Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

108 komentářů

10w60
22. listopadu • 15:47

Vypadá solidně. Dnes se doba otáčí. Běžné značky nabývají na síle a klasické nebo luxusní začínají být zchoulostivělé, přešlechtěné a lehce degenerující. Dacii mírně fandím, minimálně hraje fér a třeba Duster II není tak špatný.

Jarda
21. listopadu • 18:26

Celá diskuze je plná....,když na to máš,kup si cokoli,i trabant Utáhl vozík, když si koupíte auto se 150tis.km tak se nedůvěře.Potřebuji auto na cestu do práce a na chalupu,jezdím po 3 a předjet z dálnice až do Benešova není kde a tak těch 100koní stejně je na nic.

Czepelin
21. listopadu • 21:10

Jardo, taky si vystačíš doma s gumovou andulou? je to jedno, účel to splní, tak co, že jo...

Jarda
21. listopadu • 18:26

Celá diskuze je plná....,když na to máš,kup si cokoli,i trabant Utáhl vozík, když si koupíte auto se 150tis.km tak se nedůvěře.Potřebuji auto na cestu do práce a na chalupu,jezdím po 3 a předjet z dálnice až do Benešova není kde a tak těch 100koní stejně je na nic.

Czepelin
21. listopadu • 12:41

tříválec s DPF :-D ne ne ne 1000x ne i kdyby to bylo ze zlata :-D:-D

Jan
21. listopadu • 13:21

Dneska si pomalu nevybereš. Kdoví co by na auta ze zlatých 90tek říkali lidé před 50 lety. Každý doba má svoje. Renault se docela zvedá. Poslední Clio nebo Captur působí náhodou velice příjemně.:-)

Pepa Pig
21. listopadu • 13:24

Chce to Renault KIGER nebo KWID B-]

Jakub
21. listopadu • 7:54

Hyundai i20 je jeden z posledních čtyřválců. Navíc vypadá skvěle. Takže byť jsem původně chtěl Dacii, díky těm tříválcům jsem se rozhodl pro i20 ku a brzy si jí pořídím. Ty tříválce obhajují hlavně prodejci, ale sami by tím mikdy nejezdili. A zapojit za to vozík je totální katastrofa. V bazarech budou vždy auta se 4 válci, jen budou ze střední třídy, takže 3kelímky tam budou hnít a nikdo je kupovat nebude.

kukolar
23. listopadu • 14:38

hehe
takže hyundai i20 1.2 HTP 62kW (howno to pojede) je super lebo je 4 valec :-D

Marex
25. listopadu • 20:52

Je vidět, že plácáš hlouposti, protože ten motor vůbec neznáš. Zrovna tenhle motor 1.25 CVVT mám v Kia Rio (2020) a je to hodně povedený motor, který jde krásně do otáček a je na svůj objem a atmošku i dosti živej a je to 4válec, nemá žádný filtr pevných částic a přesto v pohodě splňuje již normu 6dtemp a jezdí i po městě s přehledem za 5l/100km BA95 ;-) Ono, pokud sedí za volantem poleno, co neumí řadit a motor podtáčí, bo není turbo, pak tomu nepojede ani ten dvoulitr :-D

Petr Vaněk
23. listopadu • 23:13

Hehe, jak koukám na novou Daciu Sandero tak super B-] vídím že Hyiudaj i20 nemá moc šancí :-D

Pepa Pig
21. listopadu • 12:40

Kubo, Anče, hajnej :-D větší nesmysl jsem nečetl, snad kromě slovenské čárky výše. Dacia je proti tvýmu 20 je daleko lepší. Zapojit vozík, hnít v bazarech. Projeď si Dustrer a budeš vědět jak vypadá slušné auto za hodně hezký prachy:-)

petr r. (petrumr)
21. listopadu • 17:01

jels někdy dusterem a avií po dálnici?

Škoda simply never
21. listopadu • 15:43

Duster sice slušné auto je, ale je vidět, že se na něm taky hodně šetřilo. Z hlediska komfortu na tom bude Hyundai určitě lépe. Vždycky bude mít lepší izolaci, lepší sedačky, které podrží tělo i po několika hodinách, bude taky daleko bezpečnější. Ono si stačí porovnat hmotnosti. Co se týče trvanlivosti, tak tam je to otázka. Dacia je hrozně levné auto, kde se nemá tolik co pokazit. Hyundai má rozhodně sofistikovanější podvozek, který ale bude časem vyžadovat daleko větší péči v servisu. To u Dacie nehrozí. Je to o prioritách. Kdo toho najezdí opravdu málo, tomu bude Dacia plně stačit. Ale na delší cesty už to bude horší. Já měl půjčenou i20 jako náhradní auto a byl jsem celkem spokojený. Fabie je určitě ještě o něco lepší, ale za mě rozhodně lepší i20 než Sandero (to stávající). Každopádně se těším, až si nové Sandero projedu ;-)

Allamarein
21. listopadu • 9:30

A nějaké důkazy pro to tvé zaostalé plácání by byly? Nebo jen tvůj hospodský mindrák?

šofér
21. listopadu • 14:43

Nevím, jestli je to plácání, ale je jisté, že tříválec aby dosáhl rovnoměrného chodu, potřebuje vyvažovací hřídel- tedy další mrtvá hmota, zatímco čtyřválec se bez toho obejde. Takže ložiska u tříválce trpí určitě více vibracemi.

Allamarein
22. listopadu • 13:27

První motor, který má skutečně vyvážený chod bez vibrací, je až řadový šestiválec, takže ani čtyřválec rozhodně není bez vibrací. Ve skutečnosti se i do čtyřválců běžně dávaly vyvažovací hřídele.

Shimi
22. listopadu • 14:12

Allamarein: To ale nic nemění na faktu, že 3válec na tom bude z technického hlediska vždycky hůř než 4válec. 4 takty a 3 válce prostě a jednoduše nejdou dohromady. Tady přece vůbec nejde o nějaké "zpátečnictví" nebo něco podobného, tady jde především o technický princip věci. Každému, kdo nemá v hlavě seno, je jasné, proč se 3válcový zmetek začal hromadně používat.

petr r. (petrumr)
21. listopadu • 9:49

nevím, ale je to asi pravda, znám jednoho prodejce co jezdí domů předváděčkama a vždy si vybere něco víceválcového, tento týden měl tundru.

666
20. listopadu • 20:45

Vypadá to jako auto, ale je to pouze Dacia ...

Hugo
21. listopadu • 2:31

Pořád lepší Dacia, než třeba Hiunday nebo Lada.

.
21. listopadu • 7:04

Co je Hiunday?

HRD
21. listopadu • 10:53

No přece korejská mrdka. Vlastní zkušenost. A nezměníš to ani, když to napíšeš s tvrdým Y.

.
21. listopadu • 11:11

Nehodlám tu značku posuzovat, nemám s ní žádnou zkušenost. Ale dokážu posoudit blba který ani neví jak se to píše.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepa Pig
21. listopadu • 12:36

To mají z angličtiny, já to píšů Hjundaj a je mi to buřt. Pravdou je, že korejci polevují a rumun pozvolna roste.

Mirek
23. listopadu • 11:06

Tak Dacia má kam růst, designově horší interiéry a exteriéry nemá snad žádná automobilka v Evropě. Mají tedy hodně prostoru pro zlepšování, to ti ostatní nemají.

petr r. (petrumr)
21. listopadu • 16:56

vyslovuje se to jazykem jak kde, píše hyundai a KIA- nemá se to sklonovat

Axel Toronto (xax41)
21. listopadu • 6:56

Ty jsi taky Hiunday. Cim vetsi imbecil, tim si mysli ze je chytrejsi.

Paroubek
21. listopadu • 4:57

Dacia začíná být fenoménem doby a já jsem tomu rád.

petr r. (petrumr)
21. listopadu • 9:52

v prodeji je na 4 místě za yarisem-rozdíl 140tkč, jak bude se prodávat nová, tak asi dacia sesadí z druhého místa renaulta s cliem, kde se dostane toyota.

JK
21. listopadu • 1:28

To můžeš napsat o většině mainstreamu. Vždycky je to o fandovství. ;-)

Jozefín
20. listopadu • 20:13

Doba je taková, 99% lidi nepozna ze ma pod kapotou 3 válec. A z me zkusenosti, radši foukaný 3 válec než 4 valcovou atmosféru 1.6

JK
21. listopadu • 1:30

Z mé zkušenosti raději atmosféru V6, než jakoukoli foukačku. Bohužel, doby, kdy si každý mohl vybrat dle chuti se nám krátí.

trent
21. listopadu • 9:09

Doby, kdy si člověk mohl vybrat do dacie nebo jiného lidového vozu V6 atmosféru, nebo naopak turbo motor nikdy nebyly.

JK
23. listopadu • 12:03

To není pointou. Příspěvek na který reaguji uvádí, že raději 3, než 4 válce. A já kontruji, že raději 6, než 3. Nikde není specifikováno v jaké kategorii, je to jen obecné konstatování. ;-) No a že i z vyšších poliček mizí 6 válce a dávají se do nich přefoukané 4válce je bohužel fakt. Tedy tímto tempem možnost mít více než 4 válce zmízí brzy i tam, kde bychom to nečekali. Někde už teď mizí válce obecně a jsou nahrazovány pouze baterkami bez alternativy.

Michal2
22. listopadu • 11:11

Lidových V6 třeba v Bavu 3,A4 je na výběr hodně ale mít těch 200 papuchů na základní servis.Pak pojištění,phm,běžný servis=lepší vzít tříválcovou fabii novou max rok starou a lít jen benzín co vyjde mnohem ale mnohem levněji a roky neřešíš žádný servis mimo náplně.

JK
23. listopadu • 11:57

Ok, dohledáno. Myslel jsem, že dělají jen "R"ka.

JK
23. listopadu • 11:43

BMW někdy dělalo V6? A to s tou Fabii snad nemyslíš vážně. Než něco tak odporného, jako je Fabia, a ještě tříválcová, tak raději kolo.

Allamarein
22. listopadu • 13:25

Tak si říkám, co v tvém pojetí je asi "lidové" BMW 3 nebo A4.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
23. listopadu • 7:37

Lidová V6 bez turba bude něco už hodně starého a nejspíš i hodně nákladného.Takové vozy za 100tisíc koupíš a pak je musíš dát do kupy.

,
21. listopadu • 0:31

Hlupáci každý kto sa smial Fordu že troj valec a teraz držte tlamy hoväda kto bol prvý ten smeje najlepšie svine ♦️♦️♦️

Roll
21. listopadu • 2:46

Jako ten tříválec, který nevydržel ani dlouhodobý test? Ano tomu se smějí všichni

Michal2
23. listopadu • 7:33

Roll to byl 1.0eb ve fieste.

,
21. listopadu • 8:00

Skús sa previesť na 1.5eb pejlo a potom otvaraj tlamu áno toto je najlepší trojvalec dnešnej doby a kto píše iné mám ho v konečníku 🖕

Jyrka Syrka
21. listopadu • 8:27

čiarko, ty si sprosté slovenské hovädo:-O

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepa Pig
21. listopadu • 12:34

Třeba je čárka Babiš, vyjadřování, morálka, země původu i intelekt by seděl :-D Také jsem se nad ním podivil, asi chtěl být zajímavý, jen to nevzal za dobrý konec. :-D

,
21. listopadu • 10:13

Pal dopiče český čurak 🖕

Čobolák
21. listopadu • 21:20

...a ty si skade prišiel... Čo ťa nenaučili ako sa máš správať v diskusií ? :-/:-/:-/

HRD
21. listopadu • 10:51

Ano, český čurák, to je pocta. Já bych s raději oběsil, než být SLOVENSKÝ čurák :-D:-D:-D

Paroubek
21. listopadu • 5:00

Myslím si, že 80% řidičů nepozná u neznámého vozu počet válců. Buď to jede dobře nebo ne, chová se tak a onak, jde za plynem, táhne od spodu a jiné. To jasně. Ale říct z hlavy kolik tam je válců by nedokázalo, pokud by nevědli co to je za motor.

Pepa pig
20. listopadu • 23:44

Ja nedavno jel s faceliftovanou Fabii 1.0 tsi a muzu rict ze jela jako drak! Na nalozenou Octaviu to asi nebude, ale s prazdnou Fabkou do dalnicniho stoupani 130-140 uplne krasne. Tak lehce jedouci auto jsem uz dlouho nevidel. Myslim si tedy, ze pro malou Daciu bude R3 uplne v pohode. Designive ta Dacia vypada take dobre. Myslim si, ze se jeste v lidove kategorii mame na co tesit. I kdyz mi se libi Duster 1.3 tce

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 22:40

já bych zase tříválec bez turba a nepřímý vstřik.

Jyrka Syrka
20. listopadu • 22:33

Lidí možná, ale pan Řidič to pozná po 5 vteřinách po nakopnutí.:-))

Jyrka Syrka
20. listopadu • 20:32

Ano, rozdíl ve výkonu neznatelný, rozdíl v peněžence při opravě toho foukacího kurvítka značný.

Allamarein
20. listopadu • 21:56

A že se zatím ty tříválce pořád ne a ne začít kazit... To nasere, co?

k22
21. listopadu • 10:46

Po 3 letech kazit? LOL!

WRC Fabia R2 TwinCharger
20. listopadu • 22:38

To bude parada, jestli se ty trivalce nebudou kazit.. jeste je porad brzo to soudit kdyz nejsme nekde v roce 2025 a vic, kdy uz bude jasne jak to je po x kilometrech..jestli se to sype nebo drzi a slouzi bez katastrof.

Jyrka Syrka
20. listopadu • 22:23

Pokud jsi získal dojem že tím kurvítkem myslím 3 válec jako takový, tak jsi to špatně pochopil.
Myslel jsem tím turbodmychadlo.

Allamarein
21. listopadu • 9:28

No, tak to jsi dopadl ještě hůř, turba jsou tu už desítky let a že by to byla nějak mimořádně poruchová součást, to se říci nedá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
21. listopadu • 11:26

To jsou ty prodloužený intervaly(i 15tkm/rok je u těhle litrů s malou olejovou vanou moc) na výměnu oleje.Olej i chladí turbo.

Jyrka Syrka
21. listopadu • 11:48

interval 15k/rok je v pohodě, horší je že někteří výrobci udávají 30k/rok což už je problém protože někteří šetřílci co najedou 10K rok jsou schopni měnit olej 1x za 3 roky.
Jen poznámka " olej turbo nechladí, ale ložiska turba "plavou" v oleji. Největší chybou řidičů s turbem je nenechat je po jízdě chvíli běžet na volno aby se turbo schladilo. Jinak hrozí že se od vřelého turba olej v lágrech vypaří a pak se to časem začne přidírat.

Michal2
22. listopadu • 15:30

Já dochlazuji jen když jsem to předtím prohnal.Po normální jízdě to nedělám.U mě by interval 15tkm rok šel ale vím že po 12tkm na 5w40 to začne bumbat olej ňák víc.Já sám měnil olej na 1.0tsi a těch 15tkm bylo moc pozdě(kamarád má trasu 20km do práce a 20zpět).To on to chtěl fakt dělat až při 30tkm a to jsem ho přemluvil.Když jsem to viděl co z toho vytékalo za sajrajt víc jak 10tkm bych nenechal.Asi si myslel že si dělám srandu na 10tkm už ho nepřemluvím.

Jyrka Syrka
22. listopadu • 19:40

To dochlazování turba je na netu hodně popsáno a v podstatě to dělám také jako ty. Největší kravina je hnát to v parném létě hodinu po dálnici, přijet k pumpě a okamžitě vypnout.
To bumbání oleje , záleží kolik máš najeto a co pro tebe znamená "bumbání" ?
Já jsem v minulosti pokud to bralo víc jak 5 litrů na 15K , /což je ovšem ještě docela OK /
přecházel po konzultaci s mechanikem na hustější polosyntetiku 10W40

Michal2
23. listopadu • 7:29

Běžně na těch 12tkm asi 0,75l oleje už od nova.Když je olej nově vyměněn tak ty 3měsíce nic nedolévám-neubývá.Bumbání bylo jednou.Jsem se trochu opozdil s výměnou a už byla žlutá kontrolka.Přitom co měsíc to kontroluji a udržuji nad půlkou.Ňáký experimenty s olejem s normou co není schválená dělat nebudu.Výjimka by mohla být 5w50 ale maximálně v létě né přes zimu.

WRC Fabia R2 TwinCharger
21. listopadu • 11:43

Ja dodrzuju na vymenu oleje americkych 3000 mil. Olej cestuje i pres titerne kapilary, ktere neradno ucpat cimkoli co muze v jetem oleji byti. Motor ma cvachtat v cistem oleji pokud clovek chce auto na dlouho opanovati.B-]

Q
21. listopadu • 16:07

To už mi přijde trochu přehnané. To ten olej snad ještě ani není tmavý. A kdybys měl větší nájezd, tak měníš olej každé dva měsíce.

WRC Fabia R2 TwinCharger
21. listopadu • 17:17

..tmavy a hnusny je uz po tech 5K hodne, zalezi kolik z toho jsou dalnice. Jezdim i dost kratke trateB-]

Q
22. listopadu • 11:46

Máme doma ty novější TSíčka a tam je i při náročnějším provozu (krátké jízdy, dálnice) olej při 5tkm celkem v pohodě. Samozřejmě už nemá barvu medu, ale tmavý sajrajt to ještě není. Tak jako třeba u HTPéčka, jediného tehdejšího koncernového motoru bez chladiče oleje.

Michal2
22. listopadu • 15:10

Q jestli myslíš litr tak počkej na 15/20tkm a pokuď převládájí krátké jízdy tak ani nemusíš tak dlouho na blátíčko v motoru čekat.

WRC Fabia R2 TwinCharger
22. listopadu • 14:08

O.k. Tak ja budu menit dal po 5 ale obecne vsem vrele doporucuju 10 tis. max.

Jyrka Syrka
21. listopadu • 11:55

3000 mil..to jsi frajer;-)
Já jsem naposledy olej AD6 měnil po 5000 km u Š110 L v roce 1976.
Pak už Š120LS Mobil Oil po 10.000 Km.

WRC Fabia R2 TwinCharger
21. listopadu • 12:14

Mam to tak naucene. Za me to byvalo v USA bezne, ze nutnosti bylo dodrzovat to jako hlavni podminku k prodlozene zaruce motoru GM

Jyrka Syrka
21. listopadu • 12:17

WRC Fabia R2 TwinCharger
OK no problemo:-))

Jyrka Syrka
21. listopadu • 9:55

Allamarein:-D
1* za vtip dne.

Jakub
20. listopadu • 20:25

Pozná to skoro každý. Za mě je i nejhorší čtyřválec lepší, než ten nejlepší tříválec. Automobilky budou velmi překvapené, že ty jejich tříválce nebudou lidi kupovat ani po koronakrizi. Navíc jako ojetá budou tato auta se třemi kelímky totálně neprodejná.

trent
21. listopadu • 9:05

Vždyť už ty tříválce lidi kupují už tak 6-7 let.

Michal2
20. listopadu • 21:41

By se focus prestal vyrabet kdyz ma ctyrvalec jen ST verze a pak jeste asi 2l nafta.Jasne ze trivalec jede lepe kdyz ma turbo a je o 100kilo lehci nez 1.6,1.8 atmo.

Mondeák
20. listopadu • 21:12

Bohužel je kupovat budou. Nic jiného jim nezbude a to platí i u ojetin.

Jyrka Syrka
20. listopadu • 20:40

Obávám se že se Jakube pleteš. Přijetím Euro 7 budou lidi ještě rádi ty 3hrnky kupovat a bazaristi budou mít zlaté časy protože od 2025 se bez hybridů nebude prodávat vůbec nic.
Blb Johnson v UK zařízl všechny spalováky od roku 2030...to uteče jak voda.

Mondeák
20. listopadu • 20:23

Přésně, já mám 1.8 atmo a foukány 1.0 tsi mi za všech okolností lehce ujíždí. Nehledě na to že bere o dva litry na sto méně.

k22
21. listopadu • 10:45

Protože ty máš vylítaný motor, co už nemá kompresy, ta 10. TSI je nová. Kdyby se to obrátilo tak tomu litru ukážeš záda hodně rychle. GDI motory karbonujou a rychle ztrácí výkon (např. 10.TSi po 100tkm -6kW, jaký asi bude výkon po 150-200tkm?)
U solidní 1.6MPI stačí podřadit o a jsi na tom jako on, důležitý je výkon NE krouťák.

Jyrka Syrka
20. listopadu • 20:36

Mondeák ? Takže 25 let starý Ford ? To se pak nesmíš divit, že ti všichni ujíždějí:-D

Mondeák
20. listopadu • 21:14

25 zdaleka ne, přeháníš.

Jyrka Syrka
20. listopadu • 21:27

Mondeák
Když budu mít 1,8 atmo, tak ve stejné váhové kategorii mě žádnej foukanej litr předjet nesmí...rozumíš? NESMÍ :-))
Teď vážně osobní zkušenost
1.Fabia 1,6 atmo 100 kobyl
2.Yeti 1,2 turbo 100 kobyl
Spotřeba plus mínus stejná
Fabča lehce živější díky nižší váze Jinak žádný rozdíl....jedině až se to Turbo kousne to pak poznám v peněžence jak píšu níže.
Takže za mě: jedině silnější atmosféru

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hasič (ten původní)
22. listopadu • 11:42

Jirko ty jsi nejspíše nějaký zručný kutil, nebo velký pohádkář. Jaká Fabia měla/má 1.6l atmosféru 100PS ? Pokud vím tak 100PS byla 1.4 16v. Stokonňovou 1.6 měla Octavia

Hasič (ten původní)
22. listopadu • 19:52

Teď ty motorizace procházím ještě jednou, a máš pravdu, 1.6 100Ps opravdu ve Fabii 2 po určitý čas existovala. Že byla ve Fabii 1.6 TDI vím, ale že tam montovali i tu 1.6 v benzínu, jsem opravdu netušil, takže omluva. Každopádně jsi měl "vzácný" motor, protože takových motorů do Fabií jistě moc nedali. V Octavii ,kde byl poměrně často, tedy moc nejel, ale pro Fabii byl zřejmě dostatečný. Ta jednickova Fabia měla dokonce 2.0l 85kw, ale moc se jich také neprodalo...

Jyrka Syrka
22. listopadu • 20:02

Hasič (ten původní
OK

Michal2
22. listopadu • 15:06

On věděl těch 100koní ale hold to připsal k 1.6 né 1.4 16v co tam byla.V Dacii je 1.0 a taky v "tce" musí stačit 90/100hp.

Jyrka Syrka
22. listopadu • 19:01

Ale je fakt, že ta jedničková Fabča nebyla1,2,16v, ale 1,4,16V.
To je trochu let nazpět a už mě to nějak vypadlo.

Michal2
20. listopadu • 21:53

Jirko trochu mimo srovnavat fabiu a yeti co je mensi suv.Tak o 1,5l bude v prumeru 1.2tsi proste uspornejsi a na dalnici jeste vetsi skok.

Jyrka Syrka
20. listopadu • 22:17

Michal2
Michale, když píšu osobní zkušenost tak mi věř že dlouhodobý průměr u obou aut byl
6,3-6,5 litrů/100 km.
Yeti je 6ti kvalt a má jinak poskládaný převody takže při stejné rychlosti = menší otáčky.
Dálnici využívám minimálně kvůli bezpečnosti:-D a nechuti někde 3 hod viset v koloně, ale když musím tak stejně jedu tak 110 km/hod a tam se ještě ten větší odpor vzduchu u Yeti tolik neprojevuje.

Michal2
21. listopadu • 11:12

Jezdím stabilní trasu do práce 180km z toho prvních 80 těžší trasa a pak víceméně rovina a jen okreska.Vzal jsem mámě toledo 1.2tsi 77kw a jel stejným stylem(jako s mým až na předjíždění) ala +-110 dojel za 5l v průměru.S Rsem za 6,3-6,6l

Jyrka Syrka
21. listopadu • 11:25

Michal2
To Rs bylo co zač ?
A vidíš těch tvých 5l/100Km s Toledem 1,2tsi 77k´kw jw zase pro mě těžko uvěřitelné/ tedy pří cca normální jízdě/
Jinak s jedničkovou Fabčou 1,2 16V jsem také jel za 4,6 ale stylem "páprda který šetří a nikam nespěchá":-))

Michal2
22. listopadu • 10:49

No já sice 100-110-120 jedu ale taky i bez brzdění dojíždím-no z 180km je 160km rakousko a i oni tak umí jezdit.Rs je O3.Mám tenhle eco styl vs normální rychlost a i když se rozjedu na 160(trojka plyn a kouknu tacho) při předjíždění tak stejně tu setrvačnost dokáží využít když tu trasu znám.Jinak effecta-verva,sám m.olej,filtry,svíčky to je dobře i málo žere.

Jyrka Syrka
22. listopadu • 11:03

OK, dík

Jakub
20. listopadu • 20:02

Přidejte jeden válec a mohu si vybírat poslepu. Jsou to moc hezká auta, ale s těmi motory je úplně zničili. Měli by do nich
vyrobit nějaký čtyřválec kolem 60 Kw a nestíhali by je vyrábět. Než tříválec, to si radši našetřím na dražší, nebo nechám opravit své staré auto, nebo koupím zánovní. Tříválec nechci ani zadarmo.

Alias
21. listopadu • 13:55

Bohuzel by pak konkurovala drahsimu Renaultu. Navic, vetsinou, cim je motor silnejsi, tim vice stoji penalizace za ekologii. Pokud chteji zachovat priznivejsi cenu, musi bohuzel davat slabsi motory. Pro predstavu napr. penalizace za 1.3 Tce ve variante 96kW je cca 110 tis. korun.

Setr
20. listopadu • 19:41

Do háje, potřeboval bych modernizovat dokkera nebo lodgy, tyhle malý tašky se mi úplně nehodí 😁

Pepa Pig
21. listopadu • 12:46

A nešlo by to zaplácnout Dusterem 4x2 1.0 ? Pan Vaculík vůz dost chválil, minimálně vzhledem k ceně.

petr r. (petrumr)
21. listopadu • 16:54

duster má málo místa proti dvojci co uvádí, bratranec má lodgy 7míst, do dustera ani né 5míst je na hraně.

krásný blb
22. listopadu • 4:51

Pro Vás, Petře, řešení existuje. Š1203 :-)) Můžete si vybrat od sanitky po pohřebák ;-)

JK
20. listopadu • 18:37

Vypadá to jak VW Polo. Interiér na Dacii docela překvapil, palec nahoru za možnost nemít tam ten hnusný display.

Jan
21. listopadu • 9:49

Snad bude cena cca 300 tis. za LPG,jako pracovní auto hodně dobrý,jedno koupím,za necelou kačku na km pěkný

Jan
21. listopadu • 18:19

Ale jinak bych bral samozřejmě kombík a v 1,5Dci,velká škoda,že nebude....Občas potřebuju i v pracovním auě naložit něco většího,takhle musím dokoupit tažný a vzít vozík...

HRD
22. listopadu • 9:30

V kombíku máš Logana ;-) sandero je název pro hatchback.

Paroubek
21. listopadu • 5:03

Třeba pro východní evropu (což jsme defakto i my) bude bez displeje. Navíc někdy to nějak vypadá na obrázku a v reálu jsou dojmy třeba jiné. Počkám si na reál, ale máš pravdu, také by mě třeba víc zajímal chod motoru, odhlunění podběhů a tak, než displej na promítání nahotinek.

Allamarein
20. listopadu • 19:14

Jo, ale ta možnost bude jen pro nejnižší výbavy, jinak ne. Takže nějaké jásání je předčasné.

Doporučujeme

Články odjinud