Nová BMW přijdou o legendární ledvinky. Budou vypadat jako vozy Kia

22 komentářů

VS3
24. dubna • 22:57

KABAŇŮV RUKOPIS? Jen si ho u BMW užijte. :)))

bafunak
26. dubna • 15:33

Doufám, že ho nechají dělat nejvýš popelníčky. Když vidím nestvůry typu Kodijaka a Karoka, tak doufám, že ho k tvarování karoserie nepřipustí.

Anti-automat
24. dubna • 18:47

okrem tych par, ktori potrebuju tzv.image...zaujima tato automobilka vobec niekoho?

jenda911
24. dubna • 19:08

ále, tak třeba mě celkem odmala, tak od 10 let :-) Mám zažité určité symboly, které se jistě vyvíjejí, ale kontinuitu vnímám jako potvrzení pořádku. Přijde Korejec, který v životě nevymyslel nic z vlastní hlavy, co neokoukal, to nemá, přetáhne penězi od hloupých Evropanů a Američanů (kteří pod vidinou ušetřené pětky nakupují korejské krámy) nejlepší lidi od nejlepších značek, navrhne kupodivu smysluplný design a BMW, odkud do Koreje proudí davy nejlepších inženýrů, to okpíruje... Takže to chápu tak, že ultra-eko-radost z jízdy se opičí po Korejcích, kteří díky Němcům dělají radost z jízdy a smějí se celému světu do očí, co jsme to za pitomce :-) Ostatně i kdyby ten článek byla kachna, tak už jen zamaskované oddělení ledvin na nejnovějším M2 competition nebo jak se to ksakru jmenuje je v kontextu existence KIA a jejich masky docela trapnej přešlap.

bzzz
25. dubna • 15:16

Ach tak... vsechno co pouzivas vymyslel (a vyrobil) bily evropan idealne Cech ;-)

jenda911
26. dubna • 1:09

ano, přesně tak, když v Itálii dělali počítače Olivetti (pamatuješ si reklamy na formulích? Asi ne...) tak v Koreji možná dávali dohromady rozpočet na nákup kompletní licenční (!) linky na kalkulačky od Casia... (z Japonska např.) obrazně řečeno, pokud se bavíme o spotřební elektronice. A výroba komponentů je hlavně Tchajwan/Čína, nikoliv Korea. A Hjondé v devadesátým roce nebo tak nějak přišlo s převratným modelem Pony, což byla tehdy vlastnoručně vyvinutá druhá generace čehosi původně japonského. Kia celá devadesátá léta neměla nic vlastního, všechno komplet licenční věci. Pride, což nebylo nic jiného než licenční Mazda 121 nebo dodávku, což nebylo pro změnu nic jiného než Mazda B2000 a lepší auto byla jen Sephia (no spíš větší než lepší) a tak bych mohl pokračovat. To, že teď zíráme do LG nebo Samsungu, pro mě v kontextu výše zmíněného nic neznamená.

jenda911
24. dubna • 19:17

ale chápu to, jedna forma, pár euro domu, lidem to prodáme jako zlepšení. Černostříbrná vrtule, barvy jsou drahý. Víko kufru na hácích, paralelogram a vzpěra jsou drahý. A musí tam být taky plech pod tím vším. To je drahý. Radši obestavíme půl kufru čalouněním, abysme zakryli ty háky. Lidem to prodáme jako zlepšení, třeba spolehlivosti. Hlavně že se tam vejde golfový Bag, to je důležité. A TO je důležité, co zákazník koupí, to mu prodáme. A já nejsem zákazník BMW, jen mám stále rád některá jejich auta, dříve téměř všechna, dnes již pouze ta, co jsem si stále ještě nedovolil o nich vážně uvažovat :-)

Hezuc
24. dubna • 22:49

Souhlasím, taky jsem dříve měl rád všechny jejich auta, než mě opravdu
nasralo BMW X5 XM50D.
Servis výhra v Euromilionech!!!

Kuk Vykuk
24. dubna • 16:56

Dinosauři jsou naprosto zmatený a cpou na elektroauta ty falšený chladiče furt pryč. To maj teda slušnej mindrák. Hlavně, že maj pořád plnou hubu slova "future", ale když už jí maj končeně ukazát tak místo toho tam daj falešnej chladič. Proč tam rovnou nedaj i ty falšený vejfuky co tak dobře uměj? :-D:-DB-]

Pavel F.
24. dubna • 17:21

Se neboj, falešný výfuky přijdou na řadu taky. U spalováků je to teď ohromně trendy a kůl. Výfuky jak od V8, ale jsou to jen výřezy v nárazníku a pravý výfuk je schován vespod...

Petr
24. dubna • 17:57

Ja mam auto z Vlkohradu a 4 poctivy laufy i v dnesni dobe. Ale ano v narazniku jsou vyvedeny dva obdelnikyve kterych ty 4 poctive laufy jsou. Je to kvuli designu holt. Priser to je u SQ5, ktera tam ma plastovou zaslepku a vyfuk prdi do zeme.

Zelí
24. dubna • 16:52

Bmw se ve skutečnosti chtělo zbavit potupného symbolu lidské zádele se znakem modrobílého análního kolíku. Přece jenom elektorát sympatizantů je omezený 4% mužské populace, která vykazuje zvýšenou anální citlivost . Takto se počet zájemců, kteří se dříve styděli s bmw jezdit podstatně zvýší. :-D

Atomas
24. dubna • 14:39

Tak KIA má tygří nos a BMW od nyní bobří zuby :-/

neodborník
24. dubna • 13:39

No co se divíte, Kabaň začíná úřadovat !

ello
25. dubna • 23:15

Toto nie je Kabanova práca. Niekolko krát sa vyjadril, že výsledok jeho práce uvidíme najskôr v roku 2020. Tento model začali vyvíjať v BMW este v čase, keď bol
Kaban u WV. Podľa slov šéfa dizajnu u BMW pôjde značka
zatiaľ cestou dizajnovej evolúcie a práve od Kabana sa očakáva dizajnova revolúcia. Takže až potom sa uvidí čo Kaban vytvoril.

čert
24. dubna • 13:49

...že by kabaňos? To by byl docela fofr, vždyť je tam teprve chvilku....

neodborník
24. dubna • 14:02

Udělat jednu masku, na to taková chvilka bohatě stačí, čert, nebo brambora a tohleto je výsledek.

JohnST
24. dubna • 12:06

V BMW uz stratili uplne zdravy rozum a stratia aj identitu a pojdu do prdele. Kupia ich cinania.B-]

bafunak
24. dubna • 12:51

Audi má masku jako Hjundaj, tak doufám, že BMW se nebude inspirovat.

kari
24. dubna • 13:19

Možná jsi chtěl napsat, Hyundai má masku jako Audi. ;-)

bafunak
26. dubna • 15:18

Ale jistě, máš pravdu. A člověka napadá, že by se tomu mělo Audi bránit. Problém je, že Audi taky nemá vyhraněný tvar masky, ta nynější je zhruba 15 let, ale před tím mělo kdejakou. Takže nelze mluvit o nějaké tradici. Na rozdíl od BMW, které zachovává ledvinky odjakživa a mělo by mít námitky, že ho tvarově Kia napodobuje. Jenže asi ta podobnost Kie je velmi mírná, takže by to nejspíš neprošlo...

bzzz
24. dubna • 12:29

...nebo sejkove potazmo Indove.

Doporučujeme

Články odjinud