KABAŇŮV RUKOPIS? Jen si ho u BMW užijte. :)))
Doufám, že ho nechají dělat nejvýš popelníčky. Když vidím nestvůry typu Kodijaka a Karoka, tak doufám, že ho k tvarování karoserie nepřipustí.
okrem tych par, ktori potrebuju tzv.image...zaujima tato automobilka vobec niekoho?
ále, tak třeba mě celkem odmala, tak od 10 let :-) Mám zažité určité symboly, které se jistě vyvíjejí, ale kontinuitu vnímám jako potvrzení pořádku. Přijde Korejec, který v životě nevymyslel nic z vlastní hlavy, co neokoukal, to nemá, přetáhne penězi od hloupých Evropanů a Američanů (kteří pod vidinou ušetřené pětky nakupují korejské krámy) nejlepší lidi od nejlepších značek, navrhne kupodivu smysluplný design a BMW, odkud do Koreje proudí davy nejlepších inženýrů, to okpíruje... Takže to chápu tak, že ultra-eko-radost z jízdy se opičí po Korejcích, kteří díky Němcům dělají radost z jízdy a smějí se celému světu do očí, co jsme to za pitomce :-) Ostatně i kdyby ten článek byla kachna, tak už jen zamaskované oddělení ledvin na nejnovějším M2 competition nebo jak se to ksakru jmenuje je v kontextu existence KIA a jejich masky docela trapnej přešlap.
Ach tak... vsechno co pouzivas vymyslel (a vyrobil) bily evropan idealne Cech ;-)
ano, přesně tak, když v Itálii dělali počítače Olivetti (pamatuješ si reklamy na formulích? Asi ne...) tak v Koreji možná dávali dohromady rozpočet na nákup kompletní licenční (!) linky na kalkulačky od Casia... (z Japonska např.) obrazně řečeno, pokud se bavíme o spotřební elektronice. A výroba komponentů je hlavně Tchajwan/Čína, nikoliv Korea. A Hjondé v devadesátým roce nebo tak nějak přišlo s převratným modelem Pony, což byla tehdy vlastnoručně vyvinutá druhá generace čehosi původně japonského. Kia celá devadesátá léta neměla nic vlastního, všechno komplet licenční věci. Pride, což nebylo nic jiného než licenční Mazda 121 nebo dodávku, což nebylo pro změnu nic jiného než Mazda B2000 a lepší auto byla jen Sephia (no spíš větší než lepší) a tak bych mohl pokračovat. To, že teď zíráme do LG nebo Samsungu, pro mě v kontextu výše zmíněného nic neznamená.
ale chápu to, jedna forma, pár euro domu, lidem to prodáme jako zlepšení. Černostříbrná vrtule, barvy jsou drahý. Víko kufru na hácích, paralelogram a vzpěra jsou drahý. A musí tam být taky plech pod tím vším. To je drahý. Radši obestavíme půl kufru čalouněním, abysme zakryli ty háky. Lidem to prodáme jako zlepšení, třeba spolehlivosti. Hlavně že se tam vejde golfový Bag, to je důležité. A TO je důležité, co zákazník koupí, to mu prodáme. A já nejsem zákazník BMW, jen mám stále rád některá jejich auta, dříve téměř všechna, dnes již pouze ta, co jsem si stále ještě nedovolil o nich vážně uvažovat :-)
Souhlasím, taky jsem dříve měl rád všechny jejich auta, než mě opravdunasralo BMW X5 XM50D.Servis výhra v Euromilionech!!!
Dinosauři jsou naprosto zmatený a cpou na elektroauta ty falšený chladiče furt pryč. To maj teda slušnej mindrák. Hlavně, že maj pořád plnou hubu slova "future", ale když už jí maj končeně ukazát tak místo toho tam daj falešnej chladič. Proč tam rovnou nedaj i ty falšený vejfuky co tak dobře uměj? :-D:-DB-]
Se neboj, falešný výfuky přijdou na řadu taky. U spalováků je to teď ohromně trendy a kůl. Výfuky jak od V8, ale jsou to jen výřezy v nárazníku a pravý výfuk je schován vespod...
Ja mam auto z Vlkohradu a 4 poctivy laufy i v dnesni dobe. Ale ano v narazniku jsou vyvedeny dva obdelnikyve kterych ty 4 poctive laufy jsou. Je to kvuli designu holt. Priser to je u SQ5, ktera tam ma plastovou zaslepku a vyfuk prdi do zeme.
Bmw se ve skutečnosti chtělo zbavit potupného symbolu lidské zádele se znakem modrobílého análního kolíku. Přece jenom elektorát sympatizantů je omezený 4% mužské populace, která vykazuje zvýšenou anální citlivost . Takto se počet zájemců, kteří se dříve styděli s bmw jezdit podstatně zvýší. :-D
Tak KIA má tygří nos a BMW od nyní bobří zuby :-/
No co se divíte, Kabaň začíná úřadovat !
Toto nie je Kabanova práca. Niekolko krát sa vyjadril, že výsledok jeho práce uvidíme najskôr v roku 2020. Tento model začali vyvíjať v BMW este v čase, keď bolKaban u WV. Podľa slov šéfa dizajnu u BMW pôjde značkazatiaľ cestou dizajnovej evolúcie a práve od Kabana sa očakáva dizajnova revolúcia. Takže až potom sa uvidí čo Kaban vytvoril.
...že by kabaňos? To by byl docela fofr, vždyť je tam teprve chvilku....
Udělat jednu masku, na to taková chvilka bohatě stačí, čert, nebo brambora a tohleto je výsledek.
V BMW uz stratili uplne zdravy rozum a stratia aj identitu a pojdu do prdele. Kupia ich cinania.B-]
Audi má masku jako Hjundaj, tak doufám, že BMW se nebude inspirovat.
Možná jsi chtěl napsat, Hyundai má masku jako Audi. ;-)
Ale jistě, máš pravdu. A člověka napadá, že by se tomu mělo Audi bránit. Problém je, že Audi taky nemá vyhraněný tvar masky, ta nynější je zhruba 15 let, ale před tím mělo kdejakou. Takže nelze mluvit o nějaké tradici. Na rozdíl od BMW, které zachovává ledvinky odjakživa a mělo by mít námitky, že ho tvarově Kia napodobuje. Jenže asi ta podobnost Kie je velmi mírná, takže by to nejspíš neprošlo...
...nebo sejkove potazmo Indove.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.