Nissan zanikne do roku 2022, tvrdí Carlos Ghosn. Značka se zdržuje komentáře

H+K  |  23. 01. 2020 11:19

Když zanikne, tak zanikne. Žádná škoda, dnes už stejně vyrábí jen hromádku nezajímavých SUV, takže nikdo plakat nebude.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  23. 01. 2020 14:17

GT-R, 370Z? Nezajímavý, viď. Protože to nemá přídomek RS a není v tom nafta.

Odpovědět  |   | 
 |  24. 01. 2020 00:53

Pravda

Odpovědět  |   | 
LM light  |  23. 01. 2020 21:22

Prej nezajimavy SUV tak Patrol X-Trail je nezajimavy..To o ty znacce vite kulovy.Ja jezdim s Nissanem leta a nemenil bych za posranou Skodovku!

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  23. 01. 2020 21:28

Nějaký mindráček ze Škodovky?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 01. 2020 22:35

Patrol je při jeho cenách a užití velmi okrajové auto. X-Trail je jen stín slávy prvního X-Trailu, Qashqai už je přežitý a Juke pro změnu pro většinovou populaci moc divoký. Zbývá Micra a ta to fakt nezachrání.

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 01. 2020 11:44

to jsou vsechny aktualni modely nissanu co znas? dyk tady zatim vystupujes jako petrolhead a podivejme...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 01. 2020 22:59

Ale ne, takhle si mě plést!

Odpovědět  |   | 
Marek B  |  25. 01. 2020 01:25

Jsi debil, co má na Patrola? A kde jsou desítky jiných nissanů? To co Japonci uměli vyrobit už v 60-90 letech o tom se ti ani nezdá a co vyrábí teď opět za špičková auta tak ti ani mysl a představy nedošáhnou tupče.

Odpovědět  |   | 
Marek B  |  25. 01. 2020 01:19

Ty jsi největší debil. A to myslím na 100% Nissan je král mezi auty ty vymrdanej, zkurvenej idiote v hovně se vyznáš zasloužíš si bičem po zádech. Na takové kecy znalci nejsou zvědavý...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  23. 01. 2020 12:13

Tak potřeboval si plivnout. Sice budou mít za loňský rok menší prodeje, ale pořád je to velká automobilka.
A teď si plivnu já. Čekat na nástupce 370Z nějakých 12-13 roků a GT-R možná 14-15 let ?
Ano, jsou to naprosto okrajové modely s pár tisíci prodeji, ale hlásit se to musí.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  23. 01. 2020 12:40

370Z a GT-R jsou jediné dva modely které si vybavím když se řekně Nissan, jinak ta značka je z mého pohledu naprosoto nezajímavá...

Odpovědět  |   | 
Adam  |  23. 01. 2020 13:19

To chápu, ale tyhle dva modely by samy o sobě bohatě stačily. Když se řekne škoda, tak nemáš nic, jen hromadu aut s obrovským kufrem, co se prodávají na metry. Nissan má historii skylinů, dneska 370ky, GT-R je kapitola samo pro sebe, navíc má luxusní odnož Infiniti, která podle mě dělá zajímavá a řidičská auta, jejíž 6 válcové motory se každoročně umísťují na topu žebříčků nejlepších motorů. Mohl bych asi pokračovat dál, za mě třeba Nissan vcelku zajímavá automobilka. To ať raději zaniknou všechny seaty, škodovky, opely apod.

Odpovědět  |   | 
manga  |  23. 01. 2020 15:01

Ty si přeješ, aby škodovka zanikla? Kolik ti je let? 8? Umíš si představit, co by to udělalo s naší ekonomikou? Navíc nám jako čechům škodovka dělá reklamu v zahraničí, naše firma vyváží své produkty a již několikrát jsem od zákazníka slyšel, že se rozhodl pro náš výrobek částečně proto, protože zná a vídá škodovky a bere je jako konkurenceschopná auta. To je dobrá reklama a je zdarma.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  23. 01. 2020 15:38

Mám rád Škodovku, dokonce s ní i jezdím. A to dobrovolně, není nafasovaná. Obávám se, že v zahraničí je známa jako německé auto. Bmw kompletováno v Turecku také není turecké auto. Do budoucna si myslím, že se z ČR bude stějně stěhovat. Bulharsko a Turecko, to je budoucí ráj levným montoven. Teď jde jen o to, zda české zastoupení bude umět argumentovat pro přidělení kompletace či výroby části nebo celých elektromobilů či pokračování ve vývoji. Nějaký vývoj a část velína by nám zatím zůstat mohl.

Odpovědět  |   | 
Harry  |  24. 01. 2020 06:13

A to že škodovka už pár let není Čechu ale Němců asi nevíš, takže peníze nejsou k nám ale Němcům. To pak můžeš říkat že i hyundai je naše značka. To by jsme nesmeli prodat vše co jsme měli např. Škodovku nebo Plzeňský prazdroj,uz je to jen cizí fabrika v Čechách kde jsme jen pracovní síla nic víc,nerikam že by jsme to ne pocítili kdyby padla ale to můžeme říct o jaké koli obrovské fabrice co je v ČR (přijdeme jen o pracovní místa ne o zisk z prodaných aut.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 01. 2020 10:16

Takze ca 200 000 pracovnich mist je nic? Dane, socialni, zdravotni placene z jednech z nejvyssich mezd?
To vse vysvetluje.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 01. 2020 10:18

No vidis, mi se zase vybavi superb se svou historii, rapid a dalsi.
Klidne at zanikne, me se to nijak nedotkne.

Odpovědět  |   | 
Tak je to  |  23. 01. 2020 13:49

Pro mě Nissan zůstává symbolem 90.let a vynikajících vozů se silnými motory, skvělými podvozky a bohatou výbavou. Almera, Primera, Maxima, vč. GT verzí. Pak se to z ničeho nic tak nějak vše potento a výsledek je, že mají asi dobrého Quash...něco v manuálu a to je vše.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  23. 01. 2020 14:22

Oni maji slusna auta a jsou celkem uspesni i dnes treba v UsA nebo v asii, ale v evrope je nissan jak rikas.

Odpovědět  |   | 
Marek B  |  25. 01. 2020 01:30

Nissany jsou výborná auta a ty nový špičkový vše u nás téměř neprodávají. Radši je tu plno kojotů jako je např. Zdejší jakysit Tom a ten fandí jiným autům o kterých si myslí že jsou lepší, jeho volba, jeho hloupá cesta...

Odpovědět  |   | 
Ereknu  |  23. 01. 2020 12:56

PROSÍM O SDÍLENÍ. Děkuji

Prodej aut po Česku. Byznys za hranou. Tady je to co Mazda prodávala:
Mazda 6 2.2 Diesel

https://youtu.be/Th58DpEIX98

https://youtu.be/eJ7W4ssxZZY
desítky, stovky možná tisíce podvedených? jenom v ČR.

Byla mi provedena Výměna za jemnější filtr byla provedená bez mého vědomí a to při svolávačce, když mělo auto najeto 15425 km a nebylo staré ani rok. O tom, že došlo k nevratnému poškození motoru jsem přesvědčen. Byl vyměněn olej a pravděpodobně i ten filtr s pilinami a šponami. Té svolávačce jsem nevěnoval pozornost. Ve snu by mě nenapadlo, že se tam brousí vačkový hřídel s vačkami. Při té svolávačce mi zároveň byla udělaná i první garanční prohlídka. Lze dohledat v el. garanční knížce. S autem jsem jezdil dál bez problému, až do doby než jsem jel do Německa a v Ústí se mi to rozsvítilo jak vánoční stromeček. Na pokyn servisu, kam se jsem volal, jsem to nechal odtáhnout do nejbližšího autorizovaného servisu v Ústí BEK. Tam mi byl opět vyměněn olej i když auto mělo najeto pouze 12.000 km od poslední výměny oleje a vše jsem musel zaplatit, protože na pokyn zastoupení Mazdy, p. Kiriakovského to prý bylo způsobeno vinou řidiče, že je nafta v oleji. Ten dopis je tady v příloze. A to mě tam ještě celkem nenápadně tlačili do toho abych si u nich nechal zároveň udělat druhou garančku a tak by bylo vše skoro dokonale zamaskované. Nikdo by nic nepoznal. Dvakrát výměna oleje při garanční prohlídce. To jsem ale už odmítl, protože se mi to nějak nezdálo. Požadoval jsem jenom opravu vozidla, které bylo v záruce. Pry že mu nic není, jenom vyměnili olej, ale i to odmítli zapsat do garanční knížky, tak jsem to nechal napsat rukou technikem na fakturu.
Vezmu to stručně. To auto bylo v poškozené už když jsem s ním vyjel od prodejce za bránu a s ním i mnoho dalších. S TĚMI PILINAMI, ŠPONAMI JSEM NAJEL 15425 km. TAKŽE DOŠLO K POŠKOZENÍ VŠEHO KAM SE TEN OLEJ DOSTAL. Celá série aut vyrobených v r. 2012-2013 a prodávaných ještě v roce 2014. Takže jasné klamání spotřebitele. Ta situace s odtažením a výměnou oleje se opakovala ještě 2x než jsem to auto odstavil. Naposledy jsem byl odtažen do servisu Auto Jeremiášova, kde mi bez mého vědomí vyměnili měrku za měrku s třemi body 🙂 a řekli, že autu nic není a odmítli to opravit. Autu nic není a po najetí 10.000 km mám litr nafty v oleji. To jsou jedinci co to tam mají po ujetí 2.000 km. 😞
A ten interval se na 100% bude zkracovat.
Jasný mega podvod. Prodávali auta s výrobní konstrukční vadou. Předčasná výměna oleje na svolávačku. Výměna měrek oleje. A teď jsem našel ještě, že dokonce mají tu drzost a lepí autům samolepky viz. příloha. Nafta v oleji je jasný technický nesmysl. Je to jenom maskovaní výrobní vady. Nejhorší na tom je ale to, že ti šmejdi po uplynutí cca dvou let, kdy docela uspěšně maskovali výrobní vadu, těm lidem nabídnou, že to auto od nich vykoupí. Pochopitelně za podseknutou cenu, kterou ale poškozený buď musí akceptovat a nebo to zkusit prodat sám za pomoci inzerátu nebo bazaru. Vím o pánoví, který jim to prodal, ale musel si u nich vzít další nové auto. Takže dostali zaplaceno za auto s výrobní vadou min. výrobní náklady, které pak v klidu prodají dál jako málo jeté a prověřené vozidlo. Nový vlastník než to zjistí, tak autu jsou už víc jak tři roky a nemá šanci cokoli reklamovat.

Historie se opakuje. Přesně tak to začalo u mé Mazdy 6 , Mazdy 3 i Mazdy CX5 s dieselovým motorem. Nejdřív svolavacka, potom přehrání SW, následně vypalování filtru, pak ze jsem si koupil nevhodné auto, jezdím krátké tratě, nečetl jsem manuál, je to prý normální stav a ve finále mi pan Kiriakovsky, sef importu ČR +SK, napsal ze jsem si tu závadu, ze ma auto litr nafty v oleji způsobil sám. Proto asi měnili merky s bodem X. A Ted mi jeste vyhrožuje svým advokátem. Tak se ptám, proč jste mi nabídli ze to auto po dvou letech vykoupite? Za směšnou cenu.

https://svolavacky.cz/svolavaci-akce-skyactiv-x...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  23. 01. 2020 13:27

Já si koupil Mazdu v benzínu a nemám problém. Příště se mě zeptej co vybrat, budeš spokojen. Ono ale šudlat furt motor na spotřebu nepřežije žádný motor.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  23. 01. 2020 14:33

To neni o sudlani, to je proste spatny motor, za to uzivatel nemuze, stane se to 8 z 10 z nich drive ci pozdeji.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  23. 01. 2020 14:32

Vsak jo, to se o tom motoru uz davno vi.

Kdyz uz teda japonce, tak jedine v benzinu nebo hybrid a se spolehlivoati problem nebude. Ale japonskou naftu fakt nebrat, jak mazda, tak sveho casu Honda, sype se to fatalne.

Odpovědět  |   | 
Marek B  |  25. 01. 2020 01:33

I Japonská nafta je super jen by jsi se v tom musel orientovat. Ovšem já v dnešní době jsem radši už pro benzín.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 01. 2020 14:51

Už jsi s tím vážně dost trapný, jak to spamuješ do každé diskuse.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  23. 01. 2020 16:57

Ja som vďačný.
Kupujem nove auto a každú som vyradil práve pre svinsky prístup importéra.

Nikdy nedám dobrovoľne peniaze smejdom ako sú ľudia v Mazda, ktorí neuznali poškodenie zákazníkov!

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  23. 01. 2020 15:57

Najmi si právníka, který se o to postará.
A nezasírej neustále tvým problémem diskuze. Člověče neťastná.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  23. 01. 2020 13:35

Ví někdo,kdy začne Nissan prodávat Walbox k Leafu ?

Odpovědět  |   | 
vtipna jachta  |  23. 01. 2020 13:42

Az opada listi.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  23. 01. 2020 14:15

Podzim 2020 ?

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  23. 01. 2020 14:37

Nemaji na to nejaky leaflet? (letáček)

Odpovědět  |   | 
Žila  |  23. 01. 2020 17:17

Patrol není lepší auto do terénu ,prostě nej... Ofroad!!!!

