Nová Alfa Romeo 166 na českém trhu (ceny, výbavy)

Koncem ledna se na českém trhu začala prodávat nová Alfa Romeo 166, která v závěru loňského roku prodělala lehký facelift. Změnila se především přední maska ve stylu modelu 156: nové jsou světlomety i mřížka chladiče. Díky tomu vypadá 166 agresivněji a sportovněji; nad novým stylingem rozhodně zaplesá srdce každého pravověrného příznivce značky. Více ve starším článku.

Pod kapotou nové alfy najdete čtyři benzínové a dva naftové motory. Benzínové začínají čtyřválcem 2.0 Twin Spark s výkonem 110 kW/150 k a končí třemi šestiválci 2.5 V6 24V, 3.0 V6 a 3.2 V6 24V s výkony 138 kW/188 k, 162 kW /220 k a 176 kW/240 k. Nabídka vznětových motorů obsahuje pětiválce 2.4 JTD 10V s výkonem 110 kW/150 k a 2.4 Multijet 20V s výkonem 129 kW/175 k. Druhý nafťák voní novotou a pod kapotou modelů 156 a 166 se objevuje poprvé.

V základní výbavě Progression najdete šestistupňovou manuální převodovku, audio přehrávač, el. ovládání oken vpředu i vzadu, el. ovládané opěradla vpředu, automatickou klimatizaci, volant v kůži, dešťový senzor, posilovač, ABS+EBD, VDC (systém jízdní stability), kola z lehkých slitin 205/55 R16, el. ovládání vnější zrcátka s odmlžováním, palubní počítač s 5" displejem či šestici airbagů.

Ceny Alfy Romeo 166 začínají na 999 000 korunách za model 2.0 Twin Spark s výbavou Progression. Nejdražší je pak model 3.2 V6 24V Luxury, který stojí 1 539 000 korun. Ceny nejsou právě nízké, nicméně za ně dostanete velmi elegantní a přitom sportovně působící automobil vyšší střední třídy, který svým vzhledem chytá za srdce.

Stáhněte si:

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nová Alfa Romeo 166 je po faceliftu skutečným skvostem

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků