Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

JK  |  20. 11. 2020 18:37

Vypadá to jak VW Polo. Interiér na Dacii docela překvapil, palec nahoru za možnost nemít tam ten hnusný display.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  20. 11. 2020 19:14

Jo, ale ta možnost bude jen pro nejnižší výbavy, jinak ne. Takže nějaké jásání je předčasné.

Odpovědět  |   | 
Paroubek  |  21. 11. 2020 05:03

Třeba pro východní evropu (což jsme defakto i my) bude bez displeje. Navíc někdy to nějak vypadá na obrázku a v reálu jsou dojmy třeba jiné. Počkám si na reál, ale máš pravdu, také by mě třeba víc zajímal chod motoru, odhlunění podběhů a tak, než displej na promítání nahotinek.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  21. 11. 2020 09:49

Snad bude cena cca 300 tis. za LPG,jako pracovní auto hodně dobrý,jedno koupím,za necelou kačku na km pěkný

Odpovědět  |   | 
Jan  |  21. 11. 2020 18:19

Ale jinak bych bral samozřejmě kombík a v 1,5Dci,velká škoda,že nebude....Občas potřebuju i v pracovním auě naložit něco většího,takhle musím dokoupit tažný a vzít vozík...

Odpovědět  |   | 
HRD  |  22. 11. 2020 09:30

V kombíku máš Logana sandero je název pro hatchback.

Odpovědět  |   | 
Setr  |  20. 11. 2020 19:41

Do háje, potřeboval bych modernizovat dokkera nebo lodgy, tyhle malý tašky se mi úplně nehodí 😁

Odpovědět  |   | 
Pepa Pig  |  21. 11. 2020 12:46

A nešlo by to zaplácnout Dusterem 4x2 1.0 ? Pan Vaculík vůz dost chválil, minimálně vzhledem k ceně.

Odpovědět  |   | 

duster má málo místa proti dvojci co uvádí, bratranec má lodgy 7míst, do dustera ani né 5míst je na hraně.

Odpovědět  |   | 
krásný blb  |  22. 11. 2020 04:51

Pro Vás, Petře, řešení existuje. Š1203 Můžete si vybrat od sanitky po pohřebák

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  20. 11. 2020 20:02

Přidejte jeden válec a mohu si vybírat poslepu. Jsou to moc hezká auta, ale s těmi motory je úplně zničili. Měli by do nich
vyrobit nějaký čtyřválec kolem 60 Kw a nestíhali by je vyrábět. Než tříválec, to si radši našetřím na dražší, nebo nechám opravit své staré auto, nebo koupím zánovní. Tříválec nechci ani zadarmo.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  21. 11. 2020 13:55

Bohuzel by pak konkurovala drahsimu Renaultu. Navic, vetsinou, cim je motor silnejsi, tim vice stoji penalizace za ekologii. Pokud chteji zachovat priznivejsi cenu, musi bohuzel davat slabsi motory. Pro predstavu napr. penalizace za 1.3 Tce ve variante 96kW je cca 110 tis. korun.

Odpovědět  |   | 
Jozefín  |  20. 11. 2020 20:13

Doba je taková, 99% lidi nepozna ze ma pod kapotou 3 válec. A z me zkusenosti, radši foukaný 3 válec než 4 valcovou atmosféru 1.6

Odpovědět  |   | 
Mondeák  |  20. 11. 2020 20:23

Přésně, já mám 1.8 atmo a foukány 1.0 tsi mi za všech okolností lehce ujíždí. Nehledě na to že bere o dva litry na sto méně.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  20. 11. 2020 20:36

Mondeák ? Takže 25 let starý Ford ? To se pak nesmíš divit, že ti všichni ujíždějí

Odpovědět  |   | 
Mondeák  |  20. 11. 2020 21:14

25 zdaleka ne, přeháníš.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  20. 11. 2020 21:27

Mondeák
Když budu mít 1,8 atmo, tak ve stejné váhové kategorii mě žádnej foukanej litr předjet nesmí...rozumíš? NESMÍ
Teď vážně osobní zkušenost
1.Fabia 1,6 atmo 100 kobyl
2.Yeti 1,2 turbo 100 kobyl
Spotřeba plus mínus stejná
Fabča lehce živější díky nižší váze Jinak žádný rozdíl....jedině až se to Turbo kousne to pak poznám v peněžence jak píšu níže.
Takže za mě: jedině silnější atmosféru

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  20. 11. 2020 21:53

Jirko trochu mimo srovnavat fabiu a yeti co je mensi suv.Tak o 1,5l bude v prumeru 1.2tsi proste uspornejsi a na dalnici jeste vetsi skok.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  20. 11. 2020 22:17

Michal2
Michale, když píšu osobní zkušenost tak mi věř že dlouhodobý průměr u obou aut byl
6,3-6,5 litrů/100 km.
Yeti je 6ti kvalt a má jinak poskládaný převody takže při stejné rychlosti = menší otáčky.
Dálnici využívám minimálně kvůli bezpečnosti a nechuti někde 3 hod viset v koloně, ale když musím tak stejně jedu tak 110 km/hod a tam se ještě ten větší odpor vzduchu u Yeti tolik neprojevuje.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  21. 11. 2020 11:12

Jezdím stabilní trasu do práce 180km z toho prvních 80 těžší trasa a pak víceméně rovina a jen okreska.Vzal jsem mámě toledo 1.2tsi 77kw a jel stejným stylem(jako s mým až na předjíždění) ala +-110 dojel za 5l v průměru.S Rsem za 6,3-6,6l

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  21. 11. 2020 11:25

Michal2
To Rs bylo co zač ?
A vidíš těch tvých 5l/100Km s Toledem 1,2tsi 77k´kw jw zase pro mě těžko uvěřitelné/ tedy pří cca normální jízdě/
Jinak s jedničkovou Fabčou 1,2 16V jsem také jel za 4,6 ale stylem "páprda který šetří a nikam nespěchá"

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  22. 11. 2020 10:49

No já sice 100-110-120 jedu ale taky i bez brzdění dojíždím-no z 180km je 160km rakousko a i oni tak umí jezdit.Rs je O3.Mám tenhle eco styl vs normální rychlost a i když se rozjedu na 160(trojka plyn a kouknu tacho) při předjíždění tak stejně tu setrvačnost dokáží využít když tu trasu znám.Jinak effecta-verva,sám m.olej,filtry,svíčky to je dobře i málo žere.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  22. 11. 2020 11:03

OK, dík

Odpovědět  |   | 
Hasič (ten původní)  |  22. 11. 2020 11:42

Jirko ty jsi nejspíše nějaký zručný kutil, nebo velký pohádkář. Jaká Fabia měla/má 1.6l atmosféru 100PS ? Pokud vím tak 100PS byla 1.4 16v. Stokonňovou 1.6 měla Octavia

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  22. 11. 2020 15:06

On věděl těch 100koní ale hold to připsal k 1.6 né 1.4 16v co tam byla.V Dacii je 1.0 a taky v "tce" musí stačit 90/100hp.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  22. 11. 2020 19:01

Ale je fakt, že ta jedničková Fabča nebyla1,2,16v, ale 1,4,16V.
To je trochu let nazpět a už mě to nějak vypadlo.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  22. 11. 2020 18:46
Hasič (ten původní)  |  22. 11. 2020 19:52

Teď ty motorizace procházím ještě jednou, a máš pravdu, 1.6 100Ps opravdu ve Fabii 2 po určitý čas existovala. Že byla ve Fabii 1.6 TDI vím, ale že tam montovali i tu 1.6 v benzínu, jsem opravdu netušil, takže omluva. Každopádně jsi měl "vzácný" motor, protože takových motorů do Fabií jistě moc nedali. V Octavii ,kde byl poměrně často, tedy moc nejel, ale pro Fabii byl zřejmě dostatečný. Ta jednickova Fabia měla dokonce 2.0l 85kw, ale moc se jich také neprodalo...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  22. 11. 2020 20:02

Hasič (ten původní
OK

Odpovědět  |   | 
k22  |  21. 11. 2020 10:45

Protože ty máš vylítaný motor, co už nemá kompresy, ta 10. TSI je nová. Kdyby se to obrátilo tak tomu litru ukážeš záda hodně rychle. GDI motory karbonujou a rychle ztrácí výkon (např. 10.TSi po 100tkm -6kW, jaký asi bude výkon po 150-200tkm?)
U solidní 1.6MPI stačí podřadit o a jsi na tom jako on, důležitý je výkon NE krouťák.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  20. 11. 2020 20:25

Pozná to skoro každý. Za mě je i nejhorší čtyřválec lepší, než ten nejlepší tříválec. Automobilky budou velmi překvapené, že ty jejich tříválce nebudou lidi kupovat ani po koronakrizi. Navíc jako ojetá budou tato auta se třemi kelímky totálně neprodejná.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  20. 11. 2020 20:40

Obávám se že se Jakube pleteš. Přijetím Euro 7 budou lidi ještě rádi ty 3hrnky kupovat a bazaristi budou mít zlaté časy protože od 2025 se bez hybridů nebude prodávat vůbec nic.
Blb Johnson v UK zařízl všechny spalováky od roku 2030...to uteče jak voda.

Odpovědět  |   | 
Mondeák  |  20. 11. 2020 21:12

Bohužel je kupovat budou. Nic jiného jim nezbude a to platí i u ojetin.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  20. 11. 2020 21:41

By se focus prestal vyrabet kdyz ma ctyrvalec jen ST verze a pak jeste asi 2l nafta.Jasne ze trivalec jede lepe kdyz ma turbo a je o 100kilo lehci nez 1.6,1.8 atmo.

Odpovědět  |   | 
trent  |  21. 11. 2020 09:05

Vždyť už ty tříválce lidi kupují už tak 6-7 let.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  20. 11. 2020 20:32

Ano, rozdíl ve výkonu neznatelný, rozdíl v peněžence při opravě toho foukacího kurvítka značný.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  20. 11. 2020 21:56

A že se zatím ty tříválce pořád ne a ne začít kazit... To nasere, co?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  20. 11. 2020 22:23

Pokud jsi získal dojem že tím kurvítkem myslím 3 válec jako takový, tak jsi to špatně pochopil.
Myslel jsem tím turbodmychadlo.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  21. 11. 2020 09:28

No, tak to jsi dopadl ještě hůř, turba jsou tu už desítky let a že by to byla nějak mimořádně poruchová součást, to se říci nedá.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  21. 11. 2020 09:55

Allamarein
1* za vtip dne.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  21. 11. 2020 11:26

To jsou ty prodloužený intervaly(i 15tkm/rok je u těhle litrů s malou olejovou vanou moc) na výměnu oleje.Olej i chladí turbo.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  21. 11. 2020 11:43

Ja dodrzuju na vymenu oleje americkych 3000 mil. Olej cestuje i pres titerne kapilary, ktere neradno ucpat cimkoli co muze v jetem oleji byti. Motor ma cvachtat v cistem oleji pokud clovek chce auto na dlouho opanovati.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  21. 11. 2020 11:55

3000 mil..to jsi frajer
Já jsem naposledy olej AD6 měnil po 5000 km u Š110 L v roce 1976.
Pak už Š120LS Mobil Oil po 10.000 Km.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  21. 11. 2020 12:14

Mam to tak naucene. Za me to byvalo v USA bezne, ze nutnosti bylo dodrzovat to jako hlavni podminku k prodlozene zaruce motoru GM

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  21. 11. 2020 12:17

WRC Fabia R2 TwinCharger
OK no problemo

Odpovědět  |   | 
Q  |  21. 11. 2020 16:07

To už mi přijde trochu přehnané. To ten olej snad ještě ani není tmavý. A kdybys měl větší nájezd, tak měníš olej každé dva měsíce.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  21. 11. 2020 17:17

..tmavy a hnusny je uz po tech 5K hodne, zalezi kolik z toho jsou dalnice. Jezdim i dost kratke trate

Odpovědět  |   | 
Q  |  22. 11. 2020 11:46

Máme doma ty novější TSíčka a tam je i při náročnějším provozu (krátké jízdy, dálnice) olej při 5tkm celkem v pohodě. Samozřejmě už nemá barvu medu, ale tmavý sajrajt to ještě není. Tak jako třeba u HTPéčka, jediného tehdejšího koncernového motoru bez chladiče oleje.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  22. 11. 2020 14:08

O.k. Tak ja budu menit dal po 5 ale obecne vsem vrele doporucuju 10 tis. max.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  22. 11. 2020 15:10

Q jestli myslíš litr tak počkej na 15/20tkm a pokuď převládájí krátké jízdy tak ani nemusíš tak dlouho na blátíčko v motoru čekat.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  21. 11. 2020 11:48

interval 15k/rok je v pohodě, horší je že někteří výrobci udávají 30k/rok což už je problém protože někteří šetřílci co najedou 10K rok jsou schopni měnit olej 1x za 3 roky.
Jen poznámka " olej turbo nechladí, ale ložiska turba "plavou" v oleji. Největší chybou řidičů s turbem je nenechat je po jízdě chvíli běžet na volno aby se turbo schladilo. Jinak hrozí že se od vřelého turba olej v lágrech vypaří a pak se to časem začne přidírat.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  22. 11. 2020 15:30

Já dochlazuji jen když jsem to předtím prohnal.Po normální jízdě to nedělám.U mě by interval 15tkm rok šel ale vím že po 12tkm na 5w40 to začne bumbat olej ňák víc.Já sám měnil olej na 1.0tsi a těch 15tkm bylo moc pozdě(kamarád má trasu 20km do práce a 20zpět).To on to chtěl fakt dělat až při 30tkm a to jsem ho přemluvil.Když jsem to viděl co z toho vytékalo za sajrajt víc jak 10tkm bych nenechal.Asi si myslel že si dělám srandu na 10tkm už ho nepřemluvím.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  22. 11. 2020 19:40

To dochlazování turba je na netu hodně popsáno a v podstatě to dělám také jako ty. Největší kravina je hnát to v parném létě hodinu po dálnici, přijet k pumpě a okamžitě vypnout.
To bumbání oleje , záleží kolik máš najeto a co pro tebe znamená "bumbání" ?
Já jsem v minulosti pokud to bralo víc jak 5 litrů na 15K , /což je ovšem ještě docela OK /
přecházel po konzultaci s mechanikem na hustější polosyntetiku 10W40

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  23. 11. 2020 07:29

Běžně na těch 12tkm asi 0,75l oleje už od nova.Když je olej nově vyměněn tak ty 3měsíce nic nedolévám-neubývá.Bumbání bylo jednou.Jsem se trochu opozdil s výměnou a už byla žlutá kontrolka.Přitom co měsíc to kontroluji a udržuji nad půlkou.Ňáký experimenty s olejem s normou co není schválená dělat nebudu.Výjimka by mohla být 5w50 ale maximálně v létě né přes zimu.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  20. 11. 2020 22:38

To bude parada, jestli se ty trivalce nebudou kazit.. jeste je porad brzo to soudit kdyz nejsme nekde v roce 2025 a vic, kdy uz bude jasne jak to je po x kilometrech..jestli se to sype nebo drzi a slouzi bez katastrof.

Odpovědět  |   | 
k22  |  21. 11. 2020 10:46

Po 3 letech kazit? LOL!

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  20. 11. 2020 22:33

Lidí možná, ale pan Řidič to pozná po 5 vteřinách po nakopnutí.

Odpovědět  |   | 

já bych zase tříválec bez turba a nepřímý vstřik.

Odpovědět  |   | 
Pepa pig  |  20. 11. 2020 23:44

Ja nedavno jel s faceliftovanou Fabii 1.0 tsi a muzu rict ze jela jako drak! Na nalozenou Octaviu to asi nebude, ale s prazdnou Fabkou do dalnicniho stoupani 130-140 uplne krasne. Tak lehce jedouci auto jsem uz dlouho nevidel. Myslim si tedy, ze pro malou Daciu bude R3 uplne v pohode. Designive ta Dacia vypada take dobre. Myslim si, ze se jeste v lidove kategorii mame na co tesit. I kdyz mi se libi Duster 1.3 tce

Odpovědět  |   | 
,  |  21. 11. 2020 00:31

Hlupáci každý kto sa smial Fordu že troj valec a teraz držte tlamy hoväda kto bol prvý ten smeje najlepšie svine ♦️♦️♦️

Odpovědět  |   | 
Roll  |  21. 11. 2020 02:46

Jako ten tříválec, který nevydržel ani dlouhodobý test? Ano tomu se smějí všichni

Odpovědět  |   | 
Paroubek  |  21. 11. 2020 05:00

Myslím si, že 80% řidičů nepozná u neznámého vozu počet válců. Buď to jede dobře nebo ne, chová se tak a onak, jde za plynem, táhne od spodu a jiné. To jasně. Ale říct z hlavy kolik tam je válců by nedokázalo, pokud by nevědli co to je za motor.

Odpovědět  |   | 
,  |  21. 11. 2020 08:00

Skús sa previesť na 1.5eb pejlo a potom otvaraj tlamu áno toto je najlepší trojvalec dnešnej doby a kto píše iné mám ho v konečníku 🖕

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  21. 11. 2020 08:27

čiarko, ty si sprosté slovenské hovädo

Odpovědět  |   | 
,  |  21. 11. 2020 10:13

Pal dopiče český čurak 🖕

Odpovědět  |   | 
HRD  |  21. 11. 2020 10:51

Ano, český čurák, to je pocta. Já bych s raději oběsil, než být SLOVENSKÝ čurák

Odpovědět  |   | 
Čobolák  |  21. 11. 2020 21:20

...a ty si skade prišiel... Čo ťa nenaučili ako sa máš správať v diskusií ?

Odpovědět  |   | 
Pepa Pig  |  21. 11. 2020 12:34

Třeba je čárka Babiš, vyjadřování, morálka, země původu i intelekt by seděl Také jsem se nad ním podivil, asi chtěl být zajímavý, jen to nevzal za dobrý konec.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  23. 11. 2020 07:33

Roll to byl 1.0eb ve fieste.

Odpovědět  |   | 
JK  |  21. 11. 2020 01:30

Z mé zkušenosti raději atmosféru V6, než jakoukoli foukačku. Bohužel, doby, kdy si každý mohl vybrat dle chuti se nám krátí.

Odpovědět  |   | 
trent  |  21. 11. 2020 09:09

Doby, kdy si člověk mohl vybrat do dacie nebo jiného lidového vozu V6 atmosféru, nebo naopak turbo motor nikdy nebyly.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  22. 11. 2020 11:11

Lidových V6 třeba v Bavu 3,A4 je na výběr hodně ale mít těch 200 papuchů na základní servis.Pak pojištění,phm,běžný servis=lepší vzít tříválcovou fabii novou max rok starou a lít jen benzín co vyjde mnohem ale mnohem levněji a roky neřešíš žádný servis mimo náplně.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  22. 11. 2020 13:25

Tak si říkám, co v tvém pojetí je asi "lidové" BMW 3 nebo A4.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  23. 11. 2020 07:37

Lidová V6 bez turba bude něco už hodně starého a nejspíš i hodně nákladného.Takové vozy za 100tisíc koupíš a pak je musíš dát do kupy.

Odpovědět  |   | 
JK  |  23. 11. 2020 11:43

BMW někdy dělalo V6? A to s tou Fabii snad nemyslíš vážně. Než něco tak odporného, jako je Fabia, a ještě tříválcová, tak raději kolo.

Odpovědět  |   | 
JK  |  23. 11. 2020 11:57

Ok, dohledáno. Myslel jsem, že dělají jen "R"ka.

Odpovědět  |   | 
JK  |  23. 11. 2020 12:03

To není pointou. Příspěvek na který reaguji uvádí, že raději 3, než 4 válce. A já kontruji, že raději 6, než 3. Nikde není specifikováno v jaké kategorii, je to jen obecné konstatování. No a že i z vyšších poliček mizí 6 válce a dávají se do nich přefoukané 4válce je bohužel fakt. Tedy tímto tempem možnost mít více než 4 válce zmízí brzy i tam, kde bychom to nečekali. Někde už teď mizí válce obecně a jsou nahrazovány pouze baterkami bez alternativy.

Odpovědět  |   | 
666  |  20. 11. 2020 20:45

Vypadá to jako auto, ale je to pouze Dacia ...

Odpovědět  |   | 
JK  |  21. 11. 2020 01:28

To můžeš napsat o většině mainstreamu. Vždycky je to o fandovství.

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  21. 11. 2020 02:31

Pořád lepší Dacia, než třeba Hiunday nebo Lada.

Odpovědět  |   | 
Paroubek  |  21. 11. 2020 04:57

Dacia začíná být fenoménem doby a já jsem tomu rád.

Odpovědět  |   | 

v prodeji je na 4 místě za yarisem-rozdíl 140tkč, jak bude se prodávat nová, tak asi dacia sesadí z druhého místa renaulta s cliem, kde se dostane toyota.

Odpovědět  |   | 

Ty jsi taky Hiunday. Cim vetsi imbecil, tim si mysli ze je chytrejsi.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 11. 2020 07:04

Co je Hiunday?

Odpovědět  |   | 
HRD  |  21. 11. 2020 10:53

No přece korejská mrdka. Vlastní zkušenost. A nezměníš to ani, když to napíšeš s tvrdým Y.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 11. 2020 11:11

Nehodlám tu značku posuzovat, nemám s ní žádnou zkušenost. Ale dokážu posoudit blba který ani neví jak se to píše.

Odpovědět  |   | 
Pepa Pig  |  21. 11. 2020 12:36

To mají z angličtiny, já to píšů Hjundaj a je mi to buřt. Pravdou je, že korejci polevují a rumun pozvolna roste.

Odpovědět  |   | 

vyslovuje se to jazykem jak kde, píše hyundai a KIA- nemá se to sklonovat

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 11. 2020 11:06

Tak Dacia má kam růst, designově horší interiéry a exteriéry nemá snad žádná automobilka v Evropě. Mají tedy hodně prostoru pro zlepšování, to ti ostatní nemají.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  21. 11. 2020 07:54

Hyundai i20 je jeden z posledních čtyřválců. Navíc vypadá skvěle. Takže byť jsem původně chtěl Dacii, díky těm tříválcům jsem se rozhodl pro i20 ku a brzy si jí pořídím. Ty tříválce obhajují hlavně prodejci, ale sami by tím mikdy nejezdili. A zapojit za to vozík je totální katastrofa. V bazarech budou vždy auta se 4 válci, jen budou ze střední třídy, takže 3kelímky tam budou hnít a nikdo je kupovat nebude.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  21. 11. 2020 09:30

A nějaké důkazy pro to tvé zaostalé plácání by byly? Nebo jen tvůj hospodský mindrák?

Odpovědět  |   | 

nevím, ale je to asi pravda, znám jednoho prodejce co jezdí domů předváděčkama a vždy si vybere něco víceválcového, tento týden měl tundru.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  21. 11. 2020 14:43

Nevím, jestli je to plácání, ale je jisté, že tříválec aby dosáhl rovnoměrného chodu, potřebuje vyvažovací hřídel- tedy další mrtvá hmota, zatímco čtyřválec se bez toho obejde. Takže ložiska u tříválce trpí určitě více vibracemi.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  22. 11. 2020 13:27

První motor, který má skutečně vyvážený chod bez vibrací, je až řadový šestiválec, takže ani čtyřválec rozhodně není bez vibrací. Ve skutečnosti se i do čtyřválců běžně dávaly vyvažovací hřídele.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  22. 11. 2020 14:12

Allamarein: To ale nic nemění na faktu, že 3válec na tom bude z technického hlediska vždycky hůř než 4válec. 4 takty a 3 válce prostě a jednoduše nejdou dohromady. Tady přece vůbec nejde o nějaké "zpátečnictví" nebo něco podobného, tady jde především o technický princip věci. Každému, kdo nemá v hlavě seno, je jasné, proč se 3válcový zmetek začal hromadně používat.

Odpovědět  |   | 
Pepa Pig  |  21. 11. 2020 12:40

Kubo, Anče, hajnej větší nesmysl jsem nečetl, snad kromě slovenské čárky výše. Dacia je proti tvýmu 20 je daleko lepší. Zapojit vozík, hnít v bazarech. Projeď si Dustrer a budeš vědět jak vypadá slušné auto za hodně hezký prachy

Odpovědět  |   | 
Škoda simply never  |  21. 11. 2020 15:43

Duster sice slušné auto je, ale je vidět, že se na něm taky hodně šetřilo. Z hlediska komfortu na tom bude Hyundai určitě lépe. Vždycky bude mít lepší izolaci, lepší sedačky, které podrží tělo i po několika hodinách, bude taky daleko bezpečnější. Ono si stačí porovnat hmotnosti. Co se týče trvanlivosti, tak tam je to otázka. Dacia je hrozně levné auto, kde se nemá tolik co pokazit. Hyundai má rozhodně sofistikovanější podvozek, který ale bude časem vyžadovat daleko větší péči v servisu. To u Dacie nehrozí. Je to o prioritách. Kdo toho najezdí opravdu málo, tomu bude Dacia plně stačit. Ale na delší cesty už to bude horší. Já měl půjčenou i20 jako náhradní auto a byl jsem celkem spokojený. Fabie je určitě ještě o něco lepší, ale za mě rozhodně lepší i20 než Sandero (to stávající). Každopádně se těším, až si nové Sandero projedu

Odpovědět  |   | 

jels někdy dusterem a avií po dálnici?

Odpovědět  |   | 
kukolar  |  23. 11. 2020 14:38

hehe
takže hyundai i20 1.2 HTP 62kW (howno to pojede) je super lebo je 4 valec

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  23. 11. 2020 23:13

Hehe, jak koukám na novou Daciu Sandero tak super vídím že Hyiudaj i20 nemá moc šancí

Odpovědět  |   | 
Marex  |  25. 11. 2020 20:52

Je vidět, že plácáš hlouposti, protože ten motor vůbec neznáš. Zrovna tenhle motor 1.25 CVVT mám v Kia Rio (2020) a je to hodně povedený motor, který jde krásně do otáček a je na svůj objem a atmošku i dosti živej a je to 4válec, nemá žádný filtr pevných částic a přesto v pohodě splňuje již normu 6dtemp a jezdí i po městě s přehledem za 5l/100km BA95 Ono, pokud sedí za volantem poleno, co neumí řadit a motor podtáčí, bo není turbo, pak tomu nepojede ani ten dvoulitr

Odpovědět  |   | 
Czepelin  |  21. 11. 2020 12:41

tříválec s DPF ne ne ne 1000x ne i kdyby to bylo ze zlata

Odpovědět  |   | 
Jan  |  21. 11. 2020 13:21

Dneska si pomalu nevybereš. Kdoví co by na auta ze zlatých 90tek říkali lidé před 50 lety. Každý doba má svoje. Renault se docela zvedá. Poslední Clio nebo Captur působí náhodou velice příjemně.

Odpovědět  |   | 
Pepa Pig  |  21. 11. 2020 13:24

Chce to Renault KIGER nebo KWID

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  21. 11. 2020 18:26

Celá diskuze je plná....,když na to máš,kup si cokoli,i trabant Utáhl vozík, když si koupíte auto se 150tis.km tak se nedůvěře.Potřebuji auto na cestu do práce a na chalupu,jezdím po 3 a předjet z dálnice až do Benešova není kde a tak těch 100koní stejně je na nic.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  21. 11. 2020 18:26

Celá diskuze je plná....,když na to máš,kup si cokoli,i trabant Utáhl vozík, když si koupíte auto se 150tis.km tak se nedůvěře.Potřebuji auto na cestu do práce a na chalupu,jezdím po 3 a předjet z dálnice až do Benešova není kde a tak těch 100koní stejně je na nic.

Odpovědět  |   | 
Czepelin  |  21. 11. 2020 21:10

Jardo, taky si vystačíš doma s gumovou andulou? je to jedno, účel to splní, tak co, že jo...

Odpovědět  |   | 
10w60  |  22. 11. 2020 15:47

Vypadá solidně. Dnes se doba otáčí. Běžné značky nabývají na síle a klasické nebo luxusní začínají být zchoulostivělé, přešlechtěné a lehce degenerující. Dacii mírně fandím, minimálně hraje fér a třeba Duster II není tak špatný.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 59 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry