Nová Cupra Formentor detailně: Dostane i slabé motory včetně nafty o 150 koních

22 komentářů

Lord Owl
11. října • 20:09

Koncernové motory to spolehlivě pohřbí....

Assasin
10. října • 7:27

Samozřejmě. Naprosto zbytečné, absolutně oblbující jednání párekkoncernu. Marketingoví čarodějové si myslí, že balíci si půjdou pro Volkswagen Golf pod názvem Cupra za dvojnásobnou cenu. A mají pravdu. Několik vidláků se na to chytne, protože budou mít Cupra Formentor, tedy Golfa za dvojnásobnou cenu. B-]:-D

Lotte
8. října • 13:30

Seat ...? Ne díky, není to špatné auto, ale jestli je nějaká značka úplně zbytečná pak je to Hyundai a Seat.

Khááája
9. října • 9:18

A cože to řídíš ty?

Horst
8. října • 7:11

Cena nejsilnější verze je v Německu 43.953,28 €.

p 22
8. října • 7:46

Keby bola cena okolo 25 000 Eur s 1.5 tsi 150 k bolo by to približne rovnako drahé ako X -Ceed 1.4 T-Gdi.Vtedy by to bola zaujímavá ponuka.Ale ak to bude stáť okolo 30 000 Eur tak to už radšej Tiguan.

p 22
7. října • 22:51

Toto bude moje ďalšie auto.Závisí všetko od ceny.Super, páči sa mi.:-P

nemam
7. října • 22:39

se uplne divim ze jsou soudni a pisou u vrcholne TSI verze realna cisla (8,2-9,0) a ne smyslenych a imaginarnich + - 5L/100km jak byva zvykem obecne...

Xixao
7. října • 21:29

Ja bych pochopil cupru jako sportovni a drazsi variantu seati klasiky. Ze oddelili cupru jako separatni automobilku mene, ale stale ok. Ovsem ze pak do cupry natlaci obyc motory, ktere ma seat take, to mi uz hlava nebere.

kari
8. října • 8:50

A že "sportovní" odnož bude produkovat převážně SUV je už úplně na hlavu.

josephko
7. října • 18:25

Je to malé, je to krátke, nízke aj úzke a bude to drahé. Je to v podstate trochu zvýšený hatchback. Peugeot 307 hatchback mal identickú výšku - 1510 mm.
Som trochu skeptický, čo sa týka úspechu na trhu.

Zelí
7. října • 17:54

Délka 4450mm-tj. velikost Dusteru.

Allamarein
8. října • 10:38

Duster je o pěkný kousek menší. A o pořádný kus méně stylový a vybavený.

petr r. (petrumr)
7. října • 15:43

Velice dobrá nabídka, akorát kdyby se ty stejný auta sloučily do jedné značky, tak možná by ušetřili. Seat má dost velký pokles prodejů u nás, sice i jeho majitel, ale o tomto tento článek není.

Mirek
7. října • 20:45

"Seat má dost velký pokles prodejů u nás, sice i jeho majitel,..."

To by mě zajímalo, čeho má pokles jeho majitel. Nebo raději ne.

petr r. (petrumr)
9. října • 19:20

majitel seatu je VW, tak seat má u nás pokles prodeje a jeho majitel si sečte vše a taky má pokles, kdybys trochu přemýšlel a nějaká auta koncernu byla v plusu tak aby převýšila ztrátu seatu, tak majitel bude v plusu, ale není a sice i jeho majitel má pokles. Třeba vw má pokles 14% a hyundai nemá pokles, ale vzrůst 14%, chápeš to, nebo ti mám dát odkaz na graf?
Kurňa chceš znát pravdu nebo se ve vaší straně nesmí otevřít fakta? Šlahne to stebou? Nevím proč tě tohle nezajímá?

petr r. (petrumr)
9. října • 20:08

ještě musím podotknout, že hyundai není v koncerně VW.

.
9. října • 21:02

klidně se hádej petříku s mirkem a opakovaně prokazuj, že jsi debil, že ti to nemyslí. Pokud ale budeš manipulovat s čísly, tak raději dej odkaz. Hyundai na tom není vůbec lépe než VW a s krizí bojují všichni výrobci i tebou opěvovaná Toyota. V Česku klesl prodej nových aut podstatně více než prodej ojetin - lidi v Česku šetři, nemají peníze a bude hůř. Když musí tak jdou pro ojetinu a ne pro nové auto.
Globální výsledky prodeje osobních aut - pokles
https://www.focus2move.com/world-car-group-ranking/... Starší data - výsledky prodeje v Evropě Hyundai je na tom hůře než VW o 2 %
https://www.auto.cz/evropsky-trh-v-breznu-202... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
9. října • 21:21

ivane a josefe, já píší u nás, tzn česká republika, máš ještě něco,?

.
9. října • 23:42

:-D všechno se ti plete debílku, písmena, čísla, jména, nevíš co píšeš. Situace v České republice je obdobná situaci v Evropě a ve světě. Místo tvé fantasmagorie, nesmyslů a drbů dávej raději odkazy.https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika/3133178-prodej-... ...
Píše se tam mimo jiné:
Tuzemský prodej nových osobních automobilů v 1. pololetí kvůli epidemii koronaviru klesl o 26 procent na 95 029 vozů.
Nejprodávanější byla značka Škoda s poklesem o 17 procent na 36 551 aut, následuje Hyundai s prodejem 7999 vozů, tedy o sedm procent meziročně méně. Třetímu Volkswagenu odbyt klesl o 29 procent na 7665 aut.Celkové výsledky SEAT 2019
https://www.autodolansky.cz/prodeje-znacky-seat-vzros... ... SEAT v Česku červen 2020
https://www.auto.cz/cesky-trh-v-cervnu-2020-n... ...
Poklesy prodeje Seat -16,2%, Hyundai -20,8%, VW -15,1%, Nová auta versus ojetiny v České republice
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/dovoz-... ... :-D přiznej se petříku, kolik si toho zase vypil? nebo máš naopak absťák?

petr r. (petrumr)
10. října • 8:00

ivane a josefe, zase porušuješ vkládání příspěvků na internet, že sem dáváš odkazy a nadáváš sprostě, nevím jestli bys měl odvahu mě to říci do očí, proč sem nedáš český trh srpen září...jo to by se ti nehodilo do krámu josefe? Já umím spočítat i to za jak dlouho napíšeš jiný nick a sprostou odpověd, nevím kolik ti je let, ale tvoji rodiče tě vychovali ja v ghettu.

.
10. října • 9:55

:-D Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální retardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že není jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. On se měl původně narodit asi jako žížala. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té žížaly u pana petra r. zůstala zachována.

Doporučujeme

Články odjinud