Nová Audi A8 nabídne až 23 reproduktorů. Kde všude je najdeme?

Audi chce u své vlajkové lodi nabídnout jeden z nejlepších palubních audiosystémů.

K luxusním automobilům neodmyslitelně patří i kvalitní aparatura. I u nové generace A8 se proto čtyři kruhy spojili se společností Bang&Olufsen. Výsledkem je audiosoustava se 23 reproduktory a extrémně lehkými magnety.

Audi demonstruje stabilitu nové A8. V hlavní roli doutník a kýbl vody

Audi demonstruje stabilitu nové A8. V hlavní roli doutník a kýbl vody

Takové množství reproduktorů se umístilo takřka všude. Najdeme je i uvnitř A-sloupků, kde vedou rytmus skrze kostru auta, nebo na stropě nad zadními sedadly. Díky tomu umí vytvořit 3D efekt. 

Výškové reproduktory vyjíždí z palubní desky. Dostaly technologii akustických čoček která zajišťuje, že zvuk je rovnoměrně šířen do úhlu 180 stupňů. Každý větší reproduktor je vybavena vlastním zesilovačem. Celkový výkon soustavy je 1 920 wattů.

Nové názvosloví motorů Audi. Jak se změní a proč to vůbec dělají?

Nové názvosloví motorů Audi. Jak se změní a proč to vůbec dělají?

Samozřejmostí jsou široké možnosti nastavení zvuku. Produkce nové A8 již byla zahájena a první kusy zákazníkům dorazí ještě letos na podzim. V předpremiéře můžete novinku spatřit od 31. srpna do 3. září na akci Auta na Náplavce.

Podívejte se také na fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků