Počkat, co je to za zmatky? M14 se ještě nedělá a vy o něm mluvíte jako o starým modelu ...
M14 byl tusim jenom koncept.
veď pod článkom je link na ďalší článok o M14 kde sa avizovalo že od 2005 bude robený nielen s volantom na pravej, ale aj na lavej strane pre "kontinentálnu" európu. By ma zaujímalo či to má nejaké airbagy, bezpečnostné prvky, servis a možnosť slušného poistenia, aby som začal urputnejšie podávať Loto
Jenomže M14 se tehdy jenom MĚLA začít prodávat, nikdy k tomu nedošlo. O tom autě se hrozně mluvilo a všichni na něj čekali, ale neexistuje jedinej silniční test, dokonce ani google nenašel jinou fotku než ty ze studia a autosalonu.
potom sú informácie ohladom M14 podané na autorevue fakt divne zavádzajúce ("Noble M14 je auto, které hravě soupeří s vozy jako je Porsche 911 Turbo nebo Ferrari 360M, popř. různými modely Lotusu.Doba ovšem pokročila a jmenované automobilky přišly mezitím s novými modely a Noble M14, byť je stále zdatným konkurentem, potřeboval nástupce ") a zdá sa že tento výrobca zďaleka nikomu nekonkuruje (a už vôbec nie "hravo") keď sa nevie dostať k výrobe.
To je jednoduchý, autor o Noblu nic neví a potřeboval napsat článek. Takže se podíval na předchozí modely a našel stránku s plánovaným datem začátku výroby M14. Dál to neřešil a prostě si vymyslel slint o tom, jak už M14 potřebuje nástupce. Že M14 existuje jen v prototypu mu uniklo ...
nojo, omlouvam se, spatne jsem si vylozil nsledujici:"Featuring the same twin-turbo, 3.0L V6 producing 455 bhp that debuted in the M14 concept last year, the M15 might be crowned Britain’s baddest supercar."
Teda niekde som cital ze kvalitou interieru ma byt inde ako doterajsie smejdy, ale rovnaky volant mam vo Focuse I., paka zas s Focusu II., za to platit 3,4 melona???
no jakoze za 3,4 melona a jizdni vykony ferrari ja bych to bral..mit zbytne 4mega.. to je dan za to levne vozidlo.. prece jen pokud kupujes ferrari tak 3,5mega ti nebudou stacit..
Nemate pravdu. Na okruh je urceny brutalny M400, ktory je aj lahsi ako tento novy model. Toto nove auto ma prave k spickovym jazdnym vlastnostiam pridat aj kvalitu interieru a luxus,ktory u M400 a M12GTO-3R chyba. To tvrdi samotny Lee Noble v jednom clanku. A ked ma ist proti F430 a Vantage V8, tak exkluzivny interier by mat malo. A ked tvrdite ze mate vykony Ferrari lacnejsie, tak potom este lepsie vykony ponuka M400 za 2,5 miliona v prepocte, ktory na okruhu ci na silnici F430 s prehladom rozdrti. Ja by som bral prave M400...
nepopiram ze M400 je lehci levnejsi a ferrari strci do kapsy na okruhu to ne, ale na denni jezdeni to neni nadobicko..no a co se tyce toho interieru tak je to jen otazka vkusu ale na fotografiich nevidime nasledovnika ktery bude stat tech3,5mega ale M14..treba se polepsi a treba nenavic ferrari clovek potka pri trose stesti i u nas casteji nez noble to se nazivo esce nevidel ani jedno
V tomhle aute nejde o to jak ma peknej interier, ale o to jak jezdi na okruhu.
tusim ze M14 ci M12 ted nevimje bezvadne vyuzitelna pro denni jezdeni a i pro dlouhe cestovani ve dvou dva kufry celkovy objem 300 litru to je proste super a esce k tomu ty dynamicke vlastnosti..GT jak ma byt..
sem volaaky zmeteny.. koukam ze pod foteckou je jiny popisek nez v canecku.pan Noble predstavoval dva vozy a jen autorevue to odhalila. jinak pekne pekne vozitko a za celkem"lidovou" cenu vzhledem k predvadenym vykonum a cene konkurence..akorad si nejsem jist jesli ten narust vykonu nezabijou vetsi hmotnosti..jakoze nejspis ano
Lee Noble staví vozy s označením M ... M12, M14 a teď se chystá M15 Zase nám tu běhá tiskařský šotek, potvůrka malinká....
a nezapoměli jste ještě na noble M400? a pokud vím tak je ještě starší než M14 o M12 jsem zatím neslyšel...
Ten nový model M15 je nástupce modelu M12, on je velmi často označovaný pouze GTO-3R, ale úplný název je M12 GTO-3R. M400 je pak jiný model.
Tak mam teraz z toho uplny zmatek. Pri jednej fotke je M14, pri dalsej M15, v nadpise novy M15, v texte zas M14... Ja som bol v tom ze doteraz boli modely M12 GTO, potom silnejsi M12GTO-3R, potom M400 - v podstate rovnaky ale este silnejsi s pomerom 400k/t. Novy myslim ze je M14, o M14 som nikdy nepocul. Ale asi mate vy novsie info, nehadam sa. Kazdopadne najrychlejsi ostane M400, to je najvacsi BRUTAL, ten by som chcel radsej ako nejake F430 ktore ma kazdy.
Oprava: O M15 som nepocul...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.