Odpovědět  |   | 
Marek B  |  25. 01. 2020 01:34

A co je lepší Žila?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 01. 2020 18:47

Kdyby pissálek rovnou napsal "zkrachuje" místo zanikne, to by nebyl už tak bombastický titulek, co? To by muselo pak strašně pissálka bolet...
Naučte se psát objektivně, vy šmejdi!

Odpovědět  |   | 
Lumík  |  23. 01. 2020 21:39

Co říkáte na Jeep Grand Cherokee??

Odpovědět  |   | 
Tak je to  |  23. 01. 2020 22:07

Koukni na losí test.

Odpovědět  |   | 
Lumík  |  23. 01. 2020 21:42

Dal jsem se na Offroad tak hledám a přemýšlím... nechám si poradit...

Odpovědět  |   | 
Lumík  |  23. 01. 2020 21:48

Hm....nikdo.


Odpovědět  |   | 
Lumík  |  23. 01. 2020 21:52

Tak někdy příště....

Odpovědět  |   | 
Renďas  |  24. 01. 2020 07:50

Mám čtvrtým rokem Nissan Patfinger a jsem nad míru spokojen,to auto nepozná kopce,jede jak ďas a na ty naše rozbité cesty super....jezdím většinou město a spotřeba pouhých 9,5l

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 01. 2020 10:20

A co je na tom zvlastniho?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 01. 2020 11:55

Vetsinou mesto > to je dobra diagnoza a ucebnicovy argument pro ekomaniaky/uredniky.

Odpovědět  |   | 
hehehe  |  27. 01. 2020 10:27

Ano, Pathfinder... pred par rokmi kamoska kupila novy, mal som ho asi 2 tyzdne. Nepoznam horsi sposob, ako preflakat 50tis €. Osklivy interier, hlucne, najhorsi automat, v akom som doteraz sedel (s V6 diesel). To nie je auto, to je tak lesny stroj na zvazanie dreva.

Odpovědět  |   | 
randomuser  |  24. 01. 2020 09:41

Proč to má nálepku "KRIMI"?

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  24. 01. 2020 10:16

vyhlásí bankrot, očistí se a pojede dál...

Odpovědět  |   | 
Renďas  |  24. 01. 2020 17:52

Nejsem ekomaniak ani úředník😃dělám na šachtě, prostě nedám na Nissan dopustit, kdysi jsem měl Nissan Sanny ročník 86 1.7 16V a to byl vůz,už v té době celo pozink a jak frčel,za pět let investyce jen brzd.destičky,olejovy filtr, běžná údržba... prostě Japonec je Japonec.... tečka.....the end

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 01. 2020 18:35

Mám půl roku nového X-Traila a nemohu si ho vynachválit. Předtím jsem měl Kodiaka a rozdíl je markantní. Ještě 20 let a Japonce dožene ale zatím jak v jižních vlastnostech tak ve spotřebě propastný rozdíl asi jako mezi trakařem a kolečkem.

Odpovědět  |   | 
Marek B  |  25. 01. 2020 01:37

Souhlas, těch plno keců co tady čtu špatné lži vůči Nissanu ty lidi si zaslouží jen pořádně do huby, nic jiného ne. Idioti to jsou.

Odpovědět  |   | 
Marek B  |  25. 01. 2020 01:37

Souhlas, těch plno keců co tady čtu špatné lži vůči Nissanu ty lidi si zaslouží jen pořádně do huby, nic jiného ne. Idioti to jsou.

Odpovědět  |   | 
MM  |  25. 01. 2020 13:49

Jo jo. Jižní vlastnosti mi na autě taky přijdou to nejdůležitější.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 01. 2020 15:37

Nemaj nahodou trakar a kolecko stejnou spotrebu?

Odpovědět  |   | 
zvědavec  |  27. 01. 2020 09:44

Jaký je rozdíl v "jižních vlastnostech" mezi trakařem a kolečkem?

Odpovědět  |   | 
Robert  |  26. 01. 2020 06:27

Už letos zanikne několik automobilek....
Ze 100% to budou ty orientovaný hlavně na EU trhy.
Joo klimaterorismus je sviňa :D
Leda by začali pro EU vyrábět žebřiňáky tažený velbloudama -- to by bylo populární hlavně v Německu.

Odpovědět  |   | 
expat  |  26. 01. 2020 15:46

Smutná předpověď. Obávám se, že může být pravdivá....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A