Nevim,jak ostatní,ale mě se moc zamlouva.Konečně to vypadá jako pořádné auto a za ty peníze...;-)
:-) DACIA forever!!!!vypadato dobre, ale myslim ze loganu se nic nevyrovna!!!!
mě se teda na tý studii ten design dost líbí, bych řekl že snad i lepší něž leckterá "renomovaná" automobilka
Říkám si, jestli to u tohoto auta je nutné. Je to low cost tak proč přicházet s novým designem, podle mě to zbytečně zvyšuje cenu.Kdyby raději zvýšili kvalitu výroby, antikorozní ochranu, atdStejně mi přijde, že dneska jsou ta auta taková nějaká čím dál víc stejná, hrozně se ztrácí individualita. Když si vzpomenu na stará hranatá Volva, BMW s 2 páry oddělených světlometů, Mercedesy s jejich typickými světly (takové ty "proužkované" vzadu a pak ty dva sdružené páry vepředu) - to člověk kouknul na auto a hned viděl co je to zač. Dneska je to samej "koblížek" 3-[
JA kdyz se podivam z okna vidim neonovy napis Dacia ... uz nesviti I a tesim se az nebudem svitit nic :) Proc zrovna ja musim mit pred domem salon Dacia:) Pravda je ze za vylohou driv meli same dacie a ted tam maji uz jen Megany combi ... Logana combi maji jednoho venku, tak nevim jestli uz se cesi Loganu nasytili ...
Je velkej zajem. Sotva to tam dovezou, tak jim to lidi berou pod rukama a pak tam nic nezbude. Jsou na to poradniky jako za komunistu a cekaci doba minimalne pul roku :-P
tak to pak jo :):-D
Mame tu uz 4 roky Octavii 2, zvolena nejkrasnejsim vozem evropy v r.05. To se myslim Loganovi asi nestane :)
Dobrý den !Zdravím z Krkonoš všechny diskutující.Docela rád bych se dozvěděl něco osobního.Zkuste hrdinové trochu vystoupit z anonymity jako to teď udělám já.Je mi 63 let a mámměsíční důchod 5.400,- czk.Napište alespoň věk,abych věděl jaké máte životní zkušenosti.Děkuji a mějte se hezky.
hmm, je mi 35, 2 deti, no a potom co jsem si spocital co me za poslednich 5 let stala ojetina vyssi stredni tridy jsem i radsi poridil funglovku. Na Dacii jsem koukal hned zkraje, zvlast MCV vypada moc pekne (maji ji 2 sousedi), ale odradil me interier . Dalsi v poradi byla Kia Ceed SW, moc pekna, prostor mensi, ale stacila by. Ovsem s pozadovanou vybavou vysla docela draho. Dokonce draz nez Focus, u ktereho nemusim delat beta-testera a ktery taky nakonec vyhral.Kazdopadne fandim temhle snaham delat rozumny auta za prijatelnou cenu, to co predvadi skodovka je celkem hruza - o te jsem neuvazoval ani chvilku.
39 beru tak 12-16 čistého. Na dceru platím 3tis, Stará chce na sebe 3tis.Mám se skvěle.Nezbude mi nic
31 let ...
Dobrý den !Co to je krása pane Babič ? Co se někomu nelíbí,může být pro jiného krásné.Je to pouze otázka vkusu a ten můžeme mít,zaplať pánbůh,každý svůj.Já jako vyznavač konzervativníchvěcí,bych se neodvážil pasovat se na arbitra elegance.Mě se například Logan kombi líbí.Důležité informace pro mě jsou spolehlivost,životnost,nízké provozní náklady a pořizovací cena,užitné vlastnosti,pohodlí a výhled při jízdě,a schopnost zvládat špatné cesty.Tato kriteria bych prosil porovnat s konkurencí a já si nechám rozhodnutí které auto si půjdu koupit.Děkuji za pozornost a zdravím z Krkonoš.
Teď je otázka, co je to "schopnost zvládat špatné cesty". Znamená to, že je auto přežije (Logan), že po nich bude moci jet velmi rychle a udrží stopu (Subaru), že mu nebude vadit semtam balvan po cestě, byť za cenu rychlost (off-road)?
Dobrý den !Nejsem závodník a nemám potřebu jezdit rychle.Máme bydliště na horách na samotě a nevedou k nám asfaltky jako ve městě.Život na venkově vyžaduje občas něco přivézt.Nové SUV,ve kterém bych si sebe dovedl představit,není pro nás cenově dostupnéa ojetinu nechci pro špatné zkušenosti.Na našem trhu není jiné auto s vlastnostmi Logana,na které bychom mohli cenově dosáhnout.Děkuji za pozornost a zdravím z Krkonoš.
Nech sa paci, mozete si kupit nove SUV, v ktorom by ste sa rad videl, za smiesne peniaze len nie na SK a CZ trhu, kde ma predajca 20-30% marzu. Staci sa porozhliadnut po internete, kde viete kupit napr. noveho Tucsona, Sportage za cenu do 400.000 CZK. Pokial ale mate 200.000 CZK tak skutocne pre Vas pomoci niet. Len mnohokrat plati stare zname porekadlo z reklamy: "Nie som tak bohaty, aby som kupoval lacne veci."....
aj jednu linku na tuscona za 400k Czk
http://cze.autoscout24.com/home/index/detail.asp?ts=4108181&id=vujek2lkmwza
logana porovnavat s octavii 1, to je snad vtip :-D . Jestli se tento Logan bude vyrabet jak Octavia 1 - 10 let tak bude pro smich jeste 10x tolik :)
Nie za ten čas čo sa vyrába ochcávka bude Logan III, Logan Kombi II, Logan pick-up, Logan MPV. Kdo bude potom na smiech. Zvlášt ked okrem rumuna predbehne schade aj korejec, o cene ani nehovorím. Škoda nie je zlá, ale neskutočne predražená, keď sa k tomu pridá kontroverzný dizajn niektorých modelov, výsledok je už vidieť - rok od roka klesá tržný podiel a to dokonca aj v "materskej" Českej republike. Nebiť firemných zákazníkov, ktorý škodu preferujú kvôli rozšírenému servisu a tak trocha zo zotrvačnosti, tak je to ešte horšie.
Octavia II byla vyhlasena nejhezcim autem evropy v r.05. Kdyz ji srovnas s konkurenci je za tu cenu bezkonkurencni (prostor, provedeni, vybava)
Volkskwagen octavia-starý passat tod vše:-(
A uz se muzeme smat ?
Škoduli moc nemusím (zvlášť nový korejský design), ale pravda je, že Škoda je jedna z mála automobilek, která každý rok výrazně zvyšuje prodeje. To, že klesá podíl v ČR je spíš dané absurdně vysokým výchozím tržním podílem, který neměl obdobu v žádné jiné zemi.
Dacia taky každý rok výrazně zvyšuje prodeje !!! Ale nevím, jestli tento údaj něco říká o kvalitě auta. A navíc nevím, jestli kvalita něco říká o prodejnosti auta a o spokojenosti zákazníků:-D:-D
Náhodou Logan je ve své kategorii OK, bohužel vypadá trochu socialisticky, proto se mu dost lidí směje. Ale pokud změní ten vzhled, tak pořád lepší Picanto, TPCA, Thalia, Kalina atd .... Na té fotce vypadá hezky, skoro jak FocusII . Jinak Fabia II by byla fajn, ale to by za 249tis musela být 1.4 a 1.6 za mírný příplatek a ne to co oni předvádí.
pekne, ozajthalia je hnoj, ta nikdy nebude pekna
Jsem sam, nebo vam to auto na ilustraci taky pripomina nejnovejsi generaci Subaru Impreza?
I zamaskovaný je to pohlednější než nová Fabia.....:-D
lol tak pod tohle se podepisuju :-D
LOOOL,tak to je komentář roku!Podepisuji se taky :-))
:-D
tak drzime pesti aby byl spokojeny aji po 40, 60, 90tis ...:-)
uz jsem mam 85k....a na podzim sem koupil 2ho..ale jinak spokojenost....:-D
hm tak je to fakt asi dobrej vuz
kdyz nepotrebujes auto nabouchany vsim moznym, a le auto na praci s uzitnou hodnotou ........
jojo drzim palce, pokud by se kvalita provedeni a pripadne i antikorozni ochrany posunula zase o jednu uroven vys bude toto navyseni ceny adekvatni, mame na ni zalusk, chceme auto tak na 5 let, a Dacia MCV v plne palbe be vybave Arktica za cca 310 tisic je velmi zajimava volba
plna palba je co , i climatronik , tempomat ... ?
No jo, pro někoho je "plná palba" nastavitelá sedačka a otáčkoměr... :-D Neříkám, že se u takového auta očekávají kožené sedačky, navigace, aktivní tempomat, bixenony atp... Ale aby to mělo aspoň nějakové bezpečnostní prvky a trochu toho komfortu. Setkal jsem se se současnou generací, ale raději jsem nejel a nepozink - no fuuj. Ve hnilém autě to fakt nebude bezpečné. Ale pro někoho přijatelná volba na roční povození do práce na pole a zpět... Jinak to rozhodně vypadá na pěkný design, snad se polepší i kvalita. Celkem hezké auto, jakkoliv si běžné užívání nedokážu představit.
nevedel jsem ze pozinkovana karoserie ma nejaky vliv na bezpecnost vozu, diky za rozsireni obzoru, jestli tomu tak je meli by zdesetinasobit tloustku plechu aby se bezpecnost jeste zvysila...
Koroze ma zasadni vliv na pevnost skeletu. 5ti hvezdickove auto s prozranymi prahy je razem jednohvezdickove.
Mám Logana 2 roky, najeto 45000km zatím pouze liju benzín /docela přiměřené množství/ a kapalinu do ostřikovačů.Nato jak auto vypadá - když se podívám na "malá velká auta" tak jejich vzhled vždy trpí na úkor funkčnosti a ceny. Prostě jsem chtěl levné auto které toho dost odveze, zlodějů se také bát nemusím. Jediné co mne mrzí - když jsem si ho kupoval tak ještě nebylo MCV. No za dva roky půjde do světa a koupím kombíka....
Mám Logana 4 rok najazdeno 105000km uplne spoľahlivé auto
u stareho auta ma... protoze plechy jsou v horsim stavu... ale to je jen teorie... pokud vim tak to nikdo nikdy nemeril...mj. vypada to velmi dobre... a taky je dobre ze se vykaslali na sedan...
vybava odpovidajici cene, kdo ve velkym prostornym aute za 300 litru hleda dvouzonovou klimacku, DSG, nataceni svetlometu apod. nepochopil pro jakou cilovou skupinu je toto auto vytvoreno a jen naprosto zbytecne tu hazi ramenama aby si pripadal jako nejvetsi kong, takze prejeme hodne stesti i na jinych anonymnich forech
vy zadubenci co nadavate na logan... Octavia I bola presne to iste!!! Seat toledo zacinal rovnako.. je to uuplne stale ten isty postup..
octavia I stara 10 let je porad pred Loganem ...
Nemá smysl to vysvětlovat, protožě někteří důvod Loganu nepochopí. Není to výstřel modernosti a o to tam jde. Díky tomu se to auto tak výborně prodává, protože je jednoduché po všech stránkách a díky tomu má velmi nízkou cenu. Dacia potřebovala prorazit a mohla rovnou přijít s moderním vozem, ale díky nulovému renomé by prodala 50 a pak by fabriku zavřeli.Tak přišli s něčím, čím se dostala do povědomí a nyní bude postupně navyšovat technologie do svých vozů a přitom pro nenáročné trhy vyrábět i nadále levného Logana.Navíc se zde pořád operuje s pozinkem, s výbavami a kde čím, ale auto těch rozměrů za ty peníz e prostě není. Není problém narvat do auta vše co je dnes moderní a pak to prodávat za 700-800-900 tisíc, to ostatně dělá většina automobilek, ale pak jsou ti, kteří nemají na nákup takových vozů odkázaní na nákup nákupních tašek velikosti Fabie, Punta apod. nebo na nákup ojetiny.Takže více takových vozů a bude líp...
celkem souhlas, protoze s r19(logan) se moc zazraky delat nedaji :)
hm asi jo, zalezi jaky vysledky to ma na crashtestu ...
nuz neviem..me pridu tie crash testy nejake divne...kedze vacsina sa robi v rychlostiach 60km/h.... uz len v meste ak sa stretnu 2 auta tak je tam rychlost minymalne vacsia...a o cestach mimo mesta a dialniciach ani netreba vraviet..ako nevravim ze je to uplna zbytocnost..ale si nemyslim ze tie podmienky ktore sa stnovuju pri tych testoch su take ako sa dosiahnu pri realnych havariach...kamarat prezil naraz v novom Volve len preto ze nebol priputany...bocny naraz...a aj t mu stihlo dolamat bedrovku a pod...a rovno mu povedali ze ked ho dtial. vysekavali ze mal stastie ze tam nebol priputany.....holt testy su jedna vec ralita druha :)
Prosimte, pochop, kdyz auto narazi do PEVNE NEDEFORMOVTELNE prekazky rychlosti 60 km, tak to odpovida (priblizne) tomu, kdy do sebe narazi dve auta, z nich obe kazde fici rychlosti 60 km, kapisto?Protoze v prvnim pripade jde 100% energie do zdeformovani auta, ve druhem pripade se energie rozlozi do deformace obou.
Koukám, tady někdo propadl s fyziky. Když 2 auta jedou proti sobě rychlostí každé 60km/h, tak se rychlosti sčítají, tj. jakoby jelo jedno a narazilo čelně do zdi rychlostí 120km/h. Testy v NCAPu se nedělají na 100% čelní náraz a nejde o absolutní demonstraci. Jen se posuzuje porovnatelné. To co tady píšeš o rozložení energie je celkem zábavné, možná máš doma mladého chemika a tím pádem nebudeš už psát takovýhle příspěvky.
hmm...ak by si si cital co som pisal..tak by si pochopil ze som nepisal NIC o PEVNE NEDEFORMOVTELNEJ prekazke..kapisto???
Jeden známý také nedá na Volvo dopustit. Zejména po tom, co jel po hlavní a z vedlejší mu někdo nedal přednost. Také nebyl připoutaný, čelní náraz, naštípnutá páteř (po slovensky chrbtica) a byl rád, že si ji nezlomil úplně a nezůstal ochrnutý. Asi půl roku na nemocenské, pak několik let rehabilitace, dodneška má zdravotní problémy. Ale od té doby už má 3. nové Volvo (S80), a myslím, že nepřipoutaný už nikdy nepojede ...
chcel som tym povedat len tolko...ze on prezil so zlomeninou len preto ze nebol priputany..inak by to nerozchodil vobec...tym som chcel poukazat na to ze niekedy je realita ina..hej pri celnom naraze ta chrani vela hmoty..ale pri bocnom mas dvere sakra blizko....inak ako volva su bezpecne...to neni o com...
Myslite ten umělý test do nějaké nadefinované překážky s nadefinovanou rychlostí? Ja bych ty Crash testy zase nepřeceňoval. Nehody v provozu jsou v drtivé většině případů o štěstí, kterému bezpečnost vozu může nampomoci.Jednoduše řečeno, na trhu je vůz s vnitřním prostorem nižší střední až střední třídy za ceny pod 200 000 Kč. Podívejte se, kde začínají ceny vozů nižší střední třídy. Řekl bych, že tak minimálně o 150tis. výše s to v akcích.Resp.:Octavia od 420tis.Fiat Bravo - 370tis.Civic - 540tis.Ford Focus - cca 380tis.Kia ceed-340 tis.A logan začíná na 190tisících. Takže chcete po autě, které stojí polovinu toho, co nejbližší konkurent, aby byl jako konkurent? Ta cena je nízká právě proto, že to auto nemá to, co mají ta drahá auta. Složitou elektroniku, kopec výbavy, nejmodernější technologi, tak kvalitní antikorozní ochranu, 5hv. v NCAP apod.Věřte tomu, že pro Dacii by nebyl problém udělat vůz, který by byl stejně kvalitní jako kokurenti, ostatně vlastní ho Renault, ale kdo by to pak kupoval?Takže je to něco za něco. Za výrazně nižší cenu, mám méně muziky. Nikdy tam nebudu mít bixenony, duální klimu, aktivní tempomat, Alcantaru, DVD multimediální centrum, kará taky nevydrží to co jinde, ale stojí mne to polovinu toho, co u konkurence. A u silnějšího motoru, případě nafty jsou ty drozdíly v ceně ještě větší.
Kdyz se podivam na starsi ojetiny, ve stejne cene jako novy Logan, maji povetsinou zhruba stejne vysledky narazovych testu, protoze pred 5ti lety byly 3 hvezdy vicemene prumerem. A to vubec nemluvim, jaka je realna funkcnost bezpecnostnich systemu ojetiny s nejasnou minulosti - tj 90% vsech ojetiny. Takze podle mne, je bezpecnost odpovidajici ostatnim vozum, ktere za dane penize muzete koupit a nebo spise jeste lepsi.
Don Quiot? ;-)
ma pravdu,,foter ma MCV na robotu a je spokojny...za 4 mesiace sptavil 15t km bez najmensieho problemu...za 450t SK 1.5 dci a maximalny vybavu...za par rokov je auto zaplatene a moze ist s domu a za ten cas urcite nezhnije;)..vsetci tu mudruju ake je to shit atd...ale kto to auto ma skutocne doma? ktory zvas sa v nom viezol viac ako 10 km? ale to je nasa povaha ze smiat sa druhemo lebo ja mam renome a ti nie:P
...a do standardni vybavy krom ESP pribude antikorozni sprej, decky na koleny pro cestujici vzadu...jj, láce je láce ;)))
vau, tak tohle chcikoho u auta za 250,- zajímá antikorozní úprava. 6let to vydrží a pak to stejně v bazaru za víc než 35,- neprodáš, tak cojen aby tak skutečně vypadala:-)
6 let? Tak maximalne 2 zimy.
co myslis, kedy sa zacali auta pozinkovavat ?
kolem roku 84 !!! bylo to audi
facka a feldy su pozinkovane hej? :-|
fabia je pozinkovana felda ne
zapomnel jsi na Octavii prvni generace...po4 letech provozu se podivej jak u kombika vypada paty dvere...zevnitr :-/
no kamos ji ma desatej rok a vohnil mu plech kolem vicka nadrze, prej se tam drzi porad vlhkost. Dvere ma OK ...
taky bez poradny predzimni udrzby (vystrikani dutin, likvidace rzi) se po zime rozpadaj...na facko das novej blatnik a za 2 roky muzes kupovat dalsi...ja mam jako sluzebaka Peugeota 306 1998 a ac ma u zavazadloveho vika otlouklej lak, tak je absolutne bez koroze...
Ale prd. Negarážuju, jezdím v soli a drží. I když pozink by se jistě hodil. Nemáš kupovat polskej nebo čínskej plech a barvu.
kdyz ja favorita nebo feldu nikdy nemel...zatim jen Zigul, Renault 9 a ted soukrome Fabii kombi prvni generace...ale vidim jak jsou na tom znamy ;)
6 let bez antikorozni upravy? chci videt...
Kdy bude obměna Thalie? Má Thalie pozinkovanou karoserii?
Samožřejmě, že má Thalie pouink, stejně jako mělo staré Clio. Všechny Renaulty měli pozink dřív než škůdky :-P
Ha,ha,Tahalie a pozink to je ale blbost:-PB-]
ta je snad jeste hnusnejsi nez logan :) ale asi vice licuje :)
Ak je toto pravda, tak ten dizajn je neporovnateľne lepší ako súčasný.Vyzerá fakt pekne a sviežo ;-)
Vypadá jako Laguna minulé generace:-D
a čo tak Vokswagen Skoda oktavia nie je to starší passat??B-]
to víte , jedná se o Renault a to je potřeba ještě prodat starou výrobu , aje jedno jak třeba pod Loganem
no som bol od rana zvedavy, kto to tu napise :-)
Vzhedově velmi podařené, hatch, lift a kombi jsou dokonalé varianty. To auto už nebude k posmívání.
možná už soudruzi z Transylvánie nasadí i pozink :-D
Treba uz ty plechy i trochu slicujou ;-)
Jestli ano, tak o nem budu vazne uvazovat, za dva roky budu potrebovat novy auto :)
Trochu jako Daewoo Nexia, ale urcite skok kupredu. Jen tak dal a Skody 120 jen pro sberatele.
A ktera Nexia proboha?! :-O Nexia nikdy zadnej liftback/hatchback nebyla ani naznakem, zkus zajit k ocari... :-/
Sberatelstvi je konicek.Pro me je ma 105ta take konicek :-)
Škode 120L se jen tak žádný Logan nevyrovná :-(
no vsem bude lip az ji ani na nejzapadlejsi silnici nepotkame ...B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.