Nová Alfa Romeo 166 na českém trhu (ceny, výbavy)

Koncem ledna se na českém trhu začala prodávat nová Alfa Romeo 166, která v závěru loňského roku prodělala lehký facelift. Změnila se především přední maska ve stylu modelu 156: nové jsou světlomety i mřížka chladiče. Díky tomu vypadá 166 agresivněji a sportovněji; nad novým stylingem rozhodně zaplesá srdce každého pravověrného příznivce značky. Více ve starším článku.

Pod kapotou nové alfy najdete čtyři benzínové a dva naftové motory. Benzínové začínají čtyřválcem 2.0 Twin Spark s výkonem 110 kW/150 k a končí třemi šestiválci 2.5 V6 24V, 3.0 V6 a 3.2 V6 24V s výkony 138 kW/188 k, 162 kW /220 k a 176 kW/240 k. Nabídka vznětových motorů obsahuje pětiválce 2.4 JTD 10V s výkonem 110 kW/150 k a 2.4 Multijet 20V s výkonem 129 kW/175 k. Druhý nafťák voní novotou a pod kapotou modelů 156 a 166 se objevuje poprvé.

V základní výbavě Progression najdete šestistupňovou manuální převodovku, audio přehrávač, el. ovládání oken vpředu i vzadu, el. ovládané opěradla vpředu, automatickou klimatizaci, volant v kůži, dešťový senzor, posilovač, ABS+EBD, VDC (systém jízdní stability), kola z lehkých slitin 205/55 R16, el. ovládání vnější zrcátka s odmlžováním, palubní počítač s 5" displejem či šestici airbagů.

Ceny Alfy Romeo 166 začínají na 999 000 korunách za model 2.0 Twin Spark s výbavou Progression. Nejdražší je pak model 3.2 V6 24V Luxury, který stojí 1 539 000 korun. Ceny nejsou právě nízké, nicméně za ně dostanete velmi elegantní a přitom sportovně působící automobil vyšší střední třídy, který svým vzhledem chytá za srdce.

Stáhněte si:

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nová Alfa Romeo 166 je po faceliftu skutečným skvostem

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 8 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků