Zatím co stále ještě aktuální verze využívá vlastní „Alfí“ platformu FCA Giorgio (stejně jako sedan Giulia a Maserati Grecale, GranTurismo a GranCabrio), nový model bude stát na konstrukčním základu STLA Large, který používají v současné době například Jeep Wagoneer S nebo Dodge Charger. Zdroj: Kolesa.ru

Zatím co stále ještě aktuální verze využívá vlastní „Alfí“ platformu FCA Giorgio (stejně jako sedan Giulia a Maserati Grecale, GranTurismo a GranCabrio), nový model bude stát na konstrukčním základu STLA Large, který používají v současné době například Jeep Wagoneer S nebo Dodge Charger. | Zdroj: Kolesa.ru

Patentové snímky také naznačily podobu litých kol, která pracují s typickým motivem číselníku á la staré telefony Zdroj: Kolesa.ru

Patentové snímky také naznačily podobu litých kol, která pracují s typickým motivem číselníku á la staré telefony | Zdroj: Kolesa.ru

Z hlediska stylu pak přijme rysy aktuálního nového crossoveru Alfa Romeo Junior s úzkými diodovými čelními světlomety, maskou bez výraznějších vstupů vzduchu s trojúhelníkovým „štítem“ uprostřed a oproti tradicím italské značky také přední registrační značkou, umístěnou v ose vozu Zdroj: Kolesa.ru

Z hlediska stylu pak přijme rysy aktuálního nového crossoveru Alfa Romeo Junior s úzkými diodovými čelními světlomety, maskou bez výraznějších vstupů vzduchu s trojúhelníkovým „štítem“ uprostřed a oproti tradicím italské značky také přední registrační značkou, umístěnou v ose vozu | Zdroj: Kolesa.ru

Velmi nezvykle bude působit záď, kterou patentové snímky i rendery grafiků Theophila China a Nikity Chuyka vidí jako diodový ovál napříč celou zádí, včetně pátých dveří. Zdroj: Kolesa.ru

Velmi nezvykle bude působit záď, kterou patentové snímky i rendery grafiků Theophila China a Nikity Chuyka vidí jako diodový ovál napříč celou zádí, včetně pátých dveří. | Zdroj: Kolesa.ru

Všimnout si můžete také výrazného kontrastního oplastování ve spodní části vozu a zatmavených zadních sloupků ke konci svažující se střechy. Zdroj: Kolesa.ru

Všimnout si můžete také výrazného kontrastního oplastování ve spodní části vozu a zatmavených zadních sloupků ke konci svažující se střechy. | Zdroj: Kolesa.ru

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) Foto: David Rajdl

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (382 kW) | Foto: David Rajdl

Patentové snímky také naznačily podobu litých kol, která pracují s typickým motivem číselníku á la staré telefony Zdroj: Kolesa.ru
Z hlediska stylu pak přijme rysy aktuálního nového crossoveru Alfa Romeo Junior s úzkými diodovými čelními světlomety, maskou bez výraznějších vstupů vzduchu s trojúhelníkovým „štítem“ uprostřed a oproti tradicím italské značky také přední registrační značkou, umístěnou v ose vozu Zdroj: Kolesa.ru
Velmi nezvykle bude působit záď, kterou patentové snímky i rendery grafiků Theophila China a Nikity Chuyka vidí jako diodový ovál napříč celou zádí, včetně pátých dveří. Zdroj: Kolesa.ru
Všimnout si můžete také výrazného kontrastního oplastování ve spodní části vozu a zatmavených zadních sloupků ke konci svažující se střechy. Zdroj: Kolesa.ru
52
Fotogalerie

Nová Alfa Romeo Stelvio vykreslena podle patentových snímků: Italské SUV čekají radikální změny

Dvojice digitálních umělců zkusila vytvořit očekávanou podobu chystané druhé generace, jak se vám líbí?

Ještě v letošním roce nás čeká premiéra druhé generace modelu Stelvio, jehož první verze se vyrábí již od roku 2016. Auto projde mnoha změnami, a to nejen designovými. Zatímco stále ještě aktuální verze využívá vlastní „Alfí“ platformu FCA Giorgio (stejně jako sedan Giulia a Maserati Grecale, GranTurismo a GranCabrio), nový model bude stát na konstrukčním základu STLA Large, který používají v současné době například Jeep Wagoneer S nebo Dodge Charger.

Z hlediska stylu pak přijme rysy aktuálního nového crossoveru Alfa Romeo Junior s úzkými diodovými čelními světlomety, maskou bez výraznějších vstupů vzduchu s trojúhelníkovým „štítem“ uprostřed a oproti tradicím italské značky také přední registrační značkou, umístěnou v ose vozu. Patentové snímky také naznačily podobu litých kol, která pracují s typickým motivem číselníku á la staré telefony. 

Všimnout si můžete také výrazného kontrastního oplastování ve spodní části vozu a zatmavených zadních sloupků ke konci svažující se střechy. Velmi nezvykle bude působit záď, kterou patentové snímky i rendery grafiků Theophila China a Nikity Chuyka vidí jako diodový ovál napříč celou zádí, včetně pátých dveří.

Z hlediska pohonu platforma STLA Large umožňuje využití elektromotorů i spalovacích motorů. Její baterie má standardně kapacitu 118 kWh a umí pracovat s 400V i 800V architekturou, z hlediska jízdních výkonů pak zvládá dostat vozy SUV segmentů D a E na 100 km/h za dvě sekundy. 

Dle informací magazínu Car ale také existuje velmi slušná šance, že si i nová generace zachová charismatický výkonný motor 2.9 V6 s dvěma turbodmychadly u ostré verze Quadrifoglio. Tradiční název značka zřejmě neznesvětí elektřinou, šéf marketingu Alfy Romeo Cristiano Fiorio v rozhovoru pro Car uvedl, že Quadrifoglio by mělo mít skutečný zvuk a řev.

Zdroj: kolesa.ru

Alfa Romeo

Alfa Romeo je sportovní značka koncernu FCA. Její vozy charakterizuje osobitý design, živé motory a vynikající podvozky.

Společnost byla založena v roce 1910 jako A.L.F.A, své současné jméno získala v roce 1920. Součástí Fiat Group se stala v roce 1986, od roku 2021 patří do skuoiny Stellantis.

Přehled modelů: Alfa Romeo MiTo • Alfa Romeo Giulietta • Alfa Romeo 4C • Alfa Romeo 4C Spider • Alfa Romeo Stelvio • Alfa Romeo Giulia

Doporučujeme

Články odjinud