Petr Ježek
11. listopadu 2024 • 13:17

Na EV nízká hmotnost, což oceňuji. S lehkým turbobenzínem by to ale bylo mnohem lepší. Ty Renault uměl a jistě by vylepšený dvoulitr turbo zvládl skvěle. Jen to nechce podlehnout politické masáži o škodlivosti CO2.

OnlyTruth
1. listopadu 2024 • 11:28

dat do troho benzin 1.8T tak by to bol fajn hot hatch, ale elektro nezmysel v tejto dobe je vtip.. pocakjme si 50r a uvidime

Honimir
1. listopadu 2024 • 10:11

Tolik peněz utopí v F1 závodním teamu a pak ani nedokáží připravit sportovní model, který by toho využil - nějaký plasty navíc sportovní auto fakt neudělají.

Jan Velebil
1. listopadu 2024 • 9:24

Vzhled ok, malá baterie,maximalka i to zrychlení jsem čekal pod 5 s..
. Za míč už je lepší Tesla...

Hlinda
1. listopadu 2024 • 7:34

Pěkné autíčko. Vzhled se povedl.
Bohužel hmotnost je vysoká, top speed žalostná. Sportovní je tedy akorát vzhled. Tragédie ty auta od Renaultu poslední dobou.

David Sak
1. listopadu 2024 • 7:22

Z toho budou ostatni jezdci na okruhu uplne opareni, az s tim GTS pojedu 170 a na vyjezdu ze zatacky mi budou hrabat predni kola.

Hlinda
1. listopadu 2024 • 7:36

Na cílové rovince Autodrom Most se běžně jezdí víc než 170.
320mm kotouče na 1.5t auta.....? El. rekuperace musí pomoci.

Jan Taraba
1. listopadu 2024 • 6:55

R5 je po dlouhe době první zajímavý rencek. O to větší zklamání je jeho apline verze. Takové modré nic.

Hlinda
1. listopadu 2024 • 7:37

Design je pěkný. Cukat s tím po Paříži 30km/h. To bude cílovka. Cenovka je brutální.

Doporučujeme

Články odjinud