Nissan X-Trail zlevňuje a přidává pohon předních kol

Od svého uvedení na trh v roce 2001 prošel Nissan X-Trail jedním faceliftem a patří k nejprodávanějším SUV na českém truhu. Mimo to je X-Trail také jedním z nejoblíbenějších současných modelů Nissanu - ideální kombinace kultivovaného jízdního projevu při jízdě po normálních silnicích s dobrými jízdními vlastnostmi v terénu vyhovuje širokému spektru zákazníků. Nissan X-Trail má nyní pro Českou republiku novou cenu a také jednu technickou novinku – vůz je v nabídce i s pohonem pouze předních kol.

Nissan X-Trail se nyní v základní ceně nabízí již za 634 000 Kč. „Trochu jsme také upravili standardní výbavu základního Nissanu X-Trail,“ komentuje změny Lubomír Tvardík, generální ředitel společnosti Nissan ČR s.r.o. „K již tak bohaté standardní výbavě – obsahuje třeba ABS, airbag řidiče a spolujezdce, aktivní opěrky hlavy nebo rádio s CD přehrávačem – jsme navíc přidali ještě automatickou klimatizaci a roletu a síť v zavazadlovém prostoru.“ Nissan ale nabízí také další příjemné změny – všechny vozy s benzinovým motorem 2.5 nebo turbodieselem 2.2 dCi mají nyní standardně tempomat a k výbavě Elegance si můžete objednat 17" litá kola a xenonové světlomety.

Nissan X-Trail je nabízen i ve verzi N1 s možností odpočtu DPH. Tam se základní cena modelu s motorem 2.0 dostane na 554 000 Kč bez DPH. V nejvyšší výbavě Elegance se skvělým turbodieselem 2.2 dCi a výjimečnou výbavou je pak k mání od 810 000 Kč bez DPH.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků