Nová BMW přijdou o legendární ledvinky. Budou vypadat jako vozy Kia

JohnST  |  24. 04. 2018 12:06

V BMW uz stratili uplne zdravy rozum a stratia aj identitu a pojdu do prdele. Kupia ich cinania.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 04. 2018 12:29

...nebo sejkove potazmo Indove.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  24. 04. 2018 12:51

Audi má masku jako Hjundaj, tak doufám, že BMW se nebude inspirovat.

Odpovědět  |   | 
kari  |  24. 04. 2018 13:19

Možná jsi chtěl napsat, Hyundai má masku jako Audi.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  26. 04. 2018 15:18

Ale jistě, máš pravdu. A člověka napadá, že by se tomu mělo Audi bránit. Problém je, že Audi taky nemá vyhraněný tvar masky, ta nynější je zhruba 15 let, ale před tím mělo kdejakou. Takže nelze mluvit o nějaké tradici. Na rozdíl od BMW, které zachovává ledvinky odjakživa a mělo by mít námitky, že ho tvarově Kia napodobuje. Jenže asi ta podobnost Kie je velmi mírná, takže by to nejspíš neprošlo...

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  24. 04. 2018 13:39

No co se divíte, Kabaň začíná úřadovat !

Odpovědět  |   | 
čert  |  24. 04. 2018 13:49

...že by kabaňos? To by byl docela fofr, vždyť je tam teprve chvilku....

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  24. 04. 2018 14:02

Udělat jednu masku, na to taková chvilka bohatě stačí, čert, nebo brambora a tohleto je výsledek.

Odpovědět  |   | 
ello  |  25. 04. 2018 23:15

Toto nie je Kabanova práca. Niekolko krát sa vyjadril, že výsledok jeho práce uvidíme najskôr v roku 2020. Tento model začali vyvíjať v BMW este v čase, keď bol
Kaban u WV. Podľa slov šéfa dizajnu u BMW pôjde značka
zatiaľ cestou dizajnovej evolúcie a práve od Kabana sa očakáva dizajnova revolúcia. Takže až potom sa uvidí čo Kaban vytvoril.

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  24. 04. 2018 14:39

Tak KIA má tygří nos a BMW od nyní bobří zuby

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 04. 2018 16:52

Bmw se ve skutečnosti chtělo zbavit potupného symbolu lidské zádele se znakem modrobílého análního kolíku. Přece jenom elektorát sympatizantů je omezený 4% mužské populace, která vykazuje zvýšenou anální citlivost . Takto se počet zájemců, kteří se dříve styděli s bmw jezdit podstatně zvýší.

Odpovědět  |   | 

Dinosauři jsou naprosto zmatený a cpou na elektroauta ty falšený chladiče furt pryč. To maj teda slušnej mindrák. Hlavně, že maj pořád plnou hubu slova "future", ale když už jí maj končeně ukazát tak místo toho tam daj falešnej chladič. Proč tam rovnou nedaj i ty falšený vejfuky co tak dobře uměj?

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  24. 04. 2018 17:21

Se neboj, falešný výfuky přijdou na řadu taky. U spalováků je to teď ohromně trendy a kůl. Výfuky jak od V8, ale jsou to jen výřezy v nárazníku a pravý výfuk je schován vespod...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 04. 2018 17:57

Ja mam auto z Vlkohradu a 4 poctivy laufy i v dnesni dobe. Ale ano v narazniku jsou vyvedeny dva obdelnikyve kterych ty 4 poctive laufy jsou. Je to kvuli designu holt. Priser to je u SQ5, ktera tam ma plastovou zaslepku a vyfuk prdi do zeme.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 04. 2018 18:47

okrem tych par, ktori potrebuju tzv.image...zaujima tato automobilka vobec niekoho?

Odpovědět  |   | 
jenda911  |  24. 04. 2018 19:08

ále, tak třeba mě celkem odmala, tak od 10 let Mám zažité určité symboly, které se jistě vyvíjejí, ale kontinuitu vnímám jako potvrzení pořádku. Přijde Korejec, který v životě nevymyslel nic z vlastní hlavy, co neokoukal, to nemá, přetáhne penězi od hloupých Evropanů a Američanů (kteří pod vidinou ušetřené pětky nakupují korejské krámy) nejlepší lidi od nejlepších značek, navrhne kupodivu smysluplný design a BMW, odkud do Koreje proudí davy nejlepších inženýrů, to okpíruje... Takže to chápu tak, že ultra-eko-radost z jízdy se opičí po Korejcích, kteří díky Němcům dělají radost z jízdy a smějí se celému světu do očí, co jsme to za pitomce Ostatně i kdyby ten článek byla kachna, tak už jen zamaskované oddělení ledvin na nejnovějším M2 competition nebo jak se to ksakru jmenuje je v kontextu existence KIA a jejich masky docela trapnej přešlap.

Odpovědět  |   | 
jenda911  |  24. 04. 2018 19:17

ale chápu to, jedna forma, pár euro domu, lidem to prodáme jako zlepšení. Černostříbrná vrtule, barvy jsou drahý. Víko kufru na hácích, paralelogram a vzpěra jsou drahý. A musí tam být taky plech pod tím vším. To je drahý. Radši obestavíme půl kufru čalouněním, abysme zakryli ty háky. Lidem to prodáme jako zlepšení, třeba spolehlivosti. Hlavně že se tam vejde golfový Bag, to je důležité. A TO je důležité, co zákazník koupí, to mu prodáme. A já nejsem zákazník BMW, jen mám stále rád některá jejich auta, dříve téměř všechna, dnes již pouze ta, co jsem si stále ještě nedovolil o nich vážně uvažovat

Odpovědět  |   | 
Hezuc  |  24. 04. 2018 22:49

Souhlasím, taky jsem dříve měl rád všechny jejich auta, než mě opravdu
nasralo BMW X5 XM50D.
Servis výhra v Euromilionech!!!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 04. 2018 15:16

Ach tak... vsechno co pouzivas vymyslel (a vyrobil) bily evropan idealne Cech

Odpovědět  |   | 
jenda911  |  26. 04. 2018 01:09

ano, přesně tak, když v Itálii dělali počítače Olivetti (pamatuješ si reklamy na formulích? Asi ne...) tak v Koreji možná dávali dohromady rozpočet na nákup kompletní licenční (!) linky na kalkulačky od Casia... (z Japonska např.) obrazně řečeno, pokud se bavíme o spotřební elektronice. A výroba komponentů je hlavně Tchajwan/Čína, nikoliv Korea. A Hjondé v devadesátým roce nebo tak nějak přišlo s převratným modelem Pony, což byla tehdy vlastnoručně vyvinutá druhá generace čehosi původně japonského. Kia celá devadesátá léta neměla nic vlastního, všechno komplet licenční věci. Pride, což nebylo nic jiného než licenční Mazda 121 nebo dodávku, což nebylo pro změnu nic jiného než Mazda B2000 a lepší auto byla jen Sephia (no spíš větší než lepší) a tak bych mohl pokračovat. To, že teď zíráme do LG nebo Samsungu, pro mě v kontextu výše zmíněného nic neznamená.

Odpovědět  |   | 
VS3  |  24. 04. 2018 22:57

KABAŇŮV RUKOPIS? Jen si ho u BMW užijte. :)))

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  26. 04. 2018 15:33

Doufám, že ho nechají dělat nejvýš popelníčky. Když vidím nestvůry typu Kodijaka a Karoka, tak doufám, že ho k tvarování karoserie nepřipustí.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 17 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro