Nissan zvoláva do servisu modely Navara

Spoločnosť Nissan Europe dnes odštartovala servisnú kampaň, prostredníctvom ktorej vyzýva majiteľov pick-upov Navara na návštevu predajcu značky Nissan, aby si nechali vykonať úpravu na ovládacej jednotke airbagov.

Kampaň sa týka takmer 130 tisíc modelov Navara vyrobených v období od začatia výroby v januári 2005 až do minuloročného mája.

Softvér, ktorý ovláda aktiváciu airbagov pri čelnom náraze, bol vylepšený. Aby sa zabezpečilo, že všetky modely Navara sú vybavené týmto aktualizovaným softvérom, Nissan bude kontaktovať zákazníkov a požiada ich, aby svoje vozidlá pristavili u najbližšieho predajcu značky Nissan z dôvodu preprogramovania ovládacej jednotky airbagov. Práca zaberie maximálne 20 minút a nebude za ňu pochopiteľne účtovaný žiadny poplatok.

Táto záležitosť bola zistená v kontrolovanom skúšobnom prostredí pri nárazových skúškach. Spoločnosť Nissan si nie je vedomá žiadnych prípadov, kedy by bola znížená bezpečnosť zákazníkov.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků