Nová Alfa Romeo 156 konečně v Česku (ceny, nové motory)

Nedávno ohlášený facelift Alfy Romeo 156, který se mimochodem velmi povedl, se setkal víceméně jen s kladnými ohlasy. Nová verze se začala na trhu prodávat poměrně brzo, už nyní si můžete novou „Alfičku“ odvést domů. Ceny jsou, alespoň pokud mne paměť neklame, stejné jako dříve. Základní model 1.6 T.S. Progression si můžete koupit už za 614 tisíc korun.

Novinkou v nabídce je motor 2.4 JTD se zvýšeným výkonem 129 kW; motor 1.9 JTD si pak můžete pořídit celkem ve třech výkonových provedeních, 74 kW, 85 kW a 103 kW, přičemž první výkonové provedení dosud chybělo. Pokud chcete 156 s naftovým motorem, můžete oproti dosud prodávané nejlevnější verzi 85 kW ušetřit 35 tisíc. Zda za to ztráta 11 kW stojí, musíte už zvážit sami.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Naše testy Alfy Romeo 156:

Ceny jednotlivých modelů (benzínové motory):

  • 1.6 T.S. Impression - 614 000 Kč
  • 1.6 T.S. Progression - 644 000 Kč
  • 1.6 T.S. Distinctive - 672 000 Kč
  • 1.8 T.S. Impression - 674 000 Kč
  • 1.8 T.S. Progression - 704 000 Kč
  • 1.8 T.S. Distinctive - 732 000 Kč
  • 2.0 JTS Impression - 749 000 Kč
  • 2.0 JTS Progression - 779 000 Kč
  • 2.0 JTS Distinctive - 807 000 Kč
  • 2.0 JTS Progression Selespeed - 849 000 Kč
  • 2.0 JTS Distinctive Selespeed - 877 000Kč
  • 2.5 V6 24V Progression - 904 000 Kč
  • 2.5 V6 24V Distinctive - 932 000 Kč
  • 2.5 V6 24V Progression Q system - 954 000 Kč
  • 2.5 V6 24V Distinctive Q system - 982 000 Kč

Ceny jednotlivých modelů (naftové motory):

  • 1.9 JTD 74 kW Impression - 679 000 Kč
  • 1.9 JTD 74 kW Progression - 709 000 Kč
  • 1.9 JTD 85 kW Impression - 714 000 Kč
  • 1.9 JTD 85 kW Progression - 744 000 Kč
  • 1.9 JTD 85 kW Distinctive - 772 000 Kč
  • 1.9 JTD 103 kW Impression - 759 000 Kč
  • 1.9 JTD 103 kW Progression - 789 000 Kč
  • 1.9 JTD 103 kW Distinctive - 718 000 Kč
  • 2.4 JTD Progression - 914 000 Kč
  • 2.4 JTD Distinctive - 942 000 Kč

Provedení Sportwagon (kombi) je vždy dražší o 40 tisíc korun. Skladové vozy lze koupit se slevou 100 tisíc korun, musíte ale počítat s tím, že se jedná o původní, starší verzi.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků