no nevim - nový crossland od oplu za cenu použitelného stepway B-]opel samo větší....tohle myslím rumuni přetáhli....
Je skoda, ze do malých aut davaji slabe motory. Jako druhe auto, proc ne. Ale jako hlavni auto do rodiny, to si radeji priplatit za vetsi i se silnejsim motorem..
Mám to taky tak nastavené.Mě ta motorizace Dacie dost odrazuje.
Skoda....mam mcv logana a tim jsem u D skoncil... tyhle ceny za mrnavy auticka s trihrnkem jsou moc... radej zanovni koncernovou ojetinu.... bohuzel... coz me mrzi... dacku mam rad ... Jeste pockam co vymysli jako nastupce dokra a mcv,ale jestli za tyhle ceny tak je volba jasna....
Ty jsi dobry komik. Pokud by jsi kdy Dacii vlastnil,tak vis,ze Dokker je stejny s novym Kangem a MCV je pryc bez nahrady - v Rusku se dale vyrabi. Lhat se nevyplaci. Zanovni ojetinu z koncernu od AAA - dobry napad . Na Silvestra te beru jako estradu a kecala na vecer.
doker stejny jako kango ? ha ha ha... a vozit MCV z Ruska ? ho hoooo..... to je teprv fór, lepší jsme dlouho neslyšeli ? asi máš pořád ještě ten Silvestr.... opět jeden odborník který ani neví, kde koupí zanovni ojetinu i se zárukou, nebo placený marketér této kdysi levné automobilky B-]
Ano,dokker bude zcela shodny s novym kangem - pouze jina predni maskaNikdo nerekl.ze vozit z Ruska,pouze bylo receno,ze vyroba v Rusku pokracuje. Takze jsi za poradneho debila. Trocha rozumu by ti nezaskodila kretene
nebude kretééééne... to je jen tvůj vlhký sen než ses dnes ráno probral...a že prej on nikdo neřekl že vozit z Ruska.... jo tak to jooo.... takže ho přivezeš odkud ? z vedlejší vsi od Franty ? to určitěěěě..... je vidět, kdo je tady debilní, nejpíš už od narození... B-]tak utikej na Rus pro nový MCV a nepleť se mezi dospělé, šmudlo ....
Pokud jsou údaje správně, nová Dacia Sandero s klimatizací bude možné pořídit za 285.000 Kč. Co takhle se rozhlédnout jinde?
Jestli naznacujete fabii s vyssi vybavou jiz v zakladu,tak ano, souhlasim.... ona probehne ta klasicka volba penezenkou a bude vymalovano.... po pul roce myslim fronty na sandera necekam... aspon nebude cekacka pul roku jako doted....
Fabia má nevýhodu v slabém základním motoru ale základní výbava active má to co nejvyšší výbava sandera až na ty led potkavacky.
Fabia je v základu dost chudě vybavena. I ve střední výbavě Ambition se musí připlácet za tempomat, multifunkční volant, loketní opěrku atd. Ceníkovka za rozumně vybavenou a motorizovanou Fabii je dnes cca 350 tisíc Kč. Sandero je za cca 300. Otázkou je slevová politika jednotlivých značek. Nedivil bych se, že díky slevám by byl nakonec nejlepší volbou Renault Clio.
Ano, rozhlednete se jinde a zjistite jak vsichni vyrobci aut pekne podrazili. Nove auto se sto konikama a LPG za 290tis. uz fakt nesezenete. Navic LPG nadrz se nemusi za celou zivotnost auta menit a nove Sandero ma uz slusnou antikorozni upravu, pry bude vyrobce davat zaruku na karoserii 6 roku. Uvidite, tohle auto bude mit velmi slusne prodeje hned za Dusterem.
Do které koule se díval jasnovidec?Sousedovy levé nebo pravé?
Ano ,mini za 300 ,to se vyplatí.Před použitím zatřepat a pořádně,nezapomínat na doktorovu radu a příkaz.Pokud nepomáhá,skok do zdí čelem s rukama za zády
Renault Thalia stál v době doprodeje půlku. Tohle bude sice modernější, ale se slabším motorem. Kdo chce Dacii, jde po ceně. A těžko dám čtvrt míče za auto, kterému do kopce ujede Felicia. Za mě zklamání. Takové auto má stát minimálně o padesát tisíc méně, aby se to s minimální údržbou za 5 let odjezdilo a vyhodilo.
No,jeste ze jsi sam sobe to plus dal. Tohle je nazor dost divny. Felicie mela 50kw ,1.6 55kw Tyhle auta jsou opravdu uplne nekde jinde,pane mistr plus sam sobe si
O žádném plusu nevím.... To bude asi tím, že já nekoukám na výbavu. Pro mě jsou to všechno blbosti, co zvyšují cenu a poruchovost. Jako výbava mi stačí normální atmosférický motor a bezpečná kastle. Ani autorádio bych po výrobci raději nechtěl. To si radši dám mnohem lepší svoje.
Kvalita karosérie u H ?!?Vtip.Vyhledej si na google :Podvod Hyundai NCAP Latinská Amerika. Pouze slovensky to najdeš, na českých je to blokováno.Takové praktiky provádí všude.
...."ale pořád je hodně levná" a taky hodně poruchová.
Opravdu vážně poruchy, které znemožní jízdu ? To né. To musíte mít hyundu nebo Kij . To je normální, že nejedou a nikdo to neumí opravit,nikdo,ani továrna , která ten zmetek vyrobila.
Tak si neco prectete o te slavne Skodovce a o jejim neskutecne spolehlivem Kodiaku. A hlavne o pristupu teto automobilky k reklamacim, kdyz je auto uz od vyroby smejd.Takze vrana k vrane... asi tak.
Nevšiml jsem si, že by byl na straně Škodovky.Trapný útok bez důvodu.
Psal jsi, že jsi majetný člověk. To máš zkušenosti s Hyundai nebo s KIA, že se o nich tak odborně vyjadřuješ? Majetný člověk má zkušenosti a jezdí s autama jiných značek.:-)V každém případě se majetný člověk nevyjadřuje jako ty a už vůbec nediskutuje na Autorevue o autech Dacia nebo Hyundai či KIA.:-))
Prosím nespojovat POJEM HYUNDAI s nějakou Dacií na konci automobilového průmyslu.
:-D:-)):-)Hyundai uz defacto neexistuje.Pro novodobe otrokarske praktiky bude tovarna v Nosovicich zavrena. Potlacovani lidskych prav uz vysetruji organy cinne v trestnem rizeni
Jistě máš pro své tvrzení důkazy. Tak sem s nimi. Nejsou viď? Jen blbě kecáš. Jsi šašek a troll, který neustále mění nicky a je všem k smíchu. Moc dobře víš, že jen provokuješ a neskutečně lžeš. Nikdo ti na ty hlody neskáče, to tě vytáčí k nepříčetnosti, a proto lžeš čím dál víc. Nic k tématu tohohle článku nemáš, jen pindáš a každého sprostě urážíš.Někam zapluj a neotravuj. Jsi trapný.
Spousta adres na weby,ktere obsahuji informace o problemech H-K byly smazany. Najdi si sam info o potlacovani lidskych prav a novodobem otrokarstvi v Nosovicich - web E15 .A pak ruzne o podvodech NCAP v BraziliiPokuty po celem svete . Prozatim okolo 120 miliard v minusu Lzive prohlaseni o spolupraci s Apple. Jen si vyber,co chces si najit a pocist. Horici Kona Horici motory Najdi si , jen se neboj. Je toho hodne a v anglictine si opravdu poctes pravdu. Ceske weby jsou velice ucinne blokovany proti negativnim zpravam o H-K.
Vždy se najdou konspirační teorie a někdy jejich tvůrci.A nejlépe jsou vždy ty "pravé a zaručené" zprávy na cizích webech. Tvému příspěvků se říká "legenda". Ta má nějaký reálný základ (tady je ten základ v tom, že nějaká firma vyrábí nějaká auta - ať už je značka jakákoliv). Dál to pokračuje tím, že s těmi auty se musí do servisu. To s každým autem. A zde začínají ty konspirační teorie o tom, z jakého důvodu. Správný konspirátor si to vyloží po svém. A často si (nezřídka úmyslně) zapomene zjistit a ověřit pravou příčinu. K tomu přidá blábol, který nelze ihned a spolehlivě ověřit a...... tradáá... legenda je na světě ! Přesně jak v té Anglii, kdy si chlap koupil ojetou Škodovku (myslim že to byla 120), špatně (kurevsky blbě) přitáhl šrouby a za jízdy mu kolo upadlo. A pak takoví konspirátoři jako ty začali rozšiřovat "zaručené" zprávy o tom, že v Česku se vyrábí auta, kterým často upadavaji kola.
Jak se to vezme. Co je to hodně? V záruce se problémy vyřeší zadarmo a potom po ní, podle statistik, to vypadá, že se do servisu kromě pravidelného ročního servisu, jde ještě jedenkrát navíc, což nikoho nezabije. Kdo jezdí málo, tak se mu třeba sejde všechno na ten roční servis. Ono to s tou takzvanou spolehlivostí je poněkud ošemetné a řada lidí, co má špičková značková auta prošpikovaná všemožnou elektronikou a asistenty, by mohla povídat. Dacia je auto s poměrně jednoduchou technikou a když má malou výbavu tak platí i proavidlo, že co v autě není, to se nepokazí. Záleží také na tom, jak kdo s autem jezdí, jak je k němu ohleduplný a jak o ně pečuje. To by dalo na samostatnou diskusi a řada automechaniků by mohla povídat, co a v jaké stavu jim lidi vozí k opravám. Dovedu si představit, že pečlivý opatrný důchodce nebude mít s Dacií žádné problémy, ale nějaký mladý poblázněný obchoďák odrovná služební Dacii stylem, když ji bude soustavně šlapat na krk, za 3 roky.
Zdražení se dalo čekat. Na druhou stranu je vidět zlepšení v mnoha ohledech. Interiér vyšších výbav už vypadá slušně. Výbavu je možné doplnit o vše důležité. Motoricky nezaostává za mainstreamem (i když to je dáno spíše sestupem mainstreamu, než vzestupem Dacie). A malé rýpnutí ... anténa už konečně nevypadá jako u Favoritu (dlouhý prut za čelním sklem), ale už je aspoň na úrovni Felicie (dlouhý prut před zadním sklem). Trochu škoda je, že ta základní výbavový stupeň je udělán tak, aby si ho nikdo opravdu nekoupil a v podstatě jen tvoří vábničku "cena od".
Zdrazeni jo,ale vyssi ceny nez ve Francii ? Proc ? Srovnejte prumer mezd tam a u nas a vyjde vam, ze nekdo chce zase nahonit body na cesku.... no ale kdyz to tady bude ten hit,tak proc ne....
Dacia svoji významnou pozici na trhu v Česku určitě posílí. Kupců si najde více než dosud. O verzi LPG budou mít zájem lidí, kteří denně dojíždí daleko do práce a chtějí nové auto. Pro lidi na vesnici není vlastnictví Dacie ostudou.
Za pár let nebude ostudou ani po lidi ve městě :-DJestli si Dacia posílí, to je otázka. Sandero půjde nahoru, to je jasné. Ale bez náhrady skončil kombík Logan a na Duster s motorem 1.3 TCe jsou pro ČR omezené kvóty. Lodgy a Dokker jsou teď taky omezené a možná taky skončí.Velká škoda, že Dacie nemá klasickou nižší střední třídu, ideálně kombíka. To by byl v ČR silný trumf.
Městský člověk arogantní.Vesnický člověk je každý jeden násobný milionář.Dům,zahrada,pozemky.Asi tak,vy hlavičky ............
To ti tolik vadí, ře ti administrátor vamazal tvoje mnohé dnešní přitroublé příspěvky s nadávkami, že ses odhodlal k zoufalému činu nacvakat si 23 plusů? Klidně do dotáhni do stovky, ať máš radost. :-)Vzhledem k tomu, jak jsi napsal (než ti to administrátor smazal), jak jsi majetný a jak jsou všichni ubozí a bezdomovci, je s podivem, že se snižuješ na to s námi komunikovat. Pardon, ono to není komunikování, ale abys dal najevo jak jsi velký (a majetný) a dokonalý a že ti nikdo nesahá ani po kotníky.:-)
Máte pravdu, pár věcí chybí,ale jinak se mám skvěle.děkuji za optání.
Chce to ještě drobnost, nezahazovat se zde a odejít a raději trávit čas v tvém výborném autě (proč tě zajímá Dacia?), trávit čas na Maledivách, lyžovat v Aspenu, honit klokany v Austrálii a bavit se v Mnote Carlu a hlavně být s lidmi na tvé úrovni, se kterými si budeš rozumět a kteří tě nebudou iritovat.:-)
se ti zadrhla jehla na gramci ne ...
Vtipné ,Taky nájemník bytu a uživatel služebního auta?Takže socka?
To jsi už vyčerpal tvoji invenci? Víc toho nemáš?:-))
Takže takhle se v Česku pozná rozdíl mezi vesnicí a městem jo? Venkov Fiat, Dacia, bazarovky a město BMW, AUDI, MB atp?
Předpokládal jsem, že z obsahu mého příspěvku vyplývá, že hlavním argumentem pro koupi Dacie je cena. Kdo nemusí šetřit, kupuje jiné značky aut. Statistiky vypovídající o rozdílech výšky platů a související kupní síle obyvatel mezi městy a vesnicemi a mezi kraji a Prahou jsou dostatečně vypovídající a pochopitelné. Dacia má své zákazníky a daří se jí podle počtu prodaných aut. Hodně věrných škodováků muselo z důvodu ceny hledat jinou značku a řada z nich zakotvila u Dacie.
Souhlasim, rozskatulkovat se da vsechno. Jen mam vitku na pojem setreni, spise bych to formuloval jake jine priority.
Vítku.Tak to je vážně vážné
Překlepl se. to je tak strašné? Určitě každý, i on, ví, že výtka se píše s tvrdým "y". Majetný člověk je velkorysý a prkotinama se nezabývá, asi ti to jen uteklo, že?:-))
X, 7. 1. 2021, 15:04Souhlasim, rozskatulkovat se da vsechno. Jen mam vitku na pojem setreni, spise bych to formuloval jake jine priority.Cítíš se ponížen a potupen zcela oprávněně.
Já se necítím ponížen, to psal X. Je zajímavé, že na hrubku jsi ale reagoval akorát ty, majetný člověk, inteligentní a vzdělaný člověk, který by měl být nad věcí.:-))
Jo, pojem šetření je obsahově poměrně rozsáhlý a existuje celá škála hledisek jak k šetření přistupovat. Jedno je třeba "Nejsem tak bohatý abych si mohl dovolit kupovat levné zboží."...Na druhou stranu třeba člověk, který potřebuje a chce nové auto a jde mu o každou korunu, protože v daném okamžiku má jen konkrétní definitivní našetřenou částku peněz, nemá jinou možnost, než pouze respektovat nejnižší požadovanou cenu prodejce a koupit. V takovém případě neuvažuje ze širšího hlediska pojmu "šetřit". Podobně je tomu třeba v případě volby toho LPG, není to jen o ceně plynu, ale také o údržbě, revizích, atd. Chce to počítat a uvažovat. To je také o šetření. Naopak ten, kdo nemá limit peněz (i takoví šťastlivci jsou), tak kupují auto, které se jim líbí a které jim vyhovuje bez ohledu na cenu a provozní náklady. V takovém případě to opravdu není o šetření, ale pouze o prioritách, třeba jen o jediné prioritě - auto se musí líbit.
Mám LPG namontovane dodatečně (jezdím s ním už ve druhém autě přes 15 let) a nějaké větší či častější provozní náklady (kromě tankování) s ním nejsou spojené. V podstatě jsou tak minimální, že se dá napsat, že naprosto bagatelni. Co se však týče LPG už z výroby, ani zde bych neviděl provozní náklady za něco, nad čím bych musel přemýšlet, jestli si kvůli nim vůz s LPG pořídím, nebo ne. Spíš mne odrazuje obsah "skoro" litru. Při provozu na LPG se spotřeba zvyšuje o cca 1 - 1.5 litru na 100 km. (orientačně, může se to lišit dle stylu jízdy). S litrovým motorem si myslím, že spotřeba LPG bude o dost vyšší, než uvádí firemní tabulky a zde bych byl nerad nemile překvapen.
Rozdíl je opravdu znatelný.Venkov: Více starších aut, neprémiových značek, neněmeckých značek, hatchbacků a kombíků, LPG. Charakteristickou je velmi málo Octavií.Velké město: Více novějších aut, prémiových značek, Octavií, SUV, dieselů. V dřívějších dobách vysoký podíl přestaveb na N1.Když se budete dívat kolem sebe, tak dělících škál je mnohem více. Například víkendový vs. nevíkendový provoz.
Ovšem ještěže k tomu třeba připočítat traktory a jinou techniku kterou venkované vlastní, nemovitosti atd. Jenom v naší malé vesnici čítající 104 obyvatel a cca 30 trvale obydlených domů je asi 8 traktorů plus další malá technika, která stojí nemalé peníze. Jenom já toho mám v dílně asi za 250 t Kč , k tomu 2 zánovní vozidla. Je to otázka potřeby a priorit. Bratr bydlí ve městě v bytě a kromě auta má sotva kladivo, kleště a šroubovák.
Jo, to jsou ty dělící škály... Třeba to rozdělení potenciálních kupců na zaměstnance, živnostníka, jednatele sro, akcionáře,... každý z nich v tomto kontextu vybírá a kupuje jiné auto a má jiné priority jako cenu, provozní náklady, účelnost, zábavu, reprezentaci, sport,....Vzhledem k tomu, že je zde diskuse o Dacii, tak to bude především o účelnosti a o ceně. S Dacií jezdí nevíce soukromníků - zaměstnanců mající auto v osobním vlastnictví a též u Dacie nakupuje i dost živnostníků. Ale akcionář-spoluvlastník velké akciové společnosti nebo třeba banky, ten určitě Dacii kupovat nebude.Velcí fleetoví zákazníci mají dobré nabídky od Škody nebo třeba od Hyundai, díky velkým odběrům se dostanou na zajímavé ceny a proto nemusí vybírat třeba u Dacie.
Hyundai nikdy nebyl a nebude fleetove auto.Nikdo ho nechce
Když to konstatuje majetný, inteligentní a vzdělaný člověk s ohromnými znalostmi, za kterého se považuješ, tak to musí být pravda. Zejména, když to napíšeš v diskusi autorevue o Dacii a zmiňuješ Hyundai.:-))Asi na tom musíš být teď s penězma špatně, když diskutuješ a zajímáš se o takové značky. Já vím, vánoční výdaje, nákup nových nemovitostí.:-)) To my, borci bezdomovci, jak jsi nás označil, takové problémy nemáme.:-)
A čo je potom v Reichu dacii je tam vidím viac ako Octavia, hyundaju a atd
Větší motorizace více aut obecně, více aut v rodině a z toho plyne možnost je vidět častěji na silnicích. Němci vědí proč koupit auto od Dacie, jako další auto v rodině, proč ne. Auta tam kupují častěji než v my Česku (a na Východě obecně) a proto nemusí řešit otázku jestli jim auto vydrží 15 a více let. Potenciální problémy s Dacií se vyřeší v záruce a co zbyde po záruce, to nikoho při jejich platech finančně nezrujnuje a potom, když přijde na věc, tak koupí novou. Kolik ojetin, nejenom Dacií, se od tamtud vozí do Česka nebo přes nás do Rumunkska, to asi nemusím připomínat.
Dělících škál je samozřejmě více. Něco ukáže i přehled registrovaných aut v Česku, něco výsledky prodejů nových aut a ojetin a na silnicích se projeví třeba i vrchol turistické sezony, kdy je na silnicích řada aut různých značek z ciziny. Obecně lze ale konstatovat, že situace na silnicích souvisí s daným státem, jeho bohatostí. Něco jiného je vidět, když se jezdí v Lucemburku, něco jiného ve Francii, v Německu a potom třeba u nás v Česku a naopak lze vidět rozdíl při cestě do Maďarska, Rumunska, Moldávie atd.
Octavia Combi skoro v každém baráku na vesnicíPassat kombiAudi avantVesnice jsou plné drahých aut.Jsou v garáži. Narozdíl od měst.Venku stojí pracovní auta a špinavá auta na jízdu okolo komína.Asi tak vy namyšlení panáci
1) Nevím, co je na statistickém sledování namyšleného.2) Mluvil jsem o venkově, nikoliv o vesnicích. Ze spousty vesnic se dnes staly víceméně periferie měst. To se odráží právě i v tom složení vozového parku. Ano, právě tam je Octavia Combi možná ještě typičtější než přímo ve městech. Ale na klasickém venkově, dále od velkých aglomerací, jich moc nevidívám.3) V posledních letech čím dál častěji vidívám, že i když má dům garáž, tak auta parkují před garáží, nebo před domem.
Protože si v garáži udělají takový bordel, že tam už nezajedou.
V garáži stojí nejdražší auto. Ale to ty neznáš,mít vlastní garáž, vlastní dům , vlastní zahradu.
V garáži majetného člověka stojí všechna jeho auta, nejenom nejdražší. Asi moc majetný nebudeš, když máš jen jednu garaž pro nejdražší auto.:-)) A také asi i proto, že se zabýváš v diskusi takovou nicotností. Majetný člověk by zde vůbec nediskutoval a už vůbec by nereagoval na takovou prkotinu. Majetný člověk ví, že my nuzáci občas do garáže musíme umístit něco jiného, co se nám nevejde do bytu nebo malého baráku s malým pozemkem.:-))
bod 3 mě občas i s3r3, když to nechávají v úzké ulici
Vesnice nejsou jen satelity v okoli Prahy ...
Já tedy poznám na silnicích, jestli jezdím po Praze nebo kolem Šumperka a Jeseníku, nebo Bruntálu. V Praze staré škodovky Favority a Felicie skoro nezahlédnu a ve zmíněných lokalitách jsou vidět častěji. Co se týká koncentrace značek BMW, AUD a MB po Praze, tak je to vidět jednoznačně. Je to logické z více hledisek.
To je hlavička.Jen ji jebnout kladivem,blba jednoho.
Právě se stalo, ťuknul jsem do blba a on se ozval a napsal svůj reprezentativní příspěvek.:-)
A - vítěz soutěže o největší "znak renaultu" a diamant to opravdu není
hlavne neni moc konkurentu ... bazar a nebo nejaky Fiat
Fiat je z dražšího kraje.
Hyundai-Kia , přímí rivalové. Nekvalita je podobné úrovni.Fiat je jinde, ten má alespoň slavnou minulost a naději na budoucnost se STELLANTIS.
Přímý konkurent Hyundai Kia je opravdu pohledné a vybavené auto - nejvyšší výbava . Pořád slušná cena .Bude to masakr ,budou se dobře prodávat.
Prober se. Jsi padlý na hlavu. Dacia není konkurence pro žádnou značku, NATOŽ pro Hyundai. Vyrábí snad něco podobného jako je třeba Santa Fe, Palisade, vodíkové Nexo, hybridní nebo elektro? Tak vidíš, ty hlavo dubová.
Renault už si to pohlídá a Dácie poroste a poroste a vymytí nabubřelý H-K .Letos to začalo. Cesta byla nastavena .Prodeje poletí vzhůru
Těžko. Spadnou, anžto se cena zvedla příliš.
Výbava je více než skvělá za ty peníze.Dorovnejte výbavu jiných konkurentů a zirejte ,spadne brada panáčkovi anžto
Ano, správně. Po zvážení úrovně výbavy je rozhodováni mezi drahou novou Dácii a stejně drahou, nebo i levnější slušnou ojetinou ještě těžší než dříve. A zcela jistě v neprospěch Dácie.
Ojetý mozek promluvil
Snad napsal? No ty ses taky moc nepředvedl. Se zmůžeš leda na osobní invektivy. :-))
Nova Dacia - to jest tema Ojete auto - tema ojeteho mozku. A do toho ty s osobnimi urazkami a dehonestaci Tomu ja rikam poradna jizda. A to si urcite pripadas jako neskutecne chytry a inteligentni clovek - ne,jsi jen k politovani a k zasmani se.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.