Hodně dobré auto. Jenže jeho cena je pro mne bohužel vysoká - s pár příplatky cca dvaapůl miionu Kč. Čili o milion nad mým limitem. Je tedy mimo mé možnosti a tím je pro mne zbytečné se dál o M3 zajímat a diskutovat. Před lety jsem poctivou M3 zkoušel vážně zvažoval nad koupí (člověk by si alespoň jednou za život měl udělat pořádnou radost...). Měl jsem možnost si M3 pořádně vyzkoušet, byl jsem nadšen, ale ta cena... manželku jsem neukecal. Jsou to pro mne (mou rodinu) velké peníze.Vzhled nového modelu M3? Každému se líbí přece něco jiné a je zbytečné to kritizovat.
Zdravím příteli,jaký typ BMW M3 jste si vyzkoušel a jaké byly vaše dojmy a pocity? Zdraví Pepa
Už jsem to zde v diskusi jednou psal. Bylo to někdy před 10 lety. Byl jsem nadšen, perfektní výjimečné auto, skvělý zážitek. Na okruhu jsem ho ale nezkoušel... (závodník ale stejně nejsem).Ale bohužel z koupě sešlo, i když cena byl dobrá - dozvuk krize 2008, ale bylo to i tak hodně peněz a manželka byla proti (snažil jsem se přesvědčovat...). Koupil jsem jiné auto jiné značky a s odstupem doby si myslím, že jsem udělal dobře. A manželka je s ním také naprosto spokojená. O BMW se už nezajímám ale díky nezapomenutelnému zážitku BMW považuji za značku, u které bych si své auto vybral. Bohužel, to co se mi u BMW líbí a co by mi vyhovovalo, tak je mimo mé finanční možnosti a dnes mám už i jiné priority.V každém případě doporučují pořádně vyzkoušet, nejenom pár km okolo salónu, při vážném rozhodování doporučují si ho půjčit i na více dní (asi dnes už ne zdarmo - jen za projetý benzin). A pokud jsou peníze, tak koupit.
Zdravím a děkuji za odpověď. Podle všeho se jednalo o BMW M3 řady E 90 - 92,což jste neuvedl. Známý osmiválec s 420 HP pod kapotou znám, auto bylo velmi dobré! Zdraví P:-)
Schválně jsem to neuvedl, zajímala mne "zvědavost", vidím že dotaz byl míněn upřímně a že ses strefil. Ten víceválcový (8) motor byl úžasný a pár dní s M3 bylo pro mne tím nejlepším zážitkem, co jsem za volantem zažil. Bohužel jen hezká vzpomínka... Ostré Subaru Impreza WRC byl pro mne také zážitek, ale to už bylo moc "surové" a za volantem jsem na takové "auto" už nestačil... Nejsem závodnik. Dnes ale mám už jiné priority, vyhovovalo by mi obyčejné hezké GT, třeba víceválcové A7. Uvidím co udělají ceny díky krizi, třeba se do 1,5 milionu i s tou A7 vejdu. Čeká mne ještě jedna koupě auta pro radost (na důchod), s tím, co mám jsem spokojen, ale už to má 10 let, i když těch 200 tisíc km na víceválec nic neznamená a zatím perfektně slouží. Nejspíš ale něco vyberu opět od Lexus nebo MB.:-)
Zdravím,dotaz byl samozřejmě míněn upřímně! Opět jsi se nepochlubil co vlastníš, ale zkusím tipnout - LEXUS IS 250 šestivál v benzínu? Pokud ano,tak velmi dobrá volba, tiché,pohodlné auto s dobrým výkonem a dobrými jízdními vlastnostmi - znám ho docela dobře. Pokud chceš GT,tak co říkáš na LEXUS LC 500 v obou provedeních - to už je docela bomba,jenže cenově trochu jinde. Trochu nechápu proč Subaru WRC,které má čtyřválec 2,5 l a 300HP na Tebe působilo nějak moc silně. S tím autem pokud se trochu naučíš ,tak absolutní pohoda - perfektní převodovka, docela výkonný motor,čtyřkolka,vynikající jízdní vlastnosti - mazel a radost na každý den! Zdraví Pepa
Schválně jsem nikdy neuvedl auto, které mám, kvůli účastníkům diskusí, kteří by mne zbytečně napadali. Uhodl to auto Mirek, který byl také zvědavý, ale nepřiznal jsem se mu. Teď už to přiznat můžu, protože už diskutovat na Autorevue nebudu. Přestože jsem opustil můj nick Josef, kvůli tomu že ho zčal používat někdo jiný, tak se situce opět opakuje. Myslím si, že je to v podstatě ale jedno. Já nemám potřebu "diskutovat" jako exot petr.r (petrumr), který prezentuje své "názory" a "vědomosti" úplně ve všem (tedy skoro ve všem) ke všemu. O to, o co mi původně šlo a kvůli čemu jsem se před lety zde vstoupil, je vyřešené. Je dnes naprosto srozumitelné díky "diskutérům" jako je petr.r a jemu podobným "exotům", o co zde v diskusích Autorevue jde a jaká je relevance zdejších informací. Nikdo se zdravým rozumem je proto už nemůže brát vážně. Myslím si, že zde v diskusích na Autorevue chybět nebudu a celkem chápu, že řada lidí zde píše "anonymně" v podobě tečky či jiného znaku.----------------Teď se vrátím k odpovědi na tvé dotazy. Moje IS 250 je, jak jsi správně uhodl, 6-válec benzin s automatickou převodovkou, interiér kůže, skoro max výbava. Absolutní spokojenost moje i manželky. Protože jezdíme jen ve 2 (kromě pár výjimek), tak velikost auta je v pohodě. Lexus LC500 by byl perfektní, ale finančně je to úplně mimo moje možnosti (stejně jako poctivá M3). Za cenu LC500 bych už mohl vybírat Panameru, která by se mi také líbila a možná bych jí dal i přednost. Ale konec fantazírování - jedná se o auta na která nikdy finančně nedosáhnu, a tak se o ně ani nezajímám.K tomu Subaru WRC. Nepsal jsem, že, cituji tě: "působilo nějak moc silně", ale psal jsem, cituji: "Ostré Subaru Impreza WRC byl pro mne také zážitek, ale to už bylo moc "surové" a za volantem jsem na takové "auto" už nestačil... Nejsem závodnik." Pokud se svezeš oběma a prohlídneš si detaily, tak ti to musí být jasné. Lexus je "vymazlený" do detailů, špičkový interiér, perfektní automat, pádla pod volantem,... Je výborný i pro ženskou. Já bych byl spokojen i s tím WRC, určitě bych ho v pohodě zvládl, ale ten Lexus byl pro mne (a pro manželku) lepší. Měl jsem možnost se svézt v tom WRC s člověkem, který to z volantem umí a to, co předvedl s WRC, to bych asi nedokázal. Myslím si, že i ten můj Lexus by na WRC jízdně nestačil, i když má o 2 válce více. Jsou to jiná auta a mají jiné určení, jsou jinak naladěna... Já bych s tím WRC jezdil hodně pod jeho limity.... Z těch dvou uvažovaných aut to zkrátka vyhrál ten Lexus.Už jsem se též před rokem zmínil, že mne zaujal Mustang, který byl v mých finančních možnostech a zvažoval jsem, že jím nahrdím "letitý" Lexus. Byli jsme si ho prohlédnout, ale manželka řekla ne. Ten motor pod kapotou vypadal úžasně - 8 válců je více jak 6..., ale to řemeslné zpracování detailů, sedačky, interiér,....no nic moc, tedy ve srovnání s Lexus. Protože je manželka prcek, tak se v tom Mustangu pomalu "ztrácela". Potom jsme šli okouknout aktuální nabídku Lexus. Manželku zaujal hybrid ES, jízda se jí líbila, mně ale vůbec ne a rezolutní ne šlo tentokrát z mé strany. Uvažovali jsme chvilku o kupé RC, ale nakonec po zralé úvaze jsme nákup nového auta odložili, protože nám vlastně 6válcový IS250 naprosto vyhovuje, i když už má svá léta. Čili ještě nějaký rok počkáme uvidíme. Kdo ví, co udělá současná korona krize s cenami třeba ta minule zmíněná 6 válcová alternativa GT A7 se může stát finančně dostupná.Takže to je můj příběh. Připomínám, že jako služební auto mám naftovou Octavii 2.0 a občas jedu Superbem. Takže přesednutí do soukromé IS250 je balzám na motoristickou duši a jsem rád že Lexíka mám. Občas se dostanu do situace, kdy si můžu vyzkoušet nějaké auto, ale nevyhledávám to. Trošku mne zaujalo svezení s Focusem ST, nebylo to špatné, ale můj Lexík to není a nebude. Nejsem ale "tester" se stopkami v ruce a někdo jiný to může vidět jinak a já to nikomu neberu.Tento příspěvek je shodou okolností, jak jsem to zmínil v úvodu, poslední příspěvek na Autorevue. Měj se Pepo moc hezky, přeji ti hodně šťastných km za volantem auta, které bude splňovat všechna tvá přání - sny.
Zdravím a děkuji za Tvůj vyčerpávající příspěvek:-) Nebudu Tě samozřejmě do ničeho nutit,ale je možná škoda,že tady končíš. Myslím,že Tě auta také dost zajímají,tak jsme si klidně mohli vyměnit soukromé maily,protože jsme zhruba podobného věku a o autech si sem tam pokecat. Pokud zájem opravdu nemáš,tak ještě jednou dík za odpovědi a přeju i Tobě ať dobře vybereš příští kočár,který vám bude dobře sloužit.Zdraví Pepa
Neuvěřitelně odporné
Nová M3 se docela povedla a ze všech hlavních pohledů je pěkná.Jediné co mi na ní vadí je délka,která už je na hranici pětkové řady BMW. Pokud to má být sportovní sedan,tak tohle už je moc a nesedí mi to. To je spíš dlouhá limuzína na cestování a také váha už je na sportování hodně vysoká.Ale i tak ano - pěkné auto :-) Zato nová M4 mi nesedí kromě přední části vůbec,z boku je nehezká s velkým převisem a zadek pokazily světla,navíc opět oblé tvary,jako u minulé verze M4,která je taky oproti minulé M3 vzhledově nevýrazná a nehezká.:-/ Navíc zase ta délka a váha!:-/ Za mě - nejhezčí M3 je E46 a minulá F80,která je v provedení CS úplně nej!:-)
Zezadu sakra nadhera, ale ten predek zase doslova zpraseny...a ta spz to jen umocnuje
Ještě to tak protáhnout bez obav třeba po D1,5,8 .Jinak je vše pro tuzemce pouze v teoretické rovině. To si koupím k autu i simulátor.
dodatečná zpráva:Nová M3,M4 se na evropském trhu nakonec nebude vůbec prodávat.Osloví trhy v Číně,Rusku a Asii.:-D:-D:-D
Netřeba to jmenovat tak komplikovaně, Čína i Rusko jsou Asie.;-)
O designu tady napíše plno jiných, takže co zkusit nějakou jinou vychytávku? Systém, který pomáhá řidiči držet auto v ideální stopě a udrží ho v driftu? Aby lidi přestali u tak silného auta zcela rozumět řízení? No tak jo...
Abych jen nekritizoval, tak mě baví tvarování a grafika předních světel. Jinak je to fakt hnusný auto. Interiér tvarováním a barvami vypadá jak pokojík čínského online závodníka.
Tak to je hodně vypasený bobr, 18 metráků a až tam dají x-drive tak 19. To je na střední třídu trochu overkill.
Ešte si nikdy bmw nemal . Hmotnosť u bmw sa vždy udáva hmotnosť s 75 kg vodič + 90% objemu palivovej nádrže. Napr. BMW 120 xdrive 1570 kg v čítane z toho 75kg vodič + 45kg palivo.podľa knižky výkonu a dat. Takže suchá hmotnosť činí 1450 kg,???? Máme ešte F90 a X3. Čím viacej sa píše a diskutuje o výrobku tým je podľa špičkových dizajnérov vyrobok zaujímavejší , hodnotnejší a neokukaný pri každom hodnotení sa ukáže nieco nové jeho kvalita príde po čase.
Nebuď tady za vola, 90% nádrž, řidič 68kg a zavazadlo 7kg je standardní EU hmotnost/ EU Leergewicht, což je údaj, který mají povinnost udávat všechny automobilky, které prodávají v EU tedy i BMW.
Ridic 68kg? To je kostitras evropan nebo asiat pri tele
Ty ledvinky jsou fakt podivné, kdyby alespoň tu SPZ dali na vyjímku na stranu (jako to měla kdysi Alfa. takto to vypadá fakt podivně :-/ale chápu, chtějí se zalíbit čínskému vkusu
Alfa to tak má stále
Klasická 3er je v pohodě. Nechápu co tady blbli.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.