá a blafuje... Ale je mnoho způsobů jak dostat energii do vozidla a do budoucna i baterie budou lepší a výkonnější.
Takže to chce čas a klid a do roku 2050 se uvidí.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  20. 03. 2017 08:43  |  [89.24.96.xxx]

Ano po technické stránce to řešitelné je. Teorie je platná. Realita je, že na uskutečnění potřebuj,e když už tak peníze a ty peníze nemáte. Máte teorii, máte případové studie, máte studie pro nasazení, jen vám chybí stovky milionů na to aby ti lidé to vše zaplatili.

Odpovědět  |   | 
asskicker  |  20. 03. 2017 00:21  |  [89.176.228.xxx]

tyhle primitivni názory uz jsou davno "obsolete". Sorry, cetl jsem to jen do pulky (pak jsem sel blejt), ale staci vypíchnout jednu vec, kdy rikas ze "není prostorová kapacita, aby všechna auta denně 4-10 hodin nabíjela na určeném místě bez pohnutí". Tak za prve, to by byla pravda, ale auta se nevymeni ze dne na den ,infrastruktura se prizpusobi plynule, stejne jako vyrostly benzinky za ty desetileti. Za další, el. energie bude dost, opet -plynulej vyvoj a navíc smerem k obnovitelnym zdrojum. Za další, benzinovy auta, kdyby vsehna sla natankovat najednou se taky nevejdou na benzinku a nebude na benzince benzin pro všechny. Boze, strčte uz ty svy zkamenely názory do supliku a otevřete se novym vecem - projedte se nekkdy elektromobilem abyste zjistili co to je a hlavne jakej je ten vas TDi co mate v garazi pravek!!!

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  20. 03. 2017 08:40  |  [89.24.96.xxx]

Jo kdysi dávno. Kdysi. Ale jestli to nebude tím, že kdysi dávno, nebyly benzínky, nebyla ani ta auta, ani ty miliony lidí, které je dnes a denně pomáhají v Evropě vyrábět.
Takže u benzínky se ukázalo jedno auto pana továrníka, nebo velko statkáře jednou za nějaký den. Takže to auto se k benzínce vešlo, tankování šlo dokonce bez elektriky a to jde i dnes ikdyž je to pomalé.

Dnes to jde rychleji a když jedem z JZD na Vysočině do civilizace potkáváme i benzinky kde jedno auto se natankuje za 2minuty, 2 auta za dvě minuty, šest aut dokonce za dvě minuty. A představte si že těch aut tam může tankovat víc než dvanáct a každé natankuje za cca dvě minuty. Nabíjecí stanici na dvanáct elektromobilů za dvě minuty a s tím že by se nesnížila nabíjecí doba při plném obsazení... ...hmm to by bylo hezké topné těleso.

Jo a nebyla nedávno v tisku zpráva, že sdružení výrobců automobilů bylo za Sobotou s "poselstvím", že elektromobily ano, ale počítejte budeme propouštět?

Odpovědět  |   | 
Tomogo  |  20. 03. 2017 11:46  |  [88.101.198.xxx]

Je to jednoduchá matematika, vyměnit všechna auta za elektromobily = cca 17 nových Temelínů jen pro ČR, pokud vím, tak se plánuje jen jedna jaderná elektrárna a ta možná bude hotova za 10 let. A kde je těch zbylých 16?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 03. 2017 14:08

Všechny budou stát u tebe na dvorku, protože ty si jedinej kdo je potřebuje. A vopovaž se dávat přebytky zpátky do sitě!

Odpovědět  |   | 
Milda  |  20. 03. 2017 10:52  |  [89.203.212.xxx]

Další zabedněnej grafoman..

Odpovědět  |   | 
kkk  |  20. 03. 2017 12:56  |  [213.192.59.xxx]

V České republice jsme loni vyrobili necelých 84 TWh elektrické energie (čistá výroba 78 TWh), přes 5 milionů elektromobilů by tedy znamenalo 19 % veškeré české výroby elektřiny. Naše spotřeba byla přes 58 TWh, energetická bilance vývozu a dovozu elektřiny je pak 12,5 TWh pro vývoz. Vyvezeme ročně tolik elektřiny, kolik by stačilo na napájení přibližně 4,2 milionu elektromobilů.Další odpovědi jsou na http://www.svetmobilne.cz/elektromobily-kolik-potre... ...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  20. 03. 2017 07:15

Prostě jen další kripl do úchylného panoptika nazvaného elektromobilita.
Přidejte k tomu řidiče bez rukou a nohou a bude to dokonalé.

Jen tak dál 👍

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 03. 2017 14:15

Tak co, kterej bourák vyhraje letos ve tvý oblíbený kategorii Buzna auto roku? Hádám, že tadle elektrokrabice to asi nebude

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A