Nošovická továrna zahájila výrobu modernizované i30

35 komentářů

KL
19. ledna • 10:20

velka omluva predem, ale dotaz na redakci: slo by do nejake oficialni fotky toho faceliftu sipkama oznacit, ktere "KRIVKY a VLNOLAMY" jsou "NOVE"? Opravdu mam problem to poznat ...

Ondřej
18. ledna • 14:21

cywe kucí, já se z vašich komentářů fakt dost dobře nasmal, všem udeluji zlatého bludistaka :-D

xfaktor
17. ledna • 13:59

Míša má 1.2 TSI, jasně to tam píše. Taky jsem se vezl v i 30 se stejným motorem 1.6 GDI a fakt to je katastrofa. Papírově výkonný, ale bez krouťáku, bez turba už to prostě nejede.A aby mě v kdejakým kopci napráskal tříválec 1.0 ecoBoost nebo 1.2 TSI, to fakt ne. Radši budu riskovat poruchy, ale ať to jede.

mpolan
19. ledna • 7:07

Takovým amatérům snad ani nepatří auto do ruky... Čím to, že mi ke svižné jízdě stačí 55 kW atmosférou krmených?

Rata
20. ledna • 6:50

Máš pravdu. Tvá svižná jízda je vidět hlavně na silnicích s mnoha nepřehlednými zatáčkami. Převaha rychlosti je evidentní, protože se za tebou táhne kilometrový had aut, co na tebe nemůžou. Mastíš to tak rychle že ti chvílemi až padá klobouk.

mpolan
20. ledna • 7:21

Já nemůžu za to, že ty neumíš jezdit, proto vídáš takové situace. Moje auto má věc, které se říká převodovka a já se zkrátka naučil ji používat. A na silnici s nepřehlednými zatáčkami jedu tak, abych nemohl být ničím za zatáčkou překvapený. Závodníci mají smůlu, rychleji fakt nepojedu, to je pravda. Nejsem debil, nejsem vrah. Ty zjevně ano.

Rata
20. ledna • 14:13

Vrah asi nejsi, ale debil určitě.

Ondřej
19. ledna • 9:46

Myslíš 1.0 MPI v citigo a fabii? :-O

mpolan
20. ledna • 7:22

Škoda mi do domu nesmí... je plno lepších aut.

LOL
18. ledna • 9:55

s atmosférou se musí umět jezdit, to není jako moped, že se jen přidá plyn...

Topík
18. ledna • 0:20

Míša moc jasně nepíše! Jasan má 1,2 Tsi ale má ...64Kw...66 Kw.. 77Kw...81Kw? Novější Ea 211..či starší kolořetěz? Škodu Vw či Seat? Spokojenost či nasranost? B-]

Michal
17. ledna • 8:49

Hlavně ať udělají něco s motory. Ty jejich benzín atmosféry to je trága chcíplá, že už to není ani k pláči. Doma jezdím z pidimotorem 1.2TSI, pak v práci sednu to Hjondé s 1.6GDI a pak málem bourám páč od toho čekám při předjíždění dynamiku a výkon alespoň jako u výše zmíněného a on tam prostě není.

Michal
17. ledna • 11:33

První auto jsem rozflákal na cimpr campr když jsem na něm najel tak 18k, druhé jsem jezdil od nuly xmrti stářím/opotřebením (190k), třetí taktéž (230k), současné má najeto 45k, něco ve firemních.... Takže dohromady jistě pres 500 gigametrů ;-) Proč?

Topík
17. ledna • 11:48

Jaké máš Tsi Míšo? Jsem jedno ucho! Nějaká porucha...či né? Ať klucí co žerou Hyundai zblednou do zelena závistí! :-D

Gant
17. ledna • 10:40

Kčolik máš najeto pidimužíku!???

Hat
17. ledna • 13:18

Urcite ma najeto 100x vic nez ty hubou Ritiku.

LOL2000
17. ledna • 9:54

Nauc se radit,asi mas neco s prackama.

Čechystán
18. ledna • 18:24

:-D

Hat
17. ledna • 13:49

Prave jsi rekl, ze aby ta sikmovoka blbost alespon trosku jela, musis to furt drtit v tockach a stejnou vetou jsi rekl, ze u TSIcka to nemusis. Mas pravdu, super konstatovani.

Karamba
18. ledna • 16:18

To je argument jak koleno. Takže třeba takový 4,2FSI V8 v RS4 je horší motor než 3.0TDi, protože nemá takový zátah u 2000ot?

mpolan
19. ledna • 7:05

Omyl, ten je horší i než 1.2 TSI a o 1.9 TDI ani nemluvím, bo to brutálně táhne vodspodu...

Řidič
18. ledna • 11:23

No, tak to je hlavou, ne výrobcem... srovnávat chování turbomotoru s atmosférou...
nicméně v článku se o 1,4 turbobenzínu píše, možná vás to překvapí..

Hat
19. ledna • 4:30

Ale ale. Proc se branis porovnani. Pohani to auta...ano, zere to benzin...ano atd. atd. Tak proc to neporovnat. Ba naopak. Ale tady je to zastupny problem a to proto, ze nekterejm firmam jedou dobre jak turba tak atmosfery (samo ze s jinejma charakteristikama). Holt tyhle sikmovoky klauni to neumej.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Roman
9. června • 10:30

Tak to porovnej s 1.6 i co je v octávii.

Homer
17. ledna • 7:19

Ty brdo. Narvat obrovskou masku chladice ze Santafecka na i30 je slusnej masakr. Uz vidim tu reklamu: Vaseho souseda z Boleslavy sezere jako malinu. Doma mame soucasnou i30 s normalni maskou a musim rict, ze timhle faceliftem to Hyundai zabil.

Rata
16. ledna • 16:03

Co byste chtěli, prostě korejský srač...ehm auta.

Hynek
17. ledna • 20:04

Ty jsi debilni co ,rekni sestre at ti da prasky a jdi si lehnout

Hat
17. ledna • 20:56

Myslis tvoji sestre? Ale ta uz mi dala, neboj.

autař
16. ledna • 14:41

Máte naprostou pravdu, to "vlnobití" na předních blatnících a půlmetrová přední světla, to je opravdu jen pro lidi bez vkusu....

jonhy
16. ledna • 13:33

To je hnus velebnosti :-) Ještě že jsem nečekal a koupil Golfa!

Petr1
16. ledna • 21:53

Tak teď nevím, mám OIII a Hyundai i40. S oběma jsem spokojen, obě se mi líbí, každé jinak. Teď akorát nevím, jestli vkus teda mám, nebo nemám... :-P Kdo ze zdejších mudrců mi to vysvětlí :-) Prostě jsem si vybral auta, která se mi líbí, komu se nelíbí ať je nekupuje ne? Když se mi nelíbí něčí kalhoty, nebo dům, nebo mobil atd., tak to nekomentuji, ten člověk, kdyby se mu to nelíbilo, tak si to asi nekoupí... :-) Osobně bych si třeba Golfa nekoupil, protože se mi prostě moc nelíbí, ale chápu, že se někomu líbí, od toho je na trhu tolik rozmanitých možností...

KL
19. ledna • 10:16

dej odkaz na fotku: sorry, ale tehle kombinaci proste neverim, dokud neuvidim ;o/

Ludek_II
17. ledna • 10:49

Vždycky se ti MUSÍ líbit to nejdražší, na čem jsou nej marže. Takže iPhon, Škoda /tankovat samozřejmě u Shellu, protože Tank ONO je fuj fuj pro socky/ a tak podobně.

Čechystán
18. ledna • 18:23

Prostě takhle je to v čechystánu správně ;-)

Ludek_II
16. ledna • 17:01

Já jsem taky jezdil v golfáčích. Jenže to jsem byl malý chlapec. B-]

Doporučujeme

Články odjinud