Nová auta v Česku jsou stále nejčastěji bílá. U jakých značek to neplatí?

Vojtěch  |  09. 04. 2018 17:38

Mě tak mrzí, že auta nejsou barevnější, když kouknu jak vypadala parkoviště v 70.letech, srdce jen plesalo. Ta nuda a šeď současnosti je děsivá. Proto provozuji dvě soukromá žlutá vozidla a nejsou to ani taxíky, ani pošta. Už jen zo, že je auto lépe vidět na silnici vidím jako klad a když jsem si párkrát sedl do černého, hned mě někdo málem přehlédl.

Odpovědět  |   | 
Ef.  |  09. 04. 2018 20:30

ještě horší je asfaltově šedá, hnědá a podobné odstíny, když navíc řidič nerozvítí světla, je takové auto za zhoršených podmínek skoro neviditelné, stačí slabá mlha.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 04. 2018 21:54

Taky jsme uvažovali nad bílou barvou u SUV s černým optickým paketem. Ale nechtěl jsem dělat z SUV sportovní auto, přišlo mi to divné. Nakonec jsme šli do speciálního lakování a zvolili tyrkysovou. Zde fotky:

https://goo.gl/photos/iW4nw9zYJa5yHcBL8...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  13. 04. 2018 08:38

Pěkné, palec nahoru, bílých Q7 je všude jak nasr...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 04. 2018 18:08

A tu musim suhlasit. Dnesne parkovisko pred hociktorou firmou alebo hotelom pri zvoze/odvoze papalasov vyzera skor ako pohrebny sprievod. Vyjadril som sa v tom istom duchu toto nedavno na plnu hubu a generalny na mna pozeral ako tela na malovane vrata. Inak, slubil ze nabuduce pride v bielej

Odpovědět  |   | 
Dušan Novák  |  09. 04. 2018 17:59

To je zase článek, jasně že bílá, je to základní barva, je nejlevnější a kupují jí převážně firmy, chjo.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  09. 04. 2018 18:54

Jen Škodovka za ní chce 4600Kč,-

Odpovědět  |   | 
Petr  |  09. 04. 2018 20:24

No tak si kup Kiu, ktera za to nechce nic. Je to jednoduchy. Jen si pak nestezuj, ze mas motor co zere a nejede a prevodovku na pytel.

Odpovědět  |   | 
t0x!n  |  10. 04. 2018 00:46

Nevim ani mi tak neprijde ze by moje jednasestka gdi nejela a nejak zasadne zrala (cisty mesto 7.5/100 a to nejsem defenzivni ridic), prevodovka s presnou kulisou razeni mi taky prijde normalni. Jo kdyz je potreba hanit, tak ano spojka mi ve 40tkm zacina "rvat" (lozisko) na to je ale ta 7mi leta zaruka a je to klasickej odpad spotrebaku Nic jinyho spatnyho na tom aute za 2,5 roku nenajdu, jak ze dlouho jezdite s korejcem, ze tak presvedcive hodnotite? :P

Odpovědět  |   | 
K.Fruhlich  |  10. 04. 2018 13:49

Taky přispěji svou troškou do mlýna: 12x firemní KIA Cee'd, 1.6 turbodiesel, průměrně mají nalítáno kolem 120 tisíc, stáří cca 5 let a u 3 z nich odchází převodovka, případně prasklý přítlačný talíř u spojky. Podotýkám, že každý z lidí počítá s odkupem auta do os. vlastnictví, tzn. jsem z velké míry přesvědčen, že se k tomu chovají slušně. Ve svém okolí mám podobných případů několik, kdy se u Korejce měnila celá převodovka ještě v rámci záruky. U jak říkáte spotřebních dílů jako spojka je pak dohadování se servisem velmi nesnadné, že je to výrobní zmetek, případně poddimenzovaný díl. Já mám tedy na kvalitu Korejců svůj názor a do rodiny bych si takové auto nekoupil, naštěstí před lety mě nejvíce odradil fakt, že jsem se do Cee'da pohodlně prostě neposadil - tlačil mě do pravého kolene/holeně středový tunel - kastlík/madlo či co to je.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  10. 04. 2018 21:37

Třeba jenom nevíte, že počítají s tím, že před odkupem se tam dá nová převodovka, aby mohli vklidu ještě několik let jezdit.

Odpovědět  |   | 
K.Fruhlich  |  11. 04. 2018 21:18

Je to možné, ale nevymýšlím si a po 5 letech se ta auta začínají pomalu sypat. Vše je stejná výrobní série/rok i měsíc.

A upřímně nechápu ty mínusy, je mi to tedy fuk, ale napsal jsem svůj názor a nikoho neurazil. Spíše to vypadá, že jsem popudil Hyundai a KIA majitele, kteří už po stopadesáté svému okolí vyprávějí, jaký udělali tím nákupem kauf a jak je to lepší než bla bla. Dokážu např. pochopit, že člověk, který s tím autem najede 7-10 tis. km ročně, bude spokojený ještě po těch 7 letech... Ale možná chudák ten, kdo to po záruce koupí, čau!

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  09. 04. 2018 19:15

já když jsem kupoval škodovku, tak červená corrida byla zdarma- tak jsem ji měl, ale je zajímavý, že tu corridu potom dali za příplatek. Ted mám citroena a bez příplatku byla barva bílá. Raději si tam připlatit za nějaký blbosti a barvu nechat bez příplatku, toť můj názor a druhým to neberu, třeba kámoš si koupil auto v metalíze a nemá ani bezklíč, navi a o hifi nemluvím vůbec.

Odpovědět  |   | 
a  |  09. 04. 2018 21:49

Někdo třeba bezklíč nechce a navi od výrobce auta je mu drahá, nebo ji taky vůbec nepotřebuje. Já například jezdím bez navi. Mám hlavu. No a tu metalízu třeba chtěla manželka. Víte, jak to je: pro ženskou je nejdůležitější vzhled.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 04. 2018 21:55

Pardon, někdo bezklíč nechce? A proč? Něco jako sebetrýzeň?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 04. 2018 11:06

A proč. Mě se klíček líbí a byl to jeden z důvodů loňské koupě auta. Bezklíč mi připadá odpudivě divný a do jisté míry nebezpečný.

Odpovědět  |   | 
SAM  |  09. 04. 2018 19:27

Úžasný objev. Samozřejmě, že bílá je nejčastější, protože je většinou zadarmo nebo s nejmenším příplatkem. Bohužel auto bez barvy se neprodává, kdyby se prodávalo, tak by se nejvíc prodávalo bezbarvé,

Odpovědět  |   | 
Ef.  |  09. 04. 2018 20:26

Ano, základní barva je u všech výrobců zrovna bílá (ještě před pár lety to byla námořnická modrá) a 16-20tis. za změnu barvy za jiný odstín nedám. Raději budu mít v autě klimu, navigaci, couvačku, vyhřívaná sedadla, tempomat atp. Bílá barva je praktická, v létě není auto rozpálené, jako pánev na pečení.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  10. 04. 2018 08:54

Obvykle bývá i další barva zdarma, ale to je nějaká obyč. pastelová (červená, modrá) a to už je pak lepší ta bílá, pokud teda člověk nechce platit za metalízu.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  10. 04. 2018 04:51

Príčin prečo biela je viacej a okrem už v diskusii uvedených pridám jeden ďaľší. Súčasní designéri majú v obľube všelijaké výstupky, preliačiny, proste autá sú často predesignované, preplácané, príliš komplikovane tvarované. Ako nafúknuté detské hračky. Tie patvary možno niekomu sú zaujímavé i príťažlivé, ale opozerajú sa. Vačšina zákazníkov má konzervatívnejší vkus a auto si kupuje na viac rokov, vyžadujú určitú nadčasovosť. Biela má tú výhodu, že menej premieta reflekcie okolia a teda tie preliačiny a výstupky nie sú tak výrazné.

Odpovědět  |   | 
fela  |  10. 04. 2018 07:10

Ale trt - ten pojem - nadčasovosť. Nadčasovosť je zásterka za dizajn, ktorý je nudný a zastaralý už v čase jeho návrhu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 04. 2018 08:33

Jo jo, nadcasovy dizajn, osvedcene motory, konzervativny interier - zakladna jazykova vybava motoristickeho novinara v luhoch, hajoch i pod Tatrami :)

Odpovědět  |   | 
zemanko  |  10. 04. 2018 08:55

mne sa páči tmavozelená farba,žial vacsina automobiliek nepozná tuto farbu,ale sedláckú modrú- to jo!!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 04. 2018 09:09

Fascinující... bílá má více prodaných kusů, ale nižší procentuální zastoupení než šedá...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 04. 2018 18:12

Niektore auta v bielej vyzeraju lepsie. Napriklad posledna kokta, co je sice dizajnovy hnus, ale v te bielej, ktora to opticky zvacsi, to vyzera aspon ako VELKY KUS hnusu. V lete to ma vyhody, biele auto sa tak rychlo na slnku (a ze ho bude coraz viac), nerozpali tak, ze kazdy tvor vnutri po zatvoreni dveri je do polhodiny exitus.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A