Nothelle Audi TT: výkon supersportu

Nothelle představil své vrcholné dílo, které je postaveno na základu Audi TT s motorem V6. Výsledek? Výkon supersportu.

Jak udělat opravdu rychlé malé auto? Stačí vzít Audi TT s motorem 3,2 V6 FSI a přidat k němu velké biturbo. Pak se není čemu divit, že výkon malého coupé a roadsteru vzrostl z původních 250 koní na výsledných 520 a točivý moment z 320 Nm na solidních 635 Nm.

Jenže tak jednoduché to zas není. Nothelle musel výrazně posílit i další díly motoru a Audi tak dostalo novou kliku, ojnice, písty, uložení těchto části. Dále se může pochlubit novým sáním, výfukovým systémem a přepracovanou řídící jednotkou.

Zajímavý je také fakt, že toto dílo přenáší výkon prostřednictvím automatu S-Tronic (DSG), který musel být, s ohledem na nárůst točivého momentu, také řádně upraven. K tomuto bodu ovšem tuner neuvádí žádné bližší specifikace.

Audi TT v této konfiguraci a s mírně pozměněným funkčním body kitem dosáhne rychlosti až 308 km/h, což je dokonce více, než kolik v současnosti nabízí Audi R8 s osmiválcem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nothelle Audi TT

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi A4 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 201 914 km
Cena: 196 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 103 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků