Nová Audi A4: víc než jen facelift

28 komentářů

dmx
28. května • 21:19

nedavno som cital ze AUDI ma v nemecku velmi slaby image, kto chce luxusne komfortne auto kupi si MB, kto chce sportove auto kupi si BMW. Audi je brane ako auto pre tych co nemaju na BMW / MB, proste ako volba rozumom (ako u nas Skoda). Mozte si o tom precitat napr. v Autocare 11/04 a pise o tom NEMEC

Funcarver
28. května • 23:21

Když Audi je volba rozumem, tak všechny ostatní značky jsou pak vozy pro homelessy a jiné individua na pokraji bídy, že? NO že ještě nezkrachovali..

tibor
28. května • 13:44

taky nechapu jak muzou jako zakladni motor nabizet 1,6?!?to mi proste k image audi nejde.Ale ta zakladni vybava neni spatna a ten graficky displej se mi u a6 hodne libi.Stema motorama je to fajn,ale doufam,ze nezvedene uz tak vysoka cena.

Karel
28. května • 15:59

Ono to bude tim, ze Audi zadne image nema a Nemci to dobre vedi. To jen v Cesku se z Audi dela neco co neni.

Taranakki
30. května • 20:25

TO JE ZAJIMAVY NAZOR A MA NECO DO SEBE. TREBA V GB POTKATE A8 NEBO ALLROAD JEN VELMI SPORADICKY. BMW A MERCEDES NAPROTI TOMU DOCELA BEZNE. PRECE JEN IMAGE AUDI ASI NENI TAK DOBRA, JINAK AUTA TO JSOU VELMI KVALITNI, TO JE JASNE.

Funcarver
28. května • 18:36

Jasně, další vtipálek. Neboj na tvoji imageovskou škodu 105L opravdu Audi, co se image týká, nedosahuje..

iceman
28. května • 19:58

Je to tak. Audi samozrejme patri do "velke nemecke trojky," ale napriklad v Nemecku je vnimanano jako Passat u nas, proste sluzebak nebo auto pro nizsiho reditele. Pokud chcete udelat dojem, tak musite prijet v S-klasse nebo 7-er

Funcarver
28. května • 20:23

Za A8 by se rozhodně stydět nemusel. Neříkám, že z uvedených 3 je prestiž Audi nejnižší,ale pořád oproti Oplu,Fordu, Mazdě, ale i Volvu, Saabu, VW je výš..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tibor
28. května • 20:47

souhlasim az na saabasaab je mi nejsympatictejsi a to kvuli turbo benzinakum,ktery dava do aut vic nez 15 let?!?ale do dneska mam vpameti,kdyz jsem sedel v a3 a prohlizel si ten interier,v porovnani s glofem o tridu vyse...vsechno tak krasne na pohled,na dotek a ta vune,hmmm...vazne jsem tam citil luxus

Funcarver
29. května • 14:41

Mě se Saaby taky líbí.. Obávám se, že ty nové už nejsou ono.. Stojí to na Opelu Na DSF proti sobě postavili Vectru 2,2DTI a 9-3 s tím samým motorem a výsledek nebyl pro 9-3 moc příznivý Ale 9-3 je skutečně nádherné auto. škoda, že nedělají 4x4 :((

tibor
29. května • 15:25

no na opelu to nestojiTen podvozek je totalne prepracovany,ma jiny zaveseni,jinou tuhost,ale samo,ze nejaky dily jsou totozny...podivej se na tech.specifikaci modelu 9-3 sportsedan,je to neco jineho nez vectra,ale ten diesel je snad totozny a stim bych saaba nikdy nechtel,to teda ne.Jinak 9-5 je svebytna uplne i vpouziti motoruja bych chtel starsi 9-3 ve verzi aero,tedy turbo benzin,nebo alespon neco podobnyho...4*4 nedelaji teda az na saaba 9-2,ale ten se unas prodavat asi ani nebude,ale ja 4*4 nechci,proste ji nepotrebuju,no,jinak bych chtel subaru to je jasny.

Petr
29. května • 8:32

Z trojice A3/Golf/Octavia nejhezčí interiér posledně jmenovaná  U A3 mi nesedí ty kulaté výdechy a ty hnusný příčky u noh, který příšerně tlačí do kolena.  U Golfu je to snad ještě horší, tam to navíc ani není hezký.

Gonzales
29. května • 4:21

A3 interiérem o třídu vejš jak Golf? Hahaha, mám dojem že je to jeden a ten samej brak. Skřípe a nelícuje to jako každej VW (chápu že o tom se mluvit nesmí, jako bych nic neřek). 

Funcarver
29. května • 13:38

Vem si kačera a jdi ho tahat po dvoře.. uděláš líp. Auto si viděl zřejmě jen na obrázku.

Leonardo Cupranek
28. května • 20:07

Zvlastni, ze v USA je Audi za luxusni a prestizni znacku. Pamatujete na film "Insider"? Ten clovek byl vysokym sefem v jedne z nejvetsich tabakovych firem, mel barak jak krava, prestizni job, plat jak krava a.......          ......a jezdil v A4.

Jinak pokud Audi stoji stejne jako Medak a vic, nez BMW (A4 1.6 je preci drazsi, nez 316, ne?) a presto to lidi masove kupuji, tak to asi musi byt prestizni znacka, ne? Za co by jinak lidi byli ochotni tak velke penize dat? Pokud A4 1.6 75kW stoji nad 800 litru, proc by tolik nekdo dal za auto bez motoru, kdyby nebylo "prestizni"?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tibor
28. května • 20:49

tak a4 s 1,6 bych nechteltaky chci jezdit a nejsem duchodceale jinak ta kvalita a4 je nezpochybnitelna a a6 ume vede na cele care

Petr
29. května • 9:12

Ta 1.6 nejede ani v Passatu, ani Golfu, ani Octavii, je to lemra

Pája
28. května • 20:31

Protože film sponzoroval pan "náskok-díky-technice"?  

BTW: Nejlepší mazec je funkce BULLETIN BOARD MANAGER - nástěnkářka

Karl von Bahnhof
28. května • 18:28

Jawohl!

tibor
28. května • 16:58

tak stim souhlasit nemohu.Audi ma image i na zapade,podivej se na ceny a rozsirenost techto vozuLidi u nas spis delaji neco co neni z prumernejch znacek a aut.

FX
28. května • 16:31
Arthur
28. května • 15:55

1.9 TDI 85 kW se da objednavat i do stavajiciho modelu. Cenove je nekde mezi 96 kW a byvalym 74 kW. Otazka, jak si na ten facelift clovek zvykne. U nove A6 to cloveku neprijde, to auto uz tak bylo predstavene, ale vezmete si, jaky mate pocit, kdyz vidite normalni A8 a k tomu prodlouzenou Long verzi s novym cumakem. A mam strach, aby to tak nebylo i s A4. Ono si casem zvyknete, ale stejne...

Petr Broža
29. května • 8:18

Ano, máte pravdu; to mi uniklo. Cena je o o necelých 20 tisíc vyšší než u 74kW verze.

Arthur
29. května • 20:46

Ano, bohuzel mam pravdu, protoze jsem par mesicu pred tim "fasoval" male TDI, tudiz 74 kW. Velke TDI uz bylo mimo rozpocet, ktery na to byl. Ale do tohoto noveho bych se byl byval vesel. Ach jo.

Petr
29. května • 21:42

Rozdíl mezi 74 a 85 kW bude dost velkej, lepší točák, zrychlení lepší výrazně, máš prostě smůlu. Ta 74ka bude asi dost lenoch, co?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Funcarver
29. května • 23:27

Já jsem s 74kW jel. Výkon je jasně o ničem, ale docela překvapil. "Jezdit" se s tím dá. Na závodění to samozřejmě není, ale z křižovatky to zmizne standartně, v kopci taky táhne, nějakou tu rychlost to taky vyvine. To je vše OK. Horší to je s pružným zrychlením. Suma sumárum, je to slabý, ale není to taková hrůza, jak se na první pohled z čísla 74kW na takové auto může jevit.

Arthur
30. května • 17:46

Ale ono se to na dalnici na tachometrovych 200 necha rozjet bez nejakych velkych problemu. Trochu se zadychava to tahlych dlouhych kopcu - tak do 180 (pro rypaly - mam na mysli na nemeckych dalnicich). Jinak jezdeni po meste je s tim opravdu v pohode. Na okreskach jsou to rozporuplne pocity, protoze je jasne videt, ze ten podvozek ma na vic a pokud chcete jezdit rychleji ze zatacek, tak to znamena vic radit. Totez predjizdeni. Kdyz tam mam kolem stovky a chci rychle zmizet, znamena to jit i na trojku. Na druhou stranu musim rici, ze jsem jel v 1.6 Bore a to si v A4 predstavit nedokazu. To turbo alespon trochu generuje naznak zrychleni, ale 1.6 musi byt tragicka.

Jinak jeste k tomu clanku. Ja ji mam v podstate skoro v zakladu (navic jen metaliza a sklopne zadni sedacky - ano, za tohle se u Audi skutecne priplaci), ale uz v tom zakladu jsou tam lita 15" kola. Nevim jak je to u 1.6, ale myslim, ze je to stejne. Ono se ty vybavy lisi i podle trhu, protoze vim (z casopisu Gute Fahrt), ze v Nemecku se 74 kW A4 v zakladu prodavala bez litych kol a take bez dvouzonove automaticke klimatizace.

Funcarver
30. května • 19:57

Arthur: vždyť tak jsem to myslel a psal "nějakou tu rychlost to vytáhne" a jezdit s tím opravdu jde... Já jsem přesedal z té A4 74kW do svého Golfu 1,6 77kW a v Golfu je benzín svižnější, taky to je lehčí auto. Jinak to je přesně jak píšeš, jet to jede dostatečně, ale pružnost je horší.

Doporučujeme

Články odjinud