Já každý den dojíždím z Kolína do Dejvic a opravdu intenzivně přemýšlím o Dachně v LPG.Olítané plečky nechci a zároveň nechci zaplatit víc jak 300k. Takže čekám na to, až vyleze Dachna s cenou za to nové Sandero v LPG... to aktuální bych nechtěl, je to ještě Dachna s původní koncepcí.Musím říct, že nová Stepway verze vypadá v té oranžové opravdu výborně.Tak když to nepřepálí s cenovkou, tak do toho půjdu... Yaris Hybrid, nejen že je v aktuální generaci vážně hnusnej, ale navíc stojí skoro půl míče... :-O
Jak psal někdo nahoře, to auto nevypadá špatně, ale s tím motorem bych ho taky nechtěl. Radši nechám udělat generálku na své staré Clio 1.4.
Má taky výbavu a ve všech testech ho chválí. Nová yaris je prostě nová a tak se někomu líbí více jak druhýmu, kdežto sandero má renaultácký dizajn a jsi na něho zvyknutý z clia. Obávám se, že 300tkč ti nebude stačit.
To ja bych zas rekl, ze 300 bude zrovna ta cena, za kterou to akorat vyjde (pokud teda nemyslel zaroven ve stepway, ta je pres 300 i ve stavajici generaci, a nova levnejsi urco nebude)
potom to bez stepway možná vyjde...možná, nebylo ta první sandera s lpg za 220? Jak jim nechutnalo to český lpg, potom to stáhli po vlně reklamací?
„Motor má nepřímé vstřikování paliva, neobejde se však bez částicového filtru."To musí být pěkný šrot.
?
Nepřímé vstřikování obvykle filtr pevných částic nepotřebuje.
Slušný, fakt slušný B-] Rozhodně se mi Dacia už líbí víc, než třeba poslední Tuscon :-D
A jaký model dacie?, když napíšeš dacia se mě líbí více jak hyundai,tak to beru, hyundai mají centrálu v německu, kdežto dácia jak bych to napsal snědá rumunka.
Snědá Rumunka, řekni rovnou, čeho se ti zachtělo. Kdo neměl cikánku, není chlap. Já měl 2x a překvapivě dobrý. :-D
já chodím do ghett pracovně a někdy mě pomáhají, tak to řeknu na rovinu, ty si rád, že jsi tam, ale domů si ji nevezmeš(můj názor na snědou rumunku)..bude slibovat a možná to nedodrží.
to sandero co je na fotce bude vůbec u nás v prodeji?
Ne, máš si ho namalovat. Jasně, že bude v prodeji :-D
a jaký bude cenový rozdíl k té nalakované verzi? Kdybys tam nedal ten smajlík, tak ti uvěřím, ale bez ceníku nebudu dělat ztoho vědu. Stříkal jsi někdy auto??
Lidi, já fakt nevím, ale dnešní Dacie oproti těm minulým generacím přestávají dávat smysl. A nejen proto, že zdražili. Zmenšili se okna, takže je g nich hůře vidět, čelní sklo je nižší a skloněnější, prostoru je mezigeneračně méně. Ale mnohem horší je, že je nedělají s atmo motory 1.6 l+. Renault měl skvělý dvoulitr cca 💯 kW. Montovali ho do Dusteru na jiných trzích a mohl být spojen s CVT. Ale atmosféry, ale i turba čtyřválce končí a nahrazují je mini tříválce. Mnohdy s přímým vstřikem, dpf apod. Časy se mění, testeři se kochají plasty, kde musí být hodně toxických změkčovadel plastu, aby to tolik nebolelo, až si někdy z přístrojovky uděláte boxovací pytel. Všechny schránky vyloženy molitanem, potom vyzkouší infotainment a o jízdě se moc nedozvíme.Dacia šla vždy proti proudu a tyhle trendy jí byli jedno, ale lidé si na to zvyklí a tak i podle toho auta hodnotí.Mám rád atmosférický motor, hydraulický posilovač řízení, manuální převodovku, páku ruční brzdy, jednoduchý, ale přitom odolný a na opravu levný podvozek. Dacia o tyhle věci bude postupně přicházet, ale hlavní bude, jestli bude mít nadále nejlevnější díly ze všech značek. To budou řešit hlavně ti, co nové generace budou kupovat jeté.
Skvěle napsáno Drujde. Myslím si totéž. Dacia měla najít jinou cestu a mohla dále drtit konkurenci. Ale zařadila se do jedné lajny s ostatníma, kde to nebude mít vůbec lehké. Docela mě to mrzí, protože jsem o ní ještě nedávno uvažovsl. Starý Dokker 1,6 neměl chybu. Jako 2. vůz k baráku byl dokonalý.
To je sicehezké,ale jak chceš se starou 1,6 atmosférou splnit normu euro 6 D ? Za každý gram nad limit se platí tučná pokuta. Navíc za 5 let má začít platit euro 7 a bude opět hůř.Automobilky již bohužel nemůžou dělat vozy na přání zákazníků,ale musí se přizpůsobovat nařízení politikům EU.
No ovšem, ale modernější čtyřválec na plyn by to dal s přehledem. Proč neudělají tohle? Dovedu si to představit i u Logana a Lodgy. Pořad by se dokázali držet s cenou pod konkurencí od VW a z Koreje. Vsadil bych boty, že by během pár let konkurenci zadupali do země. Jinak právě vyšel na autoforum.cz článek k testu tříválce, tak by si ho měli všichni, kdo tu tříválce chválí, pozorně přečíst.
Bohužel to nedá s přehledem,nový turbo motor 1.0 tce s tovární zástavbou LPG to dá s odřenýma ušima.Sám mám jedno auto přestavěné již roky na LPG,na emisích se ani nenamahali s měřením,poslední dvě technické si to již měřili,jak emise na benzín,tak na LPG a není to zas takový rozdíl,LPG je produkt z ropy,CNG je ekologičtější.Pro mé potřeby by byl 1.0 TCE na LPG idální motor.
LPG je dnes většinou vyráběn při rafinaci zemního plynu. Takže tak.
Omlouvám se za částečnou dezinformaci,opravdu se dnes větší část LPG získává při těžbě zemního plynu.
Co já vím tak zkratka LPG znamená zkapalněný ropný plyn,který vzniká jako vedlejší produkt při zpracování ropy .Četl jsem i o nějaké zahraniční firmě ,která vyrábí tzv bio LPG z obnovitelných zdrojů,rostliné oleje,zbytky jídla atd.,a má o 90% nižší uhlíkovou stopu než benzín,už se i údajně nechá natankovat i u nas.Například zmiňovaný 1.0 Tce má při provozu na LPG o 11 % nižší uhlíkovou stopu než při provozu na benzín.
Koupit Dácii novou a před ukončením záruky ji prodat.V tom je její smysl.
Dacia dlouhodobě patří mezi patnáct nejprodávanějších značek v Evropě. To o něčem svědčí, právě tento trh je nesmírně náročný. Nové Sandero si své příznivce určitě najde, zřejmě víc jak jeho předchozí generace.
Tak já nevím, Když nepočítám Ferrari, Lambo,Bentley, Aston Martin a další kterých se prodají řádově kusy ročne tak 15 je celkem vysoké číslo.
Bentley prodava vice jak 10 tisic aut rocneLambrghini vice jak 8 tisic za rokFerrari vice jak 7 tisic aut za rokAston Martin vice jak 2500 za rok
V Evropě ?
EVROPABentley necele 3 tisiceFerrari necele 3 tisiceAston Martin pres 2 tisiceLamborghini pres 2 tisice
Hmm, dík za info.Upřímně, těmi počty jsem mínil prodeje v ČR a následně jsem si všimnul, že nadkolega píše o Evropě, tak už jsem to nechal být.
Ale taky musí na autech vydělávat, v koncernové kase je pusto.
Fabia Junior, no. Jinak nic proti ničemu, tyto verze náhodou mají své kouzlo (zřejmě je to tím, že nám ty šedoplastové nárazníky a plechová kola připomínají 80tá léta, kdy to bylo běžné i u úplně normálních aut a tak to paradoxně může evokovat i něco jako vzpomínky na dávnou kvalitu) :-D
Sorry Dacia, ale 230K za holátko je dost. Pokud by bylo těsně pod 200K tak ok. Když přidám30K tak budu mít předpokládám Fabia IV. Sice také holátko ale Koncernové.Těch 30K klidně dám navíc.
https://www.dacia.co.uk/vehicles/all-new-sandero-...
škodovka má dražší servis, více se kradou atd. konkurenta Stepway nedostaneš u škody žádnýho a když už, tak to leze k milionu. Vyrábí škodovka konkurenta k DUSTERu?
Rapid Scout ?Už se nedělá,vím,ale alternativa to byla.
Myslím tím k Sandero Stepway.
Tak raději nemysli. :-D
"Vyrábí škodovka konkurenta k DUSTERu" Ještě to tak. Zaplať pámbu, že ne. :-D
A ty se dočkaš diakritikou.Škoda půjde ještě pod Dácii až s ní Germán zkoncuje a upřesní novou modelovou řadu.
Mno osobně jsem zvědav, jakou strategii nové vedení škodovky zvolí. Myslím že pod Dacii nepůjde. Jestliže Dacia zdražuje, dává to škodovce prostor zdražit také.
Auta nám bohužel zdražují politici EU, výrobci dotují výrobou vozidel s klasickými spalovacími motory elektromobily,dále platí pokuty za překročení emisí.Jinak by mi zmiňovaný základní motor vdruhém autě do rodiny úplně stačil,ale ty nelakované nárazníky,tak to bych nedal.
Cerny lak - trochu by se to ztratiloPolep folii - taky reseniAnebo pockat, kolik bude vlastne stat trochu lepsi verze
A tim zdrazovanim se dostava Skoda do teritoria jinych,lepsich aut. Doplatek 100k a mit Mercedes anebo Audi anebo BMW anebo Toyotu . To uz je jina liga a tam Skodovka nepatri. Ato rikam bez jakehokoliv despektu.
Bez urazky , koncern je nejaka vyhra anebo neco podobneho,ze se oplati priplatit si za obdobny holobyt 30 tisic a byt spokojen . Oponovat urcitou kvalitou lze,ale stejne u auta v teto cenove relaci je to asi nepodstatna vec. pouze v pripade rovne ceny je to jasna volba.
Se neurážím a pouze spekuluji.Očekávám, že nová Fabča bude hezčí a ano z mého pohledu německá auta mají lepší kredit než auta francouzká.
Ty předražené německé koncernové šroty posledních let, s tragickým podvozkem, si dávám na okreskách ke svačince...:)
Petržel. jestli ty nejsi taková chlubná prdelka:-DMusíš nám napsat kolik je ti roků, jakou máš káru, výkon, etc.Aby z toho nakonec nevyplynulo, že děláš na těch okreskách prsa na 75ti letý důchodkyněv HTP Fabce.;-)
Ale nejruznejsi testy kvality a spolehlivosti jsou v oblasti levnych aut ke koncernu VW velmi nelichotiva. Nekvalitni a poruchove motory, problematicka elektrika a neposlusne bezpecnostni systemy.Je toho dost.Za peniz okolo 300 tisic nevidim rozdil v nicem. Takovy Peugeot 208 posledni generace je sakra fesacke auto. I 2008 je moc pekne . A v zakladu jsou taky okolo 300k.
Hmm, ono záleží také na tom co se komu líbí. Již jsem tu jednou psal, že auta v podobné výbavě za podobnou cenu jsou v podstatě srovnatelná. Takže možná při výběru rozhodují více emoce než rozum;-)Je zajímavé, že já bych z koncernu nebral VW, Audi, ani Seat, ale jen tu škodůvku :-))
V tom pripade jste opravdovy srdcar a trochu Vam i zavidim.Ikdyz nova rada Oplu,by to mohla zmenit,jak jste sam psal
To s tím Opelem je pravda.;-)
mě se líbí ti diskutující co haní všechny auta od bmw, přes citroen, fiat, škodu atd. Kdyby napsali jsem majitel seatu, dácii bych si nekoupil nebo to má sedlák franta...
Sandero Junior. :-)
jak byla škoda fabia junior, tak to přehnali, tady takové šetření nehledej.
Vizáží.
výbavou a motorem.
Bože tady je to zas chytraku , ještě v tom nikdo neseděl a už vědí jak to bude stát za hov.o , hold samej Čecháček raději koupi olitanej vehykl pokud možno kombi nebo SUV aby bylo vidět jakej jsem machr i když spíš pěknej dacan než aby si koupil nové auto , jeďte se podívat do Evropy kolik tam jezdí Dácii , v Evropě je Dácie jedno z nejprodávanějších aut
Proti značce Dacia bych nic neměl. Ale než tříválec, te radši tu ojetinu z bazaru.
Na 5000 až 10000km ročně bych s tříválcem neměl jakýkoli problém.
no co, u některých automobilek si lidi za to černý oplastování připlácejí u všech těch allroad, alltrack, scout a kdo ví co, tady to mají hned v základu :-D:-D a kdybych řešil každou korunu, tak zrovna tohle bude asi poslední, co by mě na tom autě uráželo...
Tak hlavně je potřeba i do holoauta dát zadní senzory, to bych dal už jako povinnou výbavou všech aut. Ale jak bylo řečeno, za tu cenu si člověk dneska koupí třeba zajetyho rapida spaceback a udělá s tim více parády.
Nebo zprasenýho rapida.... Pochopíte, že někdo si chce motor zajet sám? Že chce vůz od novoty?
EU nařízení
V dnešní době a za cca 230 tisic funglovka, zamysli se a nedělej si to. Leda, že jsi připraven mračit se nejen na cestách a nebo prostě nemůžeš jinak.
Můj první vůz byl 3dv Opel Corsa z bazaru. Atmo, asi 44kw. Na dálnici jsem svištěl 105-115 km/h. Jezdil jsem na trase Praha - Liberec. V té době probíhala zrovna velká rekonstrukce dálnice, takže minimálně polovina byla pod 80 km/h.Trošku teplo v obličeji mi bylo na okreskách do Krkonoš. Tam to v kopcích čtyřka nebrala, musel jsem na trojku 60. Klika byla, že v té době tam jezdili hlavně Němci, kteří byli ještě z Trabantu zvyklí na takové rychlosti, takže jsem vlastně nikoho nezdržoval. Možná místního domorodce s Favoritem dvacet aut vzadu. Ten nemohl tušit, že jedu já. A do prudkého kopce na polní cestě ve čtyřech to chtělo jedničku.Bylo to úžasné fáro, nikdy nezapomenu. :-)Tato Dacia samozřejmě nesnese měřítka dnešní dynamiky provozu ve zvlněném terénu. Na rovinkách bude v poho. Je to jako se vším, když to někdo denně nepoužívá nebo ano, ale jezdí někam 10km, stačí to. Ostatní by si měli připlatit. Za Clio, Fabii nebo ještě více.
Já myslím, že dynamicky to zas takovej voser nebude i když raketa pochopitelně taky ne. Ale určitě to pojede líp než starý 50kw atmosféry.
Uz normalni Sandero je v Nemecku prezdivane na Sandlero ( Sandler je somrak, bezdomovec ), tak jak nazvat tenhle odlitek?
Docela mě překvapuje, že se nad tím vzhledem Dacie někdo pozastavuje, zvláště když si vzpomenu na Fabii Junior. Také po republice jezdily a nikdo z toho osypky nedostal.
Překvapený? Před čtyřiceti lety pomalu nahrazoval chromové nárazníky černý plast a lidi běžně volali i z telefonní budky. Junior byl před dvaceti lety a už tenkrát to byla okrajová verze a omyl, lidi tehdy používali tlacitkovou nokii 3210. Dnes je rok 2021 a lidi používají dotykový telefon. Tomu se totiž říká pokrok, kdybys byl ještě překvapen, tak si vytahni hlavu z p*dele.
No ono se to taky moc neprodávalo a lidi se jim smějí ještě teď.
Když se podívám, jak vypadala Fabia Junior, tak to Sandero s těmi černými plasty vypadá ještě luxusně. Nevím kolik se těch Juniorů prodalo, ale nezaznamenal jsem, že by se někdo někomu smál, tak leda na nějakém fóru. Na fórech se vždy najdou nějací postižení, kteří se musí druhým posmívat a je skoro jedno jaké auto vlastní.
Nevím jestli se junioru někdo smál, ale mě před ním mechanik velice důrazně varoval;-)
Junior měl 37kW s krásně plochou charakteristikou, menší kola aby to jelo, pevnou kastli. Cena byla trochu jak puberťák a ne jak junior, ale pro důchodce do lékárny místo Daewoo Matiz super.
nic se nezaklada na pravde,pouze chore vymysly tohoto ........A jen tak pro info - DACIA je automobil pro lidi,kteri vnimaji automobil pouze jako nutne zlo a nepotrebuji se predvadet pred sousedem. Koupi nove a s koncem zarucni doby meni opet za nove. A nemusite se namahat,Ja nejsem majitelem DACIE.
A že je tam tak populární? V bývalém NDR jich jezdí spousta.
Byli jsme na venkově v Bavorsku a Dacií tam bylo taky docela dost.
jakoze komplet produkci dačyje nazyvam rezignaci na automobilismus tak tohle s taznym bych klidne skousnul jako uzitkac pro celou rodinu
Zajímalo by mě, kolik kecalu se v tom svezlo. Mám sandero 2 a i když to není závodní auto, jezdí úplně normálně a spolehlivě.
Taky Sandy 0,9TCe mezi jinými auty v garáži mám. V úpravě RS - 120k a 200 Nm. 0-100km/h pod 8s, maximálka 190km/h a brzda 100-0km/h pod 30metrů. Které auto toto dokáže. Trošku jsem ho odlehčil a upravil samozřejmě. Takže může být i závodní...:)
RS A maloval jsi si to označení sám anebo jsi objednal samolepky?Ne. Koupil jsi to na benzínce.Hodně štěstí závodníku.Nejlepším odlehčením bude bez šoféra Věř mi.
S jakým motorem to Sandero máte?
1,0 sce, jinak výbava artica
Znam jednoho, co ma jenom starej bicykl a ten rika to same.
ano a má taky nejnovější elektrokolo, to jsou lidi, co se nechlubí nejdražší věcí, jsou skromní a nejsou seladoni.
Někomu to fakt stačí. proč ne?
Ideální pro státní správu a jejich úředníky.Ředitelé samozřejmě nárazníky v barvě laku.
Když budeme ojebávat státní úředníky, tak ti schopní utečou do privátní sféry a zůstanou tam jen vohnouti, kteří nic neumí a schytáme to všichni. Tohle auto by mohlo stát v korporátu na dvorku jako bubák pro obchoďáky a nižší management. Když nebudou čísla, tak si do toho na rok přesedneš.
Na top úředníky nikdo netlačí. Než by měli rozhodnout a udělat svou práci, objednají si ji externě. Ti dole mají výhodu jistého platu a místa, nějaký covid jimi nezamává. Je zbytečné obojí druh rozmazlovat lepšími auty.
a ten obchoďák bude mět s takovým autem větší zisky, jak nagelovanéj s RSw. Lidi prostě si řeknou má maléj rabat, u něho budu nakupovat.
Mas pravdu. I starsi obleceni bych mu pridal a navrch neco k jidlu.
nemusí to být starší, ale nové lacinější a jídlo? třeba meníčko za 85Kč 150g masa, někdo chodí na meníčko za 112Kč a nají se méně je tam jen 100g masa. Tak nemusí jezdit fábií za 450tkč, stačí dacia za 250tkč- pochopils co jsem napsal? Ta dacia udělá větší službu jak ta dražší konkurence. Na vojně jedls příborem nebo bagrem?
Nic pro Škodomilský dobytek..
Zato východňáci budou stát frontu jak na banány u "Kaufu".
To je verze aby mohli napsat cena od 230tisíc a na fotce je auto za 400tisíc.Prostě 300 s klimou,koly,celolakování a něco dalšího.Pořád to bude láce.
Přesně tak, ať se každý napřed mrkne, co dostane za 300 od koncernu nebo kterékoli jiné automobily. Výbava v plné palbě včetně metly a mptoru 10. tce pod 350 - to ještě vycházím z cen v euro za 26,40...
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale nevím kdo si ten základ koupí. Vypadá to fakt hrozně.
vyzera to lepsie nez cokolvek od buzi mercedesu
A prečo nie, keď olietané 10-12 ročné jazdenky stoja 3000 €?!A to hovorím o autách podobnej veľkosti a menších!
Souhlasím s tebou, že to v základu vypadá hrozně ale přece jen jsme v Čechách, takže si myslím, že to koupí dost lidí, protože u nás je dost lidí, kterým je jedno jak vypadají a jak vypadá to v čem jezdí.B-]
Stale si nie som isty, ci to vyzera horsie nez minula generacia A3 v zaklade.
Nezlobím se. Tohle v holobytu si koupil tchán před čtyřmi lety a místo klimatizace si připlatili za barvu. Jsou moc a moc spokojeni, ale v létě neradi jezděj.... I takoví se prostě najdou... 😜
Naopak. Být chudákem co uvažuje o Sanderu tak bych klidně ty černé nárazníky vzal. Takové auto se nekupuje na vzhled a alespoň nevadí když to někdo u obchoďáku nabourá.Spíš je otázka jaká bude cena a ostatní výbava. Protože startovací cena 230000 je na Sandero moc. Vzhledem k faktu, že současná generace začíná o 20000 levnějc a za 240000 se koupí i s klimou a barevnýma nárazníkama.Docela zdražili.
Ale cena 230 000 je pro francii, kde to bylo vzdy o dost drazsi nez u nas....
Já bych to vzal tak za 150 tis hned,koupím pracovní a doufám,že bude s LPG do 300 tis....max 320...
150 - 300 - 320 . Takze to koupite za jakoukoliv cenu ,hlavne LPG
Jestli máš černé nárazníky nebo černě oplastované je skoro jedno. Poklice to vylepší.
Někdo, kdo s tím jezdí hlavně na chalupu a na té šterkovce na posledním kilometru mu to stejně oloupe barvu za jakéhokoliv lakovaného nárazníku.
Ještě jsem zapomněl na lidi, co dojíždí tak kolem 30 až 50 km denně do práce. Těm by nemuselo vadit, co je pod kapotou za shit.
Takovy na venkově jezdi jednickovou ovci v TDI a nedají na ni dopustit. Kupovat si na ježdění do Kolbenky takovýhle nový auto asi ne...Kurýrní firmy, nebo auto pro dělníky/referenty proč ne.
No 30-50 do práce na to bude lepší Lpg verze a ta už snad bude mít vyšší stupeň výbavy.
Kolega to má každý den tych 35 a už to leze do peněz, na to tak hybridní prius na lpg. Poláci se dostali i do hybridního počítače.
Ten motor te na chalupu BEZ PROBLEMU doveze i s nakupem!
Na chalupu ani náhodou s takovým ''motorem''. Maximálně důchodce do města na nákupy.
S Trábošem jeli kolem světa. Že by se se Sanderem nedalo dojet ani na chalupu?
Tak pokud to není "vysokohorská chalupa", tak je tam tenhle motor doveze bez potíží. Protože kdysi nejspíš po stejné stěrkové cestě vozili pytle cementu v něčem, co mělo tak 33 kW a o dost horší MTBF.
To je právě omyl. 3 válec je dobrý jen nastartovat a jet rovně 90 kou. Jinak je na p... zkuste se s ním rozjíždět do kopce na sněhu, nebo dokonce couvat do kopce. Couvat třeba 100 m , to je fakt požitek. Zkuste se s ním rozjíždět s naloženým vozíkem a podobné vychytávky. Stará auta z 80. let měla samozřejmě různé problémy, takové srovnání je o ničem. Ale malá auta zpřed 20 ti let třeba s 55Kw 4 válcem byla na chalupu mnohem lepší. Jde o jízdní vlastnosti i při nižších otáčkách.
Couval jsem s tříválcem asi 5km. a ? Co se jako mělo stát?
Moc se v autech nevyznáte. Mám na Sanderu 0,9TCe LPG nalítáno 110000 kiláků bez jediné závady (motor upraven na 120 k a 200 Nm, 0-100km/h pod 8s.). Na zimu Pirelky a No problém, V létě Turanzy T005 a i na vodě v poho přes 160km/h. Couvat do kopce? Mám couvací kameru, takže na plný plyn. Jet rovně 90kou? Na okreskách neznám konkurenci (závodní kotouče a keramické desky). Dálnice ustálená rychlost v Polsku 150km/h (mají limit 140) A naložený vozík? Jen socky dnes něco za autem tahají. Já mám dodávku...:) Do terénu Dustera 4x4...:) Tak co Míšo Omyle? Co tam máme dalšího chytrého do placu?
Zavodni hlemyzd z Nekonecneho pribehu :)
Sandero se závodníma kotočema a keramickýma deskama mě fakt poslalo k zemi... No já za autem tahám přepravník na koně. Jsem socka?
Couvání do kopce zhoršuje lehký motor a nutnost vyšších otáček. Jasně, že to nějak jde. Není pravda, že jen socky něco tahají. Ale někdo pochválí i ho..o, když je jeho.
Závodní kotouče na Sanderu 0,9 mě fakt pobavily... :-).To bysme si mohli dát závody s mojí prastarou Fábií 1.2 HTP v kombajnu, najeto 415 tis, kde půlka koní zdechla, se kterou už jezdím jen před hospodu a tam ji vždycky nechám a zapomenu na ni... :-D
Jezdil jsem s docela dost tříválci. Kromě pekla jménem HTP (to fakt nejelo ani dopředu, ani dozadu) jsou celkem v pohodě, problém není ani rozjíždění, ani dálniční rychlost. Teda kromě zvuku, ten je fakt ošklivý u všech a zní to dobře jenom ve vysokých otáčkách, který ale nejsou praktický :) Nejlepší mi přišel co se pružnosti týče fordovský 1.0 74 kW. 92kW verzi jsem neměl, možná je ještě vhodnější. Ta věc má 170 Nm už od 1500 otáček, to fakt nedělá problémy s rozjezdem a popojížděním. Není to v žádném případě sporťák, ale o tom tady není řeč.Každopádně jsou o moc lepší, než motory Škody 105/120/Favorit, které tu chatu či chalupu nejspíš postavily.
HTP mělo kolik u tebe ventilů a vaček?
přesně tak 12V byl celkem OK měl jsem ho... Do 90km/h příjemný motůrek
já sem ho měl taky ve fabii combi a i ty dálniční rychlosti zvládla kde sem moc nejezdil, nejuspornější mezi vesnicama na 2 a 3třídy.
no já znám moderní tříválec a ten couvá bez motoru, prostě se nenastartuje. S fábií jsem se rozjížděl do kopce i s vozíkem kdy bylo 1,25Tun štěrku. Musíš zařadit jedničku, nesmíš mět nohu na spojce, musíš to mět v krvi.
Není to jedno, jestli z města na chalupu nebo z chalupy do města?
Je. Já měl ale na mysli ježdění po městě. Tedy z města do Kaufu a tak.
V naší vesnici dojedeš skoro ke každé chalupě po asfaltce. Jestli jedeš do Kaufu od nás nebo ze sídliště, je prakticky jedno.
Na vesnici potřebují lidé často něco těžkého dovézt, nebo zajedou do lesa, v zimě jsou silnice uklizené později a podobně. Také je rozdíl, když se vám posere auto ve městě, nebo mezi 10 km za vesnicí u pole. Není to totéž.
I na vesnici ti cokoliv převezou a přivezou, nemusíš mít třílitrový pikap. Do lesa na houby jezdí lidi z města, místní chodí pěšky. V zimě lítají traktory s radlicemi celou noc, když je třeba. Posrat u pole se může i hrabě v RR, ale i tam jezdí odtahovky, navíc Dacii tam můžeš nechat do rána.
Málem jsem nabyl dojmu, že čím méně válců auto má, tím lépe. Uznávám, že když člověk chce, nějak to zvládne i s tříválcem. Jejich nevýhody jsou ale obecně známé. Znám jen dva typy lidí, co tříválce chválí. 1. ti, co by nikdy nepřiznali, že udělali chybu, když to koupili a pak hlavně ti, co se je snaží prodat a chtějí lidi přesvědčit, aby si je koupili.
Pak je ještě typ lidí, kteří neví, že tam tříválec mají, resp. to nepoznají a neřeší, jen jezdí.
já jsem vlastnil fábii s tříválcem a ten motor byl bez chyby, auto mělo nějaký chyby, ale né motorově. Musíš si spočítat, že ten tříválec má dost výhod i peněžních.
moc lidí má chatu i byt v jednom městě, tohle si koupí rybář a bude jezdit z vesnice k řece.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.