Pod kapotou modelu B4 Gran Coupe najdeme přeplňovaný třílitrový šestiválec S58, naladěný na výkon 364 kW (495 k) a točivý moment 730 Nm. S nimi zdolá hranici 100 km/h za 3,7 sekundy a rozjede se až na 301 km/h. Zdroj: Alpina

Pod kapotou modelu B4 Gran Coupe najdeme přeplňovaný třílitrový šestiválec S58, naladěný na výkon 364 kW (495 k) a točivý moment 730 Nm. S nimi zdolá hranici 100 km/h za 3,7 sekundy a rozjede se až na 301 km/h. | Zdroj: Alpina

Nejde o nějaký prachsprostý čiptuning (i když elektronika je samozřejmě poladěná), turba mají nové turbínové skříně s optimalizovaným prouděním plynů, je zde větší mezichladič, optimalizované plnicí potrubí a vylepšená chladicí soustava s tisíciwattovým větrákem. Zdroj: Alpina

Nejde o nějaký prachsprostý čiptuning (i když elektronika je samozřejmě poladěná), turba mají nové turbínové skříně s optimalizovaným prouděním plynů, je zde větší mezichladič, optimalizované plnicí potrubí a vylepšená chladicí soustava s tisíciwattovým větrákem. | Zdroj: Alpina

Osmistupňový automat 8HP76 byl vylepšen ve spolupráci s jeho výrobcem ZF kvůli plynulejšímu řazení v komfortním a svižnějšímu v dynamickém režimu. Jeho vybrané komponenty byly kvůli vyššímu točivému momentu zesíleny. Zdroj: Alpina

Osmistupňový automat 8HP76 byl vylepšen ve spolupráci s jeho výrobcem ZF kvůli plynulejšímu řazení v komfortním a svižnějšímu v dynamickém režimu. Jeho vybrané komponenty byly kvůli vyššímu točivému momentu zesíleny. | Zdroj: Alpina

Pohon všech kol preferuje zadní nápravu, na níž nechybí elektronicky řízený diferenciál.  Zdroj: Alpina

Pohon všech kol preferuje zadní nápravu, na níž nechybí elektronicky řízený diferenciál.  | Zdroj: Alpina

Každé z 20“ kol v typickém designu značky Alpina váží pouhých dvanáct kilogramů, což představuje výrazné omezení rotující neodpružené hmotnosti. Zdroj: Alpina

Každé z 20“ kol v typickém designu značky Alpina váží pouhých dvanáct kilogramů, což představuje výrazné omezení rotující neodpružené hmotnosti. | Zdroj: Alpina

Výfuk kvůli menším protitlakům spoléhá na svůj větší průměr, vůz samozřejmě plní emisní normu Euro 6d-ISC-FCM. Zdroj: Alpina

Výfuk kvůli menším protitlakům spoléhá na svůj větší průměr, vůz samozřejmě plní emisní normu Euro 6d-ISC-FCM. | Zdroj: Alpina

K lepším jízdním vlastnostem si Alpina B4 Gran Coupe pomáhá záporným odklonem 1,25 stupně na přední nápravě, kam také přibyly nové stabilizátory.  Zdroj: Alpina

K lepším jízdním vlastnostem si Alpina B4 Gran Coupe pomáhá záporným odklonem 1,25 stupně na přední nápravě, kam také přibyly nové stabilizátory.  | Zdroj: Alpina

Pružiny a tlumiče s variabilní charakteristikou umožní poznat skutečný rozdíl mezi různými jízdními režimy.  Zdroj: Alpina

Pružiny a tlumiče s variabilní charakteristikou umožní poznat skutečný rozdíl mezi různými jízdními režimy.  | Zdroj: Alpina

Rychlost krotí přední kotouče s průměrem 395 mm, do nichž se zakusují čtyřpístkové brzdiče, zadní kotouče mají 345 mm. Na přání je možné dodat lehké vrtané kompozitní kotouče s větší účinností a rezervou z hlediska tepelného namáhání.  Zdroj: Alpina

Rychlost krotí přední kotouče s průměrem 395 mm, do nichž se zakusují čtyřpístkové brzdiče, zadní kotouče mají 345 mm. Na přání je možné dodat lehké vrtané kompozitní kotouče s větší účinností a rezervou z hlediska tepelného namáhání.  | Zdroj: Alpina

Alpina B4 Gran Coupe Zdroj: Alpina

Alpina B4 Gran Coupe | Zdroj: Alpina

Alpina B4 Gran Coupe Zdroj: Alpina

Alpina B4 Gran Coupe | Zdroj: Alpina

Alpina B4 Gran Coupe Zdroj: Alpina

Alpina B4 Gran Coupe | Zdroj: Alpina

Alpina B4 Gran Coupe Zdroj: Alpina

Alpina B4 Gran Coupe | Zdroj: Alpina

Alpina B4 Gran Coupe Zdroj: Alpina

Alpina B4 Gran Coupe | Zdroj: Alpina

Alpina B4 Gran Coupe Zdroj: Alpina

Alpina B4 Gran Coupe | Zdroj: Alpina

Alpina B4 Gran Coupe Zdroj: Alpina

Alpina B4 Gran Coupe | Zdroj: Alpina

Nejde o nějaký prachsprostý čiptuning (i když elektronika je samozřejmě poladěná), turba mají nové turbínové skříně s optimalizovaným prouděním plynů, je zde větší mezichladič, optimalizované plnicí potrubí a vylepšená chladicí soustava s tisíciwattovým větrákem. Zdroj: Alpina
Osmistupňový automat 8HP76 byl vylepšen ve spolupráci s jeho výrobcem ZF kvůli plynulejšímu řazení v komfortním a svižnějšímu v dynamickém režimu. Jeho vybrané komponenty byly kvůli vyššímu točivému momentu zesíleny. Zdroj: Alpina
Pohon všech kol preferuje zadní nápravu, na níž nechybí elektronicky řízený diferenciál.  Zdroj: Alpina
Každé z 20“ kol v typickém designu značky Alpina váží pouhých dvanáct kilogramů, což představuje výrazné omezení rotující neodpružené hmotnosti. Zdroj: Alpina
16
Fotogalerie

Nová Alpina B4 Gran Coupe je tady! Je výkonnější než základní M4 a jede přes 300 km/h

Rychlé vyladěné BMW pro gentlemany je nyní k mání v nové karosářské verzi. Čtyřdveřák v podání Alpina atakuje hranici 500 koní.

Čtyřkové BMW s extra párem dveří je ideálním kompromisem mezi řadou 3 a čtyřkou kupé. A verze od Alpina je zase skvělým mezistupněm, pokud se nemůžete rozhodnout mezi M440i xDrive a plnotučnou M4 Competition. Pod kapotou modelu B4 Gran Coupe najdeme přeplňovaný třílitrový šestiválec S58, naladěný na výkon 364 kW (495 k) a točivý moment 730 N.m.

S nimi zdolá hranici 100 km/h za 3,7 sekundy a rozjede se až na 301 km/h. Nejde o nějaký prachsprostý čiptuning (i když elektronika je samozřejmě poladěná), turba mají nové turbínové skříně s optimalizovaným prouděním plynů, je zde větší mezichladič, optimalizované plnicí potrubí a vylepšená chladicí soustava s tisíciwattovým větrákem.

Osmistupňový automat 8HP76 byl vylepšen ve spolupráci s jeho výrobcem ZF kvůli plynulejšímu řazení v komfortním a svižnějšímu v dynamickém režimu. Jeho vybrané komponenty byly kvůli vyššímu točivému momentu zesíleny. Pohon všech kol preferuje zadní nápravu, na níž nechybí elektronicky řízený diferenciál. Výfuk kvůli menším protitlakům spoléhá na svůj větší průměr, vůz samozřejmě plní emisní normu Euro 6d-ISC-FCM.

K lepším jízdním vlastnostem si Alpina B4 Gran Coupe pomáhá záporným odklonem 1,25 stupně na přední nápravě, kam také přibyly nové stabilizátory. Pružiny a tlumiče s variabilní charakteristikou umožní poznat skutečný rozdíl mezi různými jízdními režimy. Rychlost krotí přední kotouče s průměrem 395 mm, do nichž se zakusují čtyřpístkové brzdiče, zadní kotouče mají 345 mm.

Na přání je možné dodat lehké vrtané kompozitní kotouče s větší účinností a rezervou z hlediska tepelného namáhání. Každé z 20“ kol v typickém designu značky Alpina váží pouhých dvanáct kilogramů, což představuje výrazné omezení rotující neodpružené hmotnosti. B4 Gran Coupe bude možné objednávat od července letošního roku, základní cena je stanovena na 91.800 euro.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud