Nová Dacia Logan a Sandero na prvních upoutávkách. K odhalení dojde příští týden

29 komentářů

Miroman
4. září • 22:15

Za mě to vypadá velice solidně. Na odhalení se těším a doufám, že se na nás čtenáře bude pamatovat.;-)

Jyrka Syrka
4. září • 21:02

Tak jestli to bude vypadat zhruba takto
https://www.youtube.com/watch...
tak to nebude žádná hanba.

petr r. (petrumr)
4. září • 21:20

v turecku na to hodí znak renaultu.

Michal2
4. září • 18:55

Jestli je to nová generace tak i cena povyskočí.

k22
4. září • 21:04

Základní model cca 9000 euro..

Jyrka Syrka
4. září • 21:15

To by celkem šlo. Němci připravují výrobu šlapacího autíčka do města pro dva na bázi elektrokola. Jednají o schválení v provozu a cena bude od 6000 do 9000 EUR.:-D
Věřím, že Markel jim na to dá 50% dotace:-D

k22
4. září • 22:09

nebo si za 12000 Euro můžeš dopřát vopravdovou káru: Škoda Fabia 1.0 MPi 125 let, 44 kw, včetně volantu :-D

Michal2
5. září • 9:26

Ono když dovybavíš dacii na úroveň základní fabky tak jsi jen o 30výš.Nový model to srovná a až bude nová fabka tak i ta podraží.

OnlyTruth
4. září • 16:05

kludne by som si vedel predstavit 1,3 turbo ako nejaku sportovu verziu loganu a sandera naladenu na 120kw to by bolo riadne a za male peniaze ... vsak predsa tu 1,3 uz davaju do mercedes C class ...

Allamarein
4. září • 19:32

K čemu sportovní verze u levné značky? Vždyť je to nesmysl, to auto nemá konstrukci a podvozek na nějaké sportování.

OnlyTruth
4. září • 20:31

clio je nahodou dobre agilne, nemyslim tym nejaky supersport ale nieco v smere ako tuhsi podvozok lepsie brzdy a napr ten motor 1,3 co ma slusny vykon... bolo by to ako entry level sportoveho auta, kto chce nove auto ale nema cez 30 tis €..

Allamarein
4. září • 22:04

Jenže Logan/Sandero není současné Clio, ale předminulé Clio. A to nebylo zrovna vzorem agility a sportovnosti, jedině v R.S. verzích, ale takový podvozek ti zase nikdo do Loganu nedá.

OnlyTruth
5. září • 12:17

to je prada, ale hovorime o tejto novej generacii, kde su nejake moznosti, teoreticky lacna r.s. verzia moze vzniknut

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
5. září • 12:19

Představa, že do Dacie dají podvozek a motor, který by z ní udělal sporťák, je fakt zcestná. Ale chápu, každá socka by chtěla své R.S. Akorát to auto by pak rozhodně nebylo levné.

OnlyTruth
5. září • 17:49

stacil by lepsie naladeny, tuhsi, lepsie brzdy a napr. motor 1,3 ktory maju k dispozicii... nebude to nejaky specialny sportak ale sportovejsie ladeny model za dostupnu cenu... mne je ovela viac sympatickejsie ak by si niekto kupil auto na ktore aj realne ma a chce ho vyuzit aj trochu sportovejsie, nezblaznil by sa za servis ako keby kupi stary mb/audi/bmw a tvari sa, ze je navacsi boss aj ked to ma na kreditku, leasing a pozicku ... ( cest vynimkam, ktory maju tieto auta na projekt ale vacsina ludi ide len na to aby sa ostatny pozerali )

Allamarein
6. září • 7:13

Tak znova... to auto nebude levné. A ani dost bezpečné jako rychlý sporťák. Tak už přestaň snít o zavoďáku za pár korun a prostě šetři na pořadný vůz.

OnlyTruth
6. září • 9:28

ja mam novy mb c w205, len proste mam rad ak je viac sportovych aut ... mohlo by byt a zo strany bezpecnosti aspon pri akceleracii a predbiehani

Allamarein
6. září • 16:38

Jako kdyby i základní litr nebyl dobrý na akceleraci a předjíždění. Panejo, jestli neumíš s Dacií předjet, tak nepatříš na silnice. Buď prostě neumíš řídit a nebo jezdíš jako hovado. Tak či tak to prostě nepatří do provozu.

OnlyTruth
6. září • 18:51

kto hovori o tom ako kto jazdi... ja som len povedal, ze by to bola urcita vyhoda vykon naviac - nikto tu nehovori o jazdeni ako hovado :-/

petr r. (petrumr)
4. září • 15:53

konečně auta, co budou na ulicích, doufám, že budou k ježdění a né nějaká apka k telefonu a do garáže.

Allamarein
4. září • 19:33

Ty to podáváš, jako kdyby jiná auta pro lidi ani nebyla. :-D :-D

petr r. (petrumr)
4. září • 21:16

No jejich je víc, ale dacii jsem ještě nevlastnil.

Allamarein
4. září • 22:06

Není o co stát. Z čehokoli lepšího je to pád zpět. A tím "čímkoli" myslím jakýkoli mainstream od Citroënu přes Renault, Ford, Škodu, VW, Fiat, Peugeot... cokoli.

petr r. (petrumr)
5. září • 7:31

kámoš má dustera, soused dvě sandera a máš pravdu, jsou to auta s aktivní bezpečností, rychle po dálnici nejedeš a kámoše jsem párkrát vezl do servisu pro auto a čučel, kolik je v citroenu místa. Zase škoda nemá auto srovnatelný s dácií a ty oplastovaný sandera nemají u rybářů nekalužníků konkurenci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
5. září • 9:20

S aktivní bezpečností? A kde? Řízení i podvozek jsou slabé.
Máš ale pravdu, Škoda nemá tak tragické auto. I Scala je kvalitou o dvě třídy nad Dacií, i Rapid přes všechno šetření byl. Pro rybáře ale není ani jedno, u nás jezdí dodávkami nebo velkými MPV. A když už, tak mají Oktávky.

petr r. (petrumr)
5. září • 20:32

ty píšeš o rybářích co chytají v kalužách, já píši o těch co chytají na řekách a tam se octávií nedostaneš, dal bych odkaz, ale tady to nejde a aktivní bezpečnost auta u dácie je, že to auto moc rychle nejezdí i dost málo najede.

Allamarein
6. září • 7:11

Ne, ty retarde, píšu o rybářích od Labe. Nevšiml jsem si, že by to byla kaluž.
A pomalá jízda opravdu není prvkem aktivní bezpečnosti, ale chápu, něčím tu nedostatečnost a svou neřidičskost omluvit musíš.

:-)
4. září • 17:00

Jojo, konečně si vyměníš ten svůj střep za echt káru, kámo.

petr r. (petrumr)
4. září • 17:54

Já mám garáž a až budeš mět takovou káru jak mám já, tak si pořídíš i nick s fotkou.

Doporučujeme

Články odjinud