ze najkrajsie veci su vzdy tie najjednoduchsie... ;-)
4x vymena vstrikovacu nebo 8x vymena vstrikovacu, jednoduche lada na porizeni, servis a cena dilu bude .... :-D :-/
Hmm, a jak často odchází vstřikovače u benziňáků ? ;-)
konkretne u tohoto neprimeho vstriku - to je to, oc tu bezi ... zatahovat sem problematiku primeho vstriku je jaksi mimo misu ;-)
U primeho vstrikovani v podstate stejne jako u nafty.
:-D ono je potreba vedet, co zapricinuje poruchy vstrikovacu. V hoodne velkym procentu je to zaneseni vystupu trysky nebo zaneseni jehly- zalezi na provedeni vstriku. Oboje provazi jev - zakarbonovani. A tohle u benzinu uplne odpada :-) protoze benzin karbon rozpousti.
...nestras me...:-) to by znamenalo, ze se toho pristich cca 7 let a 150tis km nedoziju...:-)
Pane Duchoň, které "Zatímco současné zážehové motory s čtyřventilovou technikou mají v dělícím se sacím traktu jen jednu vstřikovací jednotku" máte na mysli? Třeba už i Škodovka nějakou dobu má své MPI...:-D
Nevím, jak Tobě, ale mě došlo hned, jak to bylo myšleno. Tedy že s motory se čtyřimi ventily na válec byl jeden vstřikovač na válec. ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.