Nová Alfa Romeo Giulia a první fotky interiéru. Líbí se vám?

Nový sedan s pohonem zadních kol Alfa Romeo Giulia sice už byl představen, ale oficiální fotografie interiéru jsme ještě neviděli. Nyní si konečně můžeme prohlédnout ucházející neoficiální snímky, které pořídil někdo na prezentaci modelu pro potenciální zákazníky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle jsou zatím nejlepší snímky interiéru Alfy Romeo Giulia, které se dostaly do světa. Stále ještě čekáme na oficiální galerii přímo od automobilky. Možná si ale premiéru schovává až na autosalon ve Frankfurtu

Do tovární kvality mají sice fotky ještě daleko, ale aspoň si můžeme prohlédnout jednotlivé detaily. A vůbec, samotná kvalita snímků je zatím to nejlepší, co bylo na internetu k vidění, takže za ně buďme rádi.

Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s

Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s

Povšimněte si anatomických karbonových sedaček a velmi zajímavý je i centrální panel s ovladači jízdních režimů a pákou manuální šestistupňové převodovky. Volant se startovacím tlačítkem zas připomíná ten ve Ferrari.

Dveřní výplně a zadní sedačky Alfy Romeo Giulia vypadají docela jednoduše, ale počkejme si raději na to, jak bude vypadat vnitřek běžných verzí. Určitě bude k dispozici více barevných kombinací, tvarů sedaček a podobně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků