Formentor prijde s petivalcem z RS3, to je nejlepsi motor. Byt z vlastni zkusenosti uznavam, ze 2.0 TSI je skvely motor.
Nejaky cas hledam auto, ktere by melo benzinovy motor s dostatecnym vykonem, byla to ctyrkolka, byla vicemene vsestranna, mela nejaky kufr a nejake misto na zadnich sedadlech a na ktere bych se mohl i divat. Aby nebylo moc velke a nebo moc male. A je konecne po xx hodinach hledani a desitkach testovacich jizd tady. Ano, 1,4 mill je dost na "seat"... Ale konkurenci jsem nenasel. Pokud nekdo zna nove 310 konove auto podobnych rozmeru, budu rad kdyz mne poučí. Kdo tady píše, že se "seat prodává za cenu bmw by se měl podívat do současných ceníků. Jedina auta, kde ja osobne bych videl jako moznou volbu pro mně by byla mercedes glc coupe, bmw x4... Tem ovšem sluší víc 6 valec a tím pádem je cena uplne jinde. Glc ani x4 bych se 4 valcem nekoupil. Formentor ano. Navíc se v Nemecku prodává už od milionu a tim padem neni co resit.
A pokud chceš něco s lepší převodovkou a daleko kvalitnějším interiérem, pak se podívej po CLA 35 AMG. Začíná na 1,25M, takže můžeš ještě přidat pořádnou výbavu, nebo si připlatit za daleko výkonnější motor (387 nebo 421 koní).
Pokud netrvas na SUV, tak v DE bude ješte dost skladovek Seat Leon Cupra ST 4Drive. Technika stejna, kufr vetsi, cena nizsi.
Když bych kupoval Crossover, se kterým je i trochu zábavy v našich podmínkách, tak bych asi dal přednost Mazdě CX-30. Ano výkonově v nejvyšší specifikaci ztrácí proti téhle příšeře, ale jinak po všech stránkách působí hodnotnějším dojmem. Navíc interiéry aktuálně seká Mazda asi nejlepší. Celý koncept Cupra je poměrně dost nevkusný. Už to logo je otřesné.
Bohužel X motor v Mazde s 180 poníky nekonkuruje ani 1.5tsi co potom tomuto motoru.
Mazda je ovšem jen pro lidi do 180 cm a nebo s postavou ala opice (krátké nohy)
Celkom skoda, ze prave toto je vyhradne produktom Cupry. Na moj vkus su tie auta prilis gycovite, pritom v klasickej verzii by to mohlo byt naozaj pekne auto.
Videotest případně zde: https://youtu.be/XHFefZiihRI...
No já nevím, 1,4M bych za to asi nedal.......asi určitě ne
tak oproti Kokodáqu RS to je o dost výhodnější :-D
Kokodák RS je přece jen větší a jezdí za míň.
No to sice ano, ale z principu je to protimluv - SUV a v naftě, navíc sportovní zvuk z reproduktorů... No nevím, nevím jestli to za ten pocit prostoru stojí.
Kokodák RS je hlavně auto pro burany, takže bych to vůbec nesrovnával s nějakým lehkým autem s 300 koňovým benzíňákem. Naftička v kokodáku je super pro takové ty české čtyřicátníky chytající druhý dech s naušnicí v uchu a šulkem pleskajím navolno v kalhotách končících rozparkem u kolen. Auto za mega a pul a teď ušetřim na spotřebě, to jsem to ale ojebal. Leštěnka na znáček RS to jistí.
Pěkně ty!
Souhlas, 1,4mio za Seat je opravdu trochu moc.
A do čeho bys 1.4 dal? Myslím tím nový auto tohodle typu.
Opel GrandlandX 1.6 PHEV AWD 300 HP!
To je vedle této Cupry těžká, nepohyblivá plečka. Cupra je sice drahá, ale v dané třídě jí dokáže konkurovat tak maximálně T-Roc R.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.