Nissan začíná s dietou pro své modely

Nissan se chce pustit do snižování hmotnosti svých automobilů. V časovém horizontu sedmi let bychom se měli ze strany japonské automobilky dočkat rozsáhlejší aplikace lehkých materiálů, jejichž použití by přispělo k redukci hmotnosti. A to by se pochopitelně pozitivně projevilo na mnoha klíčových vlastnostech vozů.

Nissan již přislíbil, že výsledky tohoto programu budou již brzy zhmotněné a to konkrétně v nové edici modelu 350Z. Ta by měla být oproti klasické verzi lehčí až o těžko uvěřitelných 226 kg. Podobné shazování kilogramů prý čeká i modely masové produkce tak, jak ceny lehkých materiálů budou klesat. Nemělo by tedy dlouho trvat a lehké materiály jako je například karbon si najdou cestu do běžných aut. Uvidíme, jak to celé dopadne.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků