Nová Alfa Romeo GT Coupé a přepracovaný model 166

Alfa Romeo připravila pro frankfurtský autosalon dvě lahůdky. První z nich voní novotou a jmenuje se GT Coupé. Jako vždy vyniká neotřelým designem a výbornými jízdními vlastnostmi. Druhým lákadlem je přepracovaná vlajková loď - Alfa Romeo 166.
Nová Alfa Romeo GT Coupé a přepracovaný model 166

Alfa Romeo nachystala pro frankfurtský autosalon hned dvě novinky. Na první z nich jsme na stránkách Autorevue.cz upozorňovali před nedávnem v souvislosti s testem předchůdce. Jedná se o Alfu Romeo 166, která se po pěti letech života konečně dočkala faceliftu. Italská automobilka slibovala výrazné změny, svůj slib více méně splnila. Zásahy do vzhledu vlajkové lodi přesně odpovídají segmentu, do něhož 166 spadá.

Facelift přinesl především přepracovanou přední část. Ta se velmi podobá současné podobě modelu 156 (taktéž po faceliftu). K vidění je typická mřížka chladiče s velikým znakem, 156 připomínají také světlomety, které oproti původnímu stavu nabyly na velikosti. Ostatní partie vozu se žádných výraznějších změn nedočkaly. Zadní části automobilu stále dominují rozměrné světlomety originálního tvaru.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Facelift modelu 166 přišel po pěti letech. Změny vzhledu se týkají především přední části vozu 

Ostatní křivky vozu odpovídají těm, které dostala Alfa Romeo 166 již v roce 1998. Důvodů ke změnám mnoho nebylo, neboť model 166 i po pěti letech vynikal atraktivním designem. Viditelné úpravy interiéru se omezily na kvalitnější materiály čalounění a rozšířenou nabídku barevných kombinací. Zákazníci budou volit mezi třemi stupni výbavy - Impression, Progression a Distinctive.

V nabídce se rovněž objeví speciál paket TI, který učiní z Alfy Romeo 166 více než luxusní limuzínu sportovní žihadlo. Součástí paketu bude snížený podvozek, 18pacovákola, či interiér v černé kůži a logem TI a hliníkové prahy. Facelift doladil nesrovnalosti ve výbavě. K dispozici bude vše, co má takový automobil mít: ABS, brzdový asistent EBD, šest airbagů, tempovat, automatickou klimatizaci, bi-xenonové světlomety, dešťový a parkovací senzor.

Nabídka motorů obsáhne čtyři benzínové a dva dieselové agregáty. Zážehové motory čítají jeden čtyřválec 2.0 Twin Spark s výkonem 110 kW/150 k a tři šestiválce 2.5 V6 24V, 3.0 V6 a 3.2 V6 24V s výkony 138 kW/188 k, 162 kW /220 k a 176 kW/240 k. Nabídka vznětových motorů obsahuje pětiválce 2.4 JTD 10V s výkonem 110 kW/150 k a 2.4 Multijet 20V s výkonem 129 kW/175 k.

Alfa Romeo GT Coupé

Absolutní novinkou na stánku Alfy Romeo bude ve Frankfurtu nové GT Coupé. Alfa Romeo chce tímto vozem oslovit všechny zákazníky, kterým by se snad zdály současné modely v nabídce málo sportovní. Absolutní důraz na jízdní komfort, vynikající podvozek, silné motory a v neposlední řadě nezaměnitelný design mají z nové Alfy Romeo GT Coupé učinit výjimečný vůz.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Alfa Romeo GT Coupé je tu pro všechny, kteří chtějí ještě sportovnější Alfu

Nové GT Coupé  měří 4480 mm na délku, 1760 mm na šířku a 1390 mm na výšku. Díky těmto rozměrům je v interiéru dostatek prostoru, údajně i pro cestující na zadních sedadlech. Sedadla samotná jsou potažena Alfatexem (speciální látka s výbornou prodyšností patentovaná Alfou Romeo). Vybavení interiéru odpovídá zaměření vozu, když zahrnuje dvouzónovou klimatizaci, audiosoustavu s CD a MP3 přehrávačem, tempovat, šest airbagů, multifunkční barevný displej či palubní počítač.

Klepněte pro větší obrázek -- Sedadla vynikají výborným bočním vedením

Co se týče pohonných jednotek, o výkon se postarají tři zážehové a jeden vznětový agregát. Benzínové motory zahrnují 1.8 Twin Spark s výkonem 103 kW/140 k, 2.0 JTS s výkonem 121 kW/165 k a nejsilnější 3.2 V6 24V s výkonem 176 kW/240 k. Naftu zastupuje 1,9 JTD Multijet 16V s výkonem 110 kW/150 k.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků