Nová Audi A8 nabídne až 23 reproduktorů. Kde všude je najdeme?

Audi chce u své vlajkové lodi nabídnout jeden z nejlepších palubních audiosystémů.

K luxusním automobilům neodmyslitelně patří i kvalitní aparatura. I u nové generace A8 se proto čtyři kruhy spojili se společností Bang&Olufsen. Výsledkem je audiosoustava se 23 reproduktory a extrémně lehkými magnety.

Audi demonstruje stabilitu nové A8. V hlavní roli doutník a kýbl vody

Audi demonstruje stabilitu nové A8. V hlavní roli doutník a kýbl vody

Takové množství reproduktorů se umístilo takřka všude. Najdeme je i uvnitř A-sloupků, kde vedou rytmus skrze kostru auta, nebo na stropě nad zadními sedadly. Díky tomu umí vytvořit 3D efekt. 

Výškové reproduktory vyjíždí z palubní desky. Dostaly technologii akustických čoček která zajišťuje, že zvuk je rovnoměrně šířen do úhlu 180 stupňů. Každý větší reproduktor je vybavena vlastním zesilovačem. Celkový výkon soustavy je 1 920 wattů.

Nové názvosloví motorů Audi. Jak se změní a proč to vůbec dělají?

Nové názvosloví motorů Audi. Jak se změní a proč to vůbec dělají?

Samozřejmostí jsou široké možnosti nastavení zvuku. Produkce nové A8 již byla zahájena a první kusy zákazníkům dorazí ještě letos na podzim. V předpremiéře můžete novinku spatřit od 31. srpna do 3. září na akci Auta na Náplavce.

Podívejte se také na fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Audi A3 1,9
Rok výroby: 2010
Stav: 57 337 km
Cena: 276 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 328 183 km
Cena: 190 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2014
Stav: 97 986 km
Cena: 530 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2000
Stav: 246 196 km
Cena: 55 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 211 026 km
Cena: 250 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2008
Stav: 228 872 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků
Test: Pět důvodů, proč je teď Opel Insignia favoritem střední třídy

Opel Insignia Grand Sport

Naší recenzí tentokrát prošel Opel Insignia Grand Sport.

5.  9.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků