Nová Alfa Romeo 166 na českém trhu (ceny, výbavy)

Koncem ledna se na českém trhu začala prodávat nová Alfa Romeo 166, která v závěru loňského roku prodělala lehký facelift. Změnila se především přední maska ve stylu modelu 156: nové jsou světlomety i mřížka chladiče. Díky tomu vypadá 166 agresivněji a sportovněji; nad novým stylingem rozhodně zaplesá srdce každého pravověrného příznivce značky. Více ve starším článku.

Pod kapotou nové alfy najdete čtyři benzínové a dva naftové motory. Benzínové začínají čtyřválcem 2.0 Twin Spark s výkonem 110 kW/150 k a končí třemi šestiválci 2.5 V6 24V, 3.0 V6 a 3.2 V6 24V s výkony 138 kW/188 k, 162 kW /220 k a 176 kW/240 k. Nabídka vznětových motorů obsahuje pětiválce 2.4 JTD 10V s výkonem 110 kW/150 k a 2.4 Multijet 20V s výkonem 129 kW/175 k. Druhý nafťák voní novotou a pod kapotou modelů 156 a 166 se objevuje poprvé.

V základní výbavě Progression najdete šestistupňovou manuální převodovku, audio přehrávač, el. ovládání oken vpředu i vzadu, el. ovládané opěradla vpředu, automatickou klimatizaci, volant v kůži, dešťový senzor, posilovač, ABS+EBD, VDC (systém jízdní stability), kola z lehkých slitin 205/55 R16, el. ovládání vnější zrcátka s odmlžováním, palubní počítač s 5" displejem či šestici airbagů.

Ceny Alfy Romeo 166 začínají na 999 000 korunách za model 2.0 Twin Spark s výbavou Progression. Nejdražší je pak model 3.2 V6 24V Luxury, který stojí 1 539 000 korun. Ceny nejsou právě nízké, nicméně za ně dostanete velmi elegantní a přitom sportovně působící automobil vyšší střední třídy, který svým vzhledem chytá za srdce.

Stáhněte si:

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nová Alfa Romeo 166 je po faceliftu skutečným skvostem

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků