Nová Dacia Sandero oficiálně: Standard low-costu míří výše, LPG verze nechybí

60 komentářů

MS
1. října • 9:39

Nevypadá špatně a může zahýbat cenou Fabia III (výprodej)?

Marex
30. září • 5:54

Ale jo, ten interiér je velký posun a v další generaci se naučí dělat už i pěkný volant, aby nevypadal tak stále hnusně. Exteriér je ale poněkud nesouměrný. Z boku zlepšení, obzvláště ta zadní boční část už vypadá koukatelně a pěkně přechází i na zadní část, ale někdo si holt nemohl odpustit ty masivní boční prolisy. Nicméně ta boční a zadní zaoblenost vůbec nekoresponduje s tím hranatým předkem. Snad v reále to bude vypadat líp, než na těch snímcích.

Rad
29. září • 18:38

Cituji z článku: "LED svět­lo­me­ty jsou ny­ní stan­dar­dem ve všech úrov­ních vý­ba­vy." Nechce se mi věřit, že by ty světlomety byly fullLED a denní svícení měla ve všech výbavách i předešlá verze. Tak jak to autor myslel?

petr r. (petrumr)
29. září • 19:39

je to stejný jak má clio, začnou to vyrábět ve velké serii a je to levnější jak halogenka. V rumunsku na tych cestách v horách halogenka trpí, prostě budou šetřit, tam nebude stát světlo 6Otkč a nastavení majlant.

homer
1. října • 9:13

dachna to je rezignace na zivot

petr r. (petrumr)
29. září • 17:30

rumuni vyženou němce po 76 letech znovu přes řeku moravu. Jsem zvědav na uplný ceník, hybridní verze a hlavně srovnání s novou fábií.

moje jmeno
29. září • 15:28

Zepředu a zezadu celkem hezké, z boku na mě moc prolisů. K interiéru nemám připomínek, až na ten naprosto odporně trčící tablet do prostoru (jak už už začíná být špatným zvykem), ze kterého většina novinářské branže nadšeně hýká blahem.
Se slabounkým litrovým atmomotorem pouze do města, s tím turbolitrem si to umím představit na běžné ježdění naprosto Ok - ideálně s LPG.
Teď jde jen o to, nezabijou-li to cenou.

Takurcite
29. září • 13:49

Priznam se, ze prefchozi sandero poFL se mi libi asi trochu vice.
Zezadu tedy o dost.Jinak interier pekny, cenovka rozhodne. Pokud bude o tech +-20 tisic drazsi nez predchozi model, coz avizovali, tak nebudou stihat vyrabet. Za 300 to bude s TCe LPG a spotrebou v prepoctu 3,5/100, autoklimou, tepomatem a senzorama. Bezny kupec Dacie o nicem jinem ani nesni (a ja vlastne taky ne, abych se priznal.Jeste me zajimaji crash testy.

Jaro
29. září • 12:22

Kamarád má Logan 54kW 2018 v kombíku a nestěžuje si na to. Jednou mě vezl a jo, taky jsem to přežil. ;-)

Allamarein
29. září • 12:24

Jednou se dá přežít cokoli. Taky mám s Loganem něco naježděno, ještě s verzí 1,2 55 kW, ale sám bych ho nechtěl.

Jaro
29. září • 14:27

No jo, sám v autě může být po čase nuda. Ale kdyby to bylo s někým?:-P

Allamarein
29. září • 14:53

V Loganu ani sám, ani s někým. :-D

Driver
29. září • 11:50
puk123
29. září • 12:20

Střešní nosič na Stepwayi je boží. Simply clever!

petr r. (petrumr)
29. září • 19:42

jo je to stejný princip jak u kanga.

puk123
30. září • 8:39

To jsem nezaznamenal, tak teprve teď čumím jak puk.;-)

combi bude kdy?
29. září • 11:48

uvazoval bych jedine o combi

Allamarein
29. září • 12:12

Kombi nebude.

.
29. září • 11:36

Za kolečka klimy má u mne bod.

puk123
29. září • 11:59

Taky jsem se chtěl zmínit. Asi jsou to jen spínače, ale jsou na tradičním místě a činnost bude patrně vidět na obrazovce. To je řešení docela levné a přitom uživatelsky přívětivé.

.
29. září • 12:26

A to výklopné nahoře je co? Vypadá to jako držák mobilu.

.
29. září • 12:38

Už to vidím, je to držák. https://www.youtube.com/watch...

Karcher Tool
29. září • 11:31

Jo proč ne. Na metál to možná není, ale vedle levnějších značek typu Fiat-Hiunday apod bude vypadat minimálně srovnatelně.

Ďuri
29. září • 11:20

Ak bude ekologicka verzia LPG stať +- 11000 ečka,tak to bude vysmech predraženym 40000-60000 bateriovym odpadkom.

Allamarein
29. září • 11:01

S výbavou, o které se píše, bude dost obtížné udržet cenu tak daleko od konkurence, aby se ještě vyplatilo Dacii kupovat. Trochu se děsím, kde se bude šetřit jinde, aby to ještě dávalo smysl.

Michal2
29. září • 10:27

Mě se sandero oproti loganu líbí.Vypadá jako zlevněné clio teď ještě jakou nasadí základní cenu.Předchůdci byli něco jako felicie.

kari
29. září • 10:37

úspěch Sandera i Loganu se bude odvíjet od ceny. Pokud bude rozumná, bude to obzvláště v dnešní době vysokého růstu cen nových aut žádané. Sice motorvě tam chybí i něco silnějšího, ale většinu zákazníků Dacie uspokojí i tyto motory.

puk123
29. září • 11:53

100 koní není na takové auto málo.

kari
29. září • 12:24

není a taky píšu, že většině to bude stačit, ale větší atmo motor na poposkakování, aby se nemusel "bát" s 1,0 SCe předjet by byl super, popřípadě 1,3 TCe jako vrchol.

Michal2
29. září • 13:26

I30 má na poskakování kolem komína 1.5 tu by mohla Dacia koupit

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
29. září • 14:31

Ta 1,5 bude na tohle ideální u i30 jako základ dobrý, ale proč by Renault kupoval motory od Hyundai? to mi nedává smysl.

Mirek
29. září • 22:00

Já myslím, že to je takové upozornění na bídný základní atmosférický litrový tříválec 48 kW.

Allamarein
30. září • 9:52

Bídný... to je vždycky otázka. Pokud od něj někdo čeká polykače dálničních kilometrů a vládce silnic, pak bude bídný. Jako příměstský a městský motor bude zcela v pohodě.

Mirek
30. září • 11:19

Zvláštní, u jiných automobilek nemůžete pánové přijít těmto motorům na jméno, ale u Dacie je to najednou asi skvělá volba. Za mě je to bídný motor, tak jako u jiných automobilek.
Co to je příměstský? Jak jednou vyjedeš z města, tak snad jezdíš, jako každý jiný a neměl bys brzdit provoz. Denně potkávám, jen cestou do práce, hromadu takových aut, která jedou mimo město cca 70 km/hod. Radost za takovými jet.

R.
23. prosince • 9:50

Ano 1.0Sce je motor do mesta,ale proc by mel byt brzdou provozu na rychlostnich silnicich?Mam Logana s 1.0Sce 54kW a neni problem na daknici drzet 130-140. Pokud neni clovek technicky antitalent(a ze jich na silnici je) dopreje tomu motoru takove prevody,aby to jelo.Samozrejme,kdyz za to sedne zenska,ktera pri predjizdeni seslapne plyn na podlahu a necha tam 5ku,tak to je spatne.

Allamarein
30. září • 18:27

Já s podobnými motory problém nemám, na rozdíl od místní smetánky, která nic pod 300 kW nebere jako motor. Jezdil jsem se silnějšími i se slabšími a se vším se dalo bez problémů držet krok s provozem. Jestli někdo jede mimo město sedmdesátkou, fakt to není tím, že by motor nestačil, to zvládá i stará škodovka.

Mirek
30. září • 20:41

Já nejsem smetánka a mockrát jsem tady psal, že se mi auta sice líbí, klidně bych si mohl koupit něco lepšího, ale priority mám jinde a auto je pro mě dopravní prostředek, ne kočkolap a ani sousedům nemusím ukazovat, že mám na něco, na co ostatní nemají. Bohatě mi stačí výkon do cca 130 kW, ale naložit auto s tímto základním motorem čtyřmi lidmi, nákladem..., jak to občas vidím, děkuji pěkně.

Allamarein
1. října • 9:27

I se čtyřmi lidmi a nákladem to auto zvládne bez problémů udržovat běžné rychlosti. Problém pomalých jezdců fakt není ve výkonu motoru.

Mirek
1. října • 11:19

To ano, ale než to rozjedou, tak již brzdí u další vesnice, města. A aby neměli velkou spotřebu, tak to raději ani nerozjíždějí.

Michal2
30. září • 12:49

Mirku jedou eco tour.Hele 70je ještě dobrý.Jezdím do práce rakouskem a tam jsou specialisté co pálí i 50 mimo město v normálním autě a za nima štrůdl a nikdo nepredjizdi i když můžou.To i já jsem pikaču s 240koňmi když jede třeba 10 osobáků za sebou mez mezer.

Michal2
29. září • 10:44

Jasan.Sandero Rs s 1.3tce 160hp by bylo príma.

kari
29. září • 12:23

ono by stačilo něco jako 1,4 atmo okolo 100hp pro ty, co to mají na poposkakování, ale 1,0 SCe je slabé. Popřípadě 1,3 TCe v nějaké cca 120-130 koňové verzi jako vrcholná motorizace.

Michal2
29. září • 13:47

Kari ale dyť má 1.0tce 90koní a to je motor kolem komína.Nemá přímý vstřikování.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
29. září • 14:30

Ale to je právě ono, je to turbená 1,0, která nemá spodek a musí zabrat turbo, pokud s tím budeš jen poposkakovat, tak jsou vhodnější motory. A pokud s tím sem tam máš předjet, tak je 1.0 SCe dost na hraně. Věřím, jže nějaká 1,4 by patřila k neprodávanějším motorům.

Michal2
30. září • 12:39

Každý turbo začíná od 2-2,2t dobře táhnout.V těhle otáčkách je atmo ještě mrtvá.Dacie je díky chybějícím výztuhám i tříválci lehká.To pojede jak vítr

Allamarein
30. září • 18:25

S tou lehkostí bych byl u nového Sandera velmi opatrný. Jelikož použije stejnou platformu jako Clio a musí splnit aktuální nárazové testy, nevěřím, že zůstane tak lehoučká jako dřív, kdy to bylo lehce vylepšené Clio II.

BRUČA
29. září • 16:18

kari - jel jsi s tímto motorem?? 1.0 SCe ?

Allamarein
30. září • 9:50

Zkusil jsem ho v té původní podobě s 54 kW, to docela šlo. Chce to řidiče, který se nebojí řadicí páky. Točivý moment nové verze zůstává stejný, takže předpokládám, že v provozních otáčkách se bude chovat plusminus stejně. Je otázkou, co s tím provede ztráta více jak deseti procent maximálního výkonu.

Stanislav Podřanský
29. září • 9:52

Pro info: Takovejdle hnuj si koupi pouze odpad spolecnosti.

Ben
30. září • 6:02

Bez urážky - si tchor.

Platyn75
29. září • 22:54

To jste vy předpokládám😂😂😂

jan
29. září • 21:37

Ty ses odpad ty hovado

moje jmeno
29. září • 15:23

Pro info Standovi : takovýto koment může napsat pouze neskutečný snob, nebo člověk s IQ houpacího koně.

Sta­ni­slav Pod­řan­ský
29. září • 14:29

Pardon matka me vysplouchla zadnim vchodem

Joe Doe
29. září • 11:22

Ano, hlavne 'podřanské' vrstvy ;)

10w60
29. září • 10:53

No jó, zatímco výkvět společnosti bude slintat na internetu:-D Dacii se oprávněně daří a pozvolna přestává být důvod ji řadit někam k méně cenným.

k22
29. září • 10:27

Jsi už v pořadíku? Neváhej, čekačka bude dlouhá...B-]

Warumnicht
29. září • 10:17

Jasně, a ti chytří jezdí v české Dácii :D

asdf
29. září • 10:08

Dokážeš Tvoji myšlenku rozvést?

Doporučujeme

Články odjinud