Mě by zajímalo, jak je řešený ten displej. Pokud by tam byla nějaká zářící klasika, asi to nebude moc příjemné v noci.
adaptivní podsvícení, v podstatě stejný způsob regulace, jako má elektrochromatické zpětné zrcátko.
Tím se vlastně řeší slepý úhel, ne?
Nevím proč se takové systémy vymýšlí pro osobáky - i když je pravda že některé mají dozadu výhled jak z tanku. Nikdy ale nepochopím, proč něco podobného už dávno nemají třeba autobusy nebo dodávky, které se pohybují v rušném provozu a vidět z nich je dozadu velký kulový.
Protoze vetsina dopravcu hraje pri nakupu na cenu. Lepsi je mit 30 novych autobusu a bez vybavy, nez mit 25 s vybavou. Jde o machrovani cisly ve statistikach. Komfort ridice nebo cestujicich jde stranou.
Kolik dnes stojí nový autobus - nějakých deset milionů? A kolik stojí couvací kamera - pět tisíc? Pokud snaha ušetřit za každou cenu i na bezpečnosti dosahuje až tak fatálních parametrů, nezbývá než zavést couvací kamery do povinné výbavy autobusů, nákladních aut a dodávek legislativně.
Podstatnou roli v tom hraje i vrozená lakota lidí. Stačí se podívat do diskuzí o luxusních autech. Tak je vždy spousta takových, kteří neváhají dát za auto částku ve statisících, nebo i milionech, ale řeší každý litr ve spotřebě. Já se nedivím, že pro takové lidi je pořízení něčeho, co sami nepotřebují (například té kamery), nemožné. Mají pocit, že se okrádají :-)
Takoví Pandrholové (Ujídá z mého prasátka. Celého mě ta holota sežere) :-)
V čem se toto liší od obrazu park. kamery u Hyundai nebo v čínských zrcátkách za pár USD, kromě velikosti samotného displeje?
Některá auta by potřebovala digitální celé zadní okno :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.