Nissan zavádí dvojitý nepřímý vstřik

9 komentářů

rockblock
16. července • 17:05

ze najkrajsie veci su vzdy tie najjednoduchsie... ;-)

RS
16. července • 20:40

4x vymena vstrikovacu nebo 8x vymena vstrikovacu, jednoduche lada na porizeni, servis a cena dilu bude .... :-D :-/

Pavel
16. července • 21:22

Hmm, a jak často odchází vstřikovače u benziňáků ? ;-)

JiVi
20. července • 13:26

konkretne u tohoto neprimeho vstriku - to je to, oc tu bezi ... zatahovat sem problematiku primeho vstriku je jaksi mimo misu ;-)

Radek Ondrášík
19. července • 19:53

U primeho vstrikovani v podstate stejne jako u nafty.

JiVi
20. července • 13:33

:-D ono je potreba vedet, co zapricinuje poruchy vstrikovacu. V hoodne velkym procentu je to zaneseni vystupu trysky nebo zaneseni jehly- zalezi na provedeni vstriku. Oboje provazi jev - zakarbonovani. A tohle u benzinu uplne odpada :-) protoze benzin karbon rozpousti.

CyberVic
19. července • 22:39

...nestras me...:-) to by znamenalo, ze se toho pristich cca 7 let a 150tis km nedoziju...:-)

Honza
16. července • 13:03

Pane Duchoň, které "Zatímco současné zážehové motory s čtyřventilovou technikou mají v dělícím se sacím traktu jen jednu vstřikovací jednotku" máte na mysli? Třeba už i Škodovka nějakou dobu má své MPI...:-D

Majk
16. července • 17:19

Nevím, jak Tobě, ale mě došlo hned, jak to bylo myšleno. Tedy že s motory se čtyřimi ventily na válec byl jeden vstřikovač na válec. ;-)

Doporučujeme

Články odjinud