De-bil-ní doba si pomocí de-bil-ní-ho školství a de-bil-ní reklamy vychovala de-bil-ní spotřebitele, kteří kupují de-bil-ní SUV. Tito de-bi-lo-vé pak tvrdí, že mají svobodu činit svobodná rozhodnutí. Toť vše.
Zdá se, že je to jediná automobilka, která si zachovala jakoustakous příčetnost. Ostatně proto se jí tak daří. Ne, nevyrábí mercedesy, jenže mercedesy dnes už nevyrábí ani Mercedes, spíš nevkusné a trapně opulentní zapatlané tablety na čtyřech kolech. Zkrátka typicky německy nevkusná naleštěná (zapatlaná) bída. Made in Germany. K smíchu .. No a při pohledu na ceník dnešních Škodovek se člověk musí smát skrz slzy a mumlat si cosi o nestoudných idiotech. Poslední kapičkou bylo rozhodnutí nevyrábět dlouhou fábii, za kterou by jim lidi utrhali ruce. Aspoň u nás v zaostalé východní periferii. No nic prodeje se propadají, Čína je definitivně ztracena - děkujeme, pane senátore Vystrčile, Rusko je definitivně ztraceno - děkujeme, demokratický bloku - ale ve Škodě si dál budou hrát na Volvo, a odepisovat jeden trh a jeden model za druhým. Kdepak, děláte to dobře, hoši, modrá je dobrá ..B-] A teď mi napište, že volím Zeman a Babiše, a jsem socka, která nemá na Ferrari .. B-]B-]
Ty to auto máš že o něm tak krásně vypravis.Javho měl a stal mě 450a v zatáčkách to plave a je to strašná koza ...Už nikdy .kufr žádný a co za tím chcete tahat když to má motor ze sekačky....
Pobavilo. Další čo si mysli, že dlha Fabia je nejaký predajný trhák. Hlavne keď všetky značky už predtým opustili tento segment. A čo býval podľa teba predávať ten Mercedes? Stále dookola to iste v tej istej výbave len s modernejším vonkajším dizajnom?
Zato ty nepobavíš nikdy, snad jen tím, že jako obvykle reaguješ zcela demagogicky. Na něčí názor, zcela automaticky reaguješ otázkou. " A co by měl jako mercedes vyrábět?" " A čo by mel urobit s dizajnom? Ty to snad víš, ty rádoby chytráku? Ten člověk píše o něčem úplně jiném, ale ty evidentně nejsi schopen zpracovávat jednoduchý text. Dokazuješ to tady skoro každodenně. Jsi marnej.
Rádoby chytrak je ten nadomnou. Pretože nadávať nato aký už Mercedes nie je mercedesom vie každý. Ale ako by to malo správne vyzerať už samozrejme nepovie. Ale kedysi bolo všetko lepšie.Že mali vtedy auta ledva tretinu rôznych funkcii mu už nedochádza.A ako by sa mali asi teraz nastavovať a vypínať? 100tlacitkami? Atd.
Knoflíky stačej tři-čtyři. Zbylejch 97-96 zbytných krákovin ať je klidně v padesáti úrovních menu a submenu a subsubmenu. A prosím Vás, tady si ještě někdo naivně myslí, že upadající automobilový průmysl vyrábí to, co chtějí zákazníci? On jako někdo chce litrovej turbobenzín a převodovku CVT? Směšní bláhovci ..:-D:-D:-D:-D
Měl jsem čtyřválce atmo benzín 2,4 1,8 1,6 1,4 1,0 ani jeden neměl na současný trivalec 1,0 81kW tak proč bych ho nechtěl?
Co to ma spolocne s mercedesom?
Nejen Škoda/VW, budou mít co chtěly/k čemu se propůjčily.
Za te pieniądze nie można oczekiwać dużo.
Dříve bylo dobrým zvykem, udávat u technických údajů motoru počet válců :-). Že by už byli soudruzi z redakce nakaženi zelenými ekoteroristy z Bruselu (Piráti a STAN) ? Ať se pochlubí, zda to jezdí na tříhrnky poháněné bio mrkví :-D.
To bychom se divili, čím jezdí. Jako ta anglická ministryně/propagátorka elektromobilů, používá na delší cesty luxusní " nafťák ".
je německá a ještě k tomu náměstkyně
Skoda ty ctyrkolky v automatu ... je kdo by si pak kupoval cokoliv od Renaultu?
Medzi Renaultom a Daciou je ešte väčší rozdiel ako medzi VW a Seatom. A VW sa dobre predáva.
Blue dCi 115 4x4 že má nejvyšší rychlost 198km/h? Tak to vám tedy opravdu nevěřím. Ono to asi bude 178, že?
Myslím, že kupující tohoto auta, by spíš ocenili 2l diesel ( prý takový dodávali na Ukrajinu ) a mechanickou převodovku, než maximální rychlost. Protože většina z nich by ho používala i na práci/vlek/živnostníci.
Njn, mají tam blbě i zrychlení a spotřebu. To je zas novinářská profesionalita jak noha.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.