Nová Dacia Duster se představuje. Dostala více chromu a diody

14 komentářů

Mirkaj
28. srpna • 14:06

A co interier, ten z Nisanu by ji sednul , jinak ten puvodni z Rencka , to je hnus velebnosti ....

Janek
30. srpna • 7:42

Ve faceliftu bude stejný jako v sanderu a Loganu. Vím to a už jsem to i viděl;-)

Rüdiger
30. srpna • 8:35

no už jsem to slyšel z více stran, ale přišlo mi vžde, že to tam nemůže pasovat. Vážně si neděláš joke, kde jsi to viděl v Guyancourt ?

Janek /sed/
31. srpna • 11:58

Ano vím. Oficiální zdroj Renault. Ona platforma a podlaha vozů Dacia je stále ta stejná vs. Logan,Sandero, Docker atd. Vejde se tam pouze jde jen o to, že to byla palubka z původního Loganu a Sandera 1 generace a nyní musí pryč. Ta přístrojovka lepší co se objevuje na fotkách nebo pozměněná v Dacii /Nissanu/Terrano je jen pro jiné trhy, jako jihoamerický trh. Tu zde nikdy Dacia neměla v úmyslu uvádět.Jde o to, že tam stojí Dacia/renault/ Duster cca.500 000 kč a v CZ 250 000 kč ;-) Je to o produktu, trhu a ceně.:-D

Rüdiger
28. srpna • 15:25

Ten v Nissanu velebnosti je z Rencka a to už nějakou dobu pro Duster v jižní americe a UK, je středové výduchy jsou místo kulatých hranaté.... :-P

Janek
30. srpna • 7:47

Taky za Dacia Duster co účtuje Renault u nás v CZ a v cizině v lepším interiéru a pod značkou Renault je dost velký rozdíl. Co čekáte za 250 000 kč ??? Že tam bude palubovka v kůži a obkládané dřevem ?? Proberte se !!!!!!!!:-D Ale pořád hezčí a lepší auto než odpornost jménem YETI.To raději kangoo za polovic než hnusné Yeti.

major Bimbas
30. srpna • 8:09

No vidis a jini zas daji radeji 2x vic za designove ciste a technicky o tri levely lepsi Yeti nez za hnusny neforemny a primitivne provedeny Duster. Vec osobnich priorit.

sed
31. srpna • 11:43

No vidíš. A celý svět kupuje Dustery, čeká se na ně v ČR 4 měsíce a to se prodává bez nějakých faceliftů už od roku 2010.A po třech letech se jedná o inovaci světel z důvodu LED což nemá ani posraný YETI. Co se designu týče ten tvůj čistý YETI a technický lepší nikde nikdo ve světě nechce.Duster navrhovali DESIGNÉŘi podle modelu Renault 4 TL. Použili to , jako předobraz designu a vše bylo promyšlené a vznikl originální a krásný malý terénní vůz co ostatní jen kopírují /Viz. Amarok přední maska Taigug kopie atd/né takovou splácanost jako je Yeti. estli jede Všude je to to vnímáno hůř než Dácie a český poloužitkový šunt s možností 4x4 za peníze, které za to nikdo nedá. Svět je jinde a trapný český trh je případ sám o sobě. Ale to tobě vysvětlovat asi nemá cenu. Jen v rusku se od Prosince 2011 vyrobilo a prodalo 100 000 Dusterů.Jen Dusterů !!! Kolik ta tvoje čistá splácanost. ČR 2010 až 2013 prodáno 2 500 Dusterů. To jen o čem se bavím a co znamená prodej vozů ty chytrolíne:-) To, že ten tvůj YETI koupilo pár českých vocasů co nemají vkus a jsou ochotni takové peníze dát škodovce je spíše smutné a ta technika, jak píšeš, tak se někdy Dusterem projeď.A to jak sportovně na silnici, tak i v těžkém terénu!!! Jen pro informaci ty slavné sedačky v druhé řadě v YETI to vymyslela taky Škodovka viď. Doporučuji ti si prohlédnout Scénic už v roce 1998. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Janek /sed/
31. srpna • 11:48

:-D a pokud máš Google koukni se a projdi si světové trhy a prodeje duster vs. YETI ať víš komu se co líbí a co je designově čisté a kvalitní

jogurt
31. srpna • 16:04

No pánové, pokud se tu snažíte prosadit vskutku revoluční myšlenku, že duistera si zákazníci kupují kvůli krásnému designu, výkonnému motoru a kvalitnímu interiéru, pak vás upozorňuji, že apríl je 1. dubna, nikoliv posledního srpna.

jogurt
28. srpna • 21:28

U auta této cenovky je to nepodstatné. Mě připadá Duster megaošklivý zvenku i zevnitř, ale uznávám jeho oprávněný a zasloužený úspěch.

x12345678
29. srpna • 9:17

To je pravda. Renaultu se prostřednictvím rumunského brandu podařilo dokonale najít díru na trhu a skvěle toho využil. Strategicky skvělé rozhodnutí. Uvidíme, zda mu to bude vycházet i dál, Lodgy je podle mého názoru už hodně za čárou designové akceptovatelnosti a určitě to auto šlo udělat za stejné peníze méně ohavné, ale chápu, že pro africké trhy, kam je původně určeno, to bylo jedno. Zatím ale prodeje na méně náročných evropských trzích nejsou špatné, takže to možná u lowendu akceptovatelné nakonec je i v EU.

32123
29. srpna • 13:24

No vidíš a mě třeba Lodgy docela sedí. Ano, není to žádnej skvost, ale pro rodinu se dvěma a více malejma dětma je to docela dostupná varianta, jak si místo pochybné ojetiny vozit 5 let zadek v autě. A naložím kočár psa i tchýni. A to chci přesednout z Oktávky, která má sice velkej kufr a ale pasažéři trpí. Zkrátka vše má své pro a proti a myslím, že i Lodgy si své klienty najde. Měl jsem to na dopoledne půjčené a byl jsem celkem spokojenej.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
x12345678
29. srpna • 13:49

Však jo, primární směr Lodgy bylo původně teritorium kolem Sahary. Hodně prostoru, primitivní ale robustní konstrukce, omyvatelnost interiéru hadrem, smetákem a hadicí, snadná opravitelnost, maximální kapacita. A to plní. Pochybuji, že manažery renaultu vůbec napadlo, že by to mohlo nahrazovat v EU dodrbané 15+ let staré T-4, transity a sharany s milionem km na tachometru. Přesto měli odvahu to zkusit a vyšlo to. To auto je příšerné, ale to nic nemění na tom, že mají můj obdiv.

Doporučujeme

Články odjinud