Nová Delta je příliš velká, Lancia přijde s kompaktnějším modelem

Italská automobilka představila letos v Ženevě dlouho očekávanou novou generaci modelu Delta. Všichni jsme čekali vůz na italský způsob. Svého pravidla design na prvním místě se tvůrci drželi i tentokrát, a tak v tomto směru není vozu snad ani co vytknout. Nová Delta se však stala terčem kritiky pro svou nízkou kompaktnost a vnější rozměry. Kritickým poznámkám na adresu nové Delty se nevyhnuli ani fanoušci, kteří si tento, na první pohled neobratný vůz v úpravě Integrale neumí ani představit.

Představitelé automobilky na tyto poznámky skutečně promptně zareagovali a podle výkonného ředitele Oliviere Francoise by odpovědí mělo být uvedení nového kompaktnějšího modelu. Podle něj totiž na trhu vznikla mezera mezi modely Delta a Ypsilon. Lancia „Deltina“, jako ji zatím pracovně nazývají, by měla být postavena na prodloužené platformě Fiatu Grande Punto a oslovit by měla nejen svou cenovou dostupností, ale i obratností v městském provozu a neotřelým italským designem.  

V současnosti je celý projekt jen ve fázi připrav, prvního konceptu bychom se měli dočkat již příští rok a sériové verze pravděpodobně již v roce 2010.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků