Nová Audi A8 nabídne až 23 reproduktorů. Kde všude je najdeme?

Audi chce u své vlajkové lodi nabídnout jeden z nejlepších palubních audiosystémů.

K luxusním automobilům neodmyslitelně patří i kvalitní aparatura. I u nové generace A8 se proto čtyři kruhy spojili se společností Bang&Olufsen. Výsledkem je audiosoustava se 23 reproduktory a extrémně lehkými magnety.

Audi demonstruje stabilitu nové A8. V hlavní roli doutník a kýbl vody

Audi demonstruje stabilitu nové A8. V hlavní roli doutník a kýbl vody

Takové množství reproduktorů se umístilo takřka všude. Najdeme je i uvnitř A-sloupků, kde vedou rytmus skrze kostru auta, nebo na stropě nad zadními sedadly. Díky tomu umí vytvořit 3D efekt. 

Výškové reproduktory vyjíždí z palubní desky. Dostaly technologii akustických čoček která zajišťuje, že zvuk je rovnoměrně šířen do úhlu 180 stupňů. Každý větší reproduktor je vybavena vlastním zesilovačem. Celkový výkon soustavy je 1 920 wattů.

Nové názvosloví motorů Audi. Jak se změní a proč to vůbec dělají?

Nové názvosloví motorů Audi. Jak se změní a proč to vůbec dělají?

Samozřejmostí jsou široké možnosti nastavení zvuku. Produkce nové A8 již byla zahájena a první kusy zákazníkům dorazí ještě letos na podzim. V předpremiéře můžete novinku spatřit od 31. srpna do 3. září na akci Auta na Náplavce.

Podívejte se také na fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků