No tak nic no.. zůstanu u svého Loganu MCV.. nic proti, ale přijde mi daleko hezčí a modernější vzhledově, než tenhle nový paskvil.. hlavně, že do něj narvou pár dalších kurvítek navíc ať se to má kde pořádně pos... :-/ a pokud Dacia neudělá verzi kombi, tak na nějaké vyšší prodeje v ČR může rovnou zapomenout.. a prý že prodejní hit.. upřímně?! - kdo si dnes koupí sedan?! no na Balkáně, ve Francii, Rusku a u mohamedánů možná.. v ČR to vidím bledě..
Sedan je nejlepší auto... Kdyztak mám vozik.
Beru místo škodovqy
a co si za ušetřených 250tkč koupíš? Když se na to člověk zamyslí, ty škodovky musejí být předražený.
Za 250 moc na výběr není.Pokud si auto kupuješ na 10let tak je lepší vzít silnější motor i výbavu a těch 50navíc prostě leasing na rok.Lepší než za ňáký čas naříkat že to nejede a kupovat jen kvůli motoru který se nedá potunit(to 1.0sce) něco jiného.
on si místo škodovky koupí dacii a ušetří 250tkč, tolik ušetřil bratranec při koupi 7 místné dácie. Budou za xx roků restrikce a tak kupovat nejmenší motor, silný motor při zácpách cuká.
Hmm, smějte se nebo ne, ale na svou třídu vypadá vážně velice slusně! B-]B-]B-]
není se čemu smát,leda tak té ošklivce,a ty prosímtě přestaň slintat...
No nahodou opravdu nevypada spatne. Na normalni jezdeni pro rodinu uplne vyhovujici,levne dily,celkem spolehlive a kdyby to melo znacek mercedes a bylo by to uplne stejne,tak by vsichni chcali jaka je to pecka...lide jsou hloupy
Tak ono pozor, na kapote to sice znak Mercedes nema, ale pod tych rozdielov oproti Mercedesu vela rozdielov nie je ;)
Plácáš nesmysly. Logan je stále stejný koncept obřího batohu na těle malého auta, a s každou generací ošklivější. Jinak levné díly? Myslíš třeba ta LED světla, parkovací čidla, senzory přednárazových systémů a podobně? Jo, to bude strašně levné...
tak,tak,naprostý souhlas.Lidé jsou opravdu hloupí,to k příspěvku Petra nas tebou...
Vem si brejle a podívej se z boku na meďoura nebo bavorského vdolečka abys viděl co je velký batoh za zadníma kolama.Pokud udrží cenovku blízko předchozího loganu, tak to nestačí vyrábět.
Jasně, a který Mercedes má vzadu takhle vysoký kufr, jako tahle krabice? S každou generací posouvají ten design směrem více a více nahoru. První Logan byl tvarově celkem vyvážený, druhý méně, tohle už je děs.A cenovka? Udrží... základ bude začínat tam, kde vybavený Logan končil. Nebo si fakt myslíš, že ti LED světla a povinnou bezpečnostní výbavu dají za cenu současného holátka?
VIANO!:-D
Ta prokoukla!Oh jak je krásná,moderní a jistě a hlavně velmi levná.To tu zas dnes bude od místních obdivovatelů Dacie naslintáno,až dorazí z rachoty.
Šmarjápanno, krásná a moderní? Co jste bumbal? Jo levná to jo. A přesně tomu odpovídá.
tomáš fuk. nechápeš ironii nebo co
nechápeš ironii nebo co...
Ty už víš cenu že píšeš že je levná?hádám tak +250
Ještě není vyřešena tajenka, čím bude nahrazen kombík Logan MCV.
On to Scháfer ještě tutlá. Ale chtěl by přiští Octavii combi.
Já tam tak velký skok jako autor nevidím. Stále jde o stejný koncept: Při dané velikosti malá kola a větší světlá výška, přičemž hlavně to první jde proti módnímu trendu. Nelehký úkol pro designéry, ale bili se s tím opět statečně. Mohli přitom použít věci, které od minulé generace výrazně zlevnily. Nepochybně to bude nejen Dacia, ale i Renault pro některé mimoevropské trhy.
Až na nafouklou záď s malými světly to vypadá dobře.
Facelift letitého Renaultu Thalia, vzhledově docela povedený. Průšvih u Dacií je, že za málo peněz dostanete nejen shit plasty, ale hlavně katastrofální pasivní bezpečnost. Výztuhy jsou stavěné na průlez nárazovým testem, ale cokoli jinak je průšvih. A u Loganu se to bohužel bortí směrem nahoru. Proto jsou u něj nejen větší nárazy devastující pro posádku.
Zde zcela výmluvné video. Logan je bezpečnostní riziko jako kráva.https://www.idnes.cz/praha/zpravy/liber-nehoda... ...
Co je na tom výmluvného? Nevíš ani rychlosti aut. Duster je rozstříhaný. Lidi v něm přežili a nemáš srovnání, jak by dopadlo jiné auto. Čelní náraz do staré Karosy asi nebyl nic příjemného. Těžko říct, jestli mají moderní busy čumák měkčí. Tam jsou protichůdné požadavky, když musí zase chránit řidiče a cestující v busu.
Stačí se podívat na poškození toho autobusu. Vypadlé sklo a nárazník na původním místě. To žádná velká rána nebyla. Deformace dusteru si výžádala stříhání. Bezpečnost toho auta při čemkoli jiném, než čelním testu NCAP je nula. Levná konstrukce za levné peníze.
Malé poškození nárazníku autobusu vypovídá o tom, že je hodně tvrdý a veškerá absorpce energie byla na předku Dusteru. Ten je slisován pěkně, takže to zase tak malá rána nebyla. Duster dobře zachoval prostor pro posádku, který není výrazně zmenšen, nezbortily se prahy, vpravo je vidět nezborcený a nezlomený A-sloupek. Nakolik se dovnitř posunuly pedály a jiné nebezpečné části, není úplně jasné. Stříhá se běžně, aby se udělal lepší přístup k vyproštění, tady navíc jsou vlevo hned svodidla. Mně se zdá, že Duster docela obstál, ale netroufnu si posoudit, jak by dopadlo v té situaci nějaké jiné auto.
Překlep, Duster samozřejmě. Ale to platí pro Dacii obecně.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.