Nošovická továrna Hyundai vyrobila dva miliony automobilů

Nošovická továrna Hyundai vyrobila dva miliony automobilů

Nošovická továrna automobilky Hyundai oslavila pokoření hranice dvou milionů vyrobených vozů. Tím jubilejním je model Tucson, který bude sloužit u hasičů. 

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Výrobní závod Hyundai Motor Manufacturing Czech odstartoval sériovou výrobu přesně třetího listopadu 2008. První milion vyrobených automobilů zde byl dokončen za 54 měsíců, na ten aktuální druhý už bylo potřeba pouze 37 měsíců. Většina vyrobených vozů končí mimo český trh. Z produkce nošovické továrny zamířilo k českým zákazníkům pouze 77 600 vozů. 

Hyundai i Kia připravují konkurenci pro levná čínská SUV

Hyundai i Kia připravují konkurenci pro levná čínská SUV

Jubilejním automobilem se stal Hyundai Tucson 2.0 CRDi, který si převzal Hasičský záchranný sbor České republiky. Využíván bude údajně pro zabezpečení dopravy příslušníků při horších terénních podmínkách v krizových situacích. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků