Jako vždy vyhraje ten, kdo uplatí největší počet volitelů. Pokud schade řádně zainvestuje, tak může klidně vyhrát. Zdůvodnit se to dá zcela pohodlně.
nechápem prečo by mal byť Rapid auto roku, nakoľko nie je ničím výnimočný... okrem dizajnu. Ten vyzerá ako z 90. rokov, keby to bolo myslené ako retro, potom by mal šancu :-D
Souhlasím. Rapid nepřináší nic nového z technologického hlediska, design je také minimálně průměrný a cenou také neupoutá.
Ty uz vies cenu?
Na dotaz v titulku, zda postoupí Škoda Rapid, odpovídám - proč a čím by, proboha, měl??? Spíš mě ale zajímá, proč český autor na českém webu ostentativně mlčí o ambicich jiného auta z produkce v naší republice: Hyundai i30? Pro hlasatele blbin o "korejském autě" podotýkám, že konstrukce a design jsou dílem evropského týmu Thomase Bürkleho (ex-BMW) v Německu, motory a špičková elektronika jsou korejské (ano, stejně jako většina po světě prodávaných chytrých telefonů, televizorů, i-padů atd.) a výroba je ryze domácí - 70% dílů v zniká v ČR, ve fabrice HMMC v Nošovicích je 96% zaměstnanců Čechů (+ Moravanů a Slezanů :-) )
Snad by pomohlo, kdyby korejci koupili nějakou "původní českou značku" a prodávali Hyundai i30 v ČR třeba jako Walter i30, Praga i30, Tatra i30, Vikov i30, Aero i30, ....? To by pak nebyla "rejže" ale skvělý český vůz, který by mohl konkurovat i Škodě Rapid v anketě COTY. ;-):-D
idealne kdyby tu znacku (treba Tatra) odkoupili za jednu korunu a pak jeste uspesne zazalovali stat a vyhrali s nim arbitraz na 300 mega :) (podobnost s VW ciste nahodna)
Rapid nema nejmensi sanci, je to okrajovy platformovy bastl ktery je hitem akorat tak v Cechistanu, neco jako odpad od Pola umele zmrseny na "kvalitu" Dacie.Proti ktere ma ovsem super "luxusni" skrabku.To uz spis muze vyhrat oceneni novy Golf. Za me je to uplne jedno, kdo to letos vyhraje, protoze soutez uz delsi dobu nevypovida absolutne o nicem.Viz lonska Ampera, predrazene auto nevalnych kvalit urcene pro nikoho.:-/
COTY má kritéria taky jak zrovna kdo potřebuje, jednou je to poměr užitná hodnota/cena, jindy zase "ekologie"..
Rapid je typ auta, kde bude strasne zalezat na cene, ak bude nastavena rozumne, tak je to vynikajuca alternativa pre mlade rodiny, tym padom aj kandidat na COTY.
Po dlhšom čase by mohlo byť autom roku aj nejaké väčšie auto strednej triedy. Takýto víťazi boli naposledy Opel Insignia na rok 2009 a pred ním Alfa Romeo ešte v roku 1998 a Ford Mondeo v roku 1994.Ja osobne by som preferoval Mazdu 6. Už len kvôli tomu, že ukazuje aj inú cestu znižovania spotreby ako sú elektromotory a hybridy - razantným znižovaním hmotnosti a modernizáciou klasických spaľovacích motorov. Ako čerešnička na vrchu je potom samotný dizajn.
To těžko. V socialistické porotě nemá normální auto žádnou šanci.
objektivne vzato by meli dostat oceneni korejci nebo dacia, clovek nemusi byt zrovna carodej homodej aby zaznamenal, jaky skok udelali ceed a i30 oproti vsem tem lantram a podobnym hruzam. To same u Dacii. At uz designem, spolehlivosti, uzitnou hodnotou nebo servisnim zazemim. A prodeje o tom tez hovori jednoznacne. Zatimco korejcum a dacii vyroba rok od roku roste, ostatni zaviraji tovarny.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.