Honda ma 9stupnovi ZF
Tak slušného motoru se X-trail konečně dočkal, teď ještě upravit přední nárazník, protože nájezdový úhel 18 stupňů je bída. Tiguan má 18 pouze ve standardu, s off-road paketem je to už slušných 25.
Zajímavé. Vypadá to, že Renault začíná držet opratě ohledně kombinace diesel + cvt. Honda má pro cr-v 1.6d dvojspojku, Toyota pro jistotu jen manuál. Do cvt nejdou, údajně z důvodu velkých rozměrů a hmotnosti.
Pozdě, už jsem před 3 měsíci objednal manželce Tigouša.:-/
DSG s 110KW ci 140KW jsou docela spolehlive ... majitele skoro-renaultu se mozna pristi rok budou proklinat, ze radeji nesli do Tigouse
No to se uvidí až mi ho se mi ho VW uráčí dodat. Čekačka 8 měsíců.....3-[
Sral pes take auto, na ktore by som cakal 8 mesiacov.
Tiguan je dobra volba,ale cakacia doba troska dlha.Mna skor zaujala ta cena za vyvoj toho motoru.Nie je to nejak moc....
Superb ma cekacku stejnou ... Alteca taky nejak tak.A pak co jinyho? RAVku ci CX5, kde je cas uz trochu videt a kombinace s automatem nejsou nic moc? Nebo Honda s 1.6tkou? Do mesta asi dobry, ale asi bych se na cestu na dovcu do hor uplne netesil.
No ravka má resp. měla čekačku jen o měsíc kratší. Na ježdění okolo komína manželce vysavač 1,4 benzín stačí. :-)
To číslo uvedl samotný Renault při představení toho motoru v roce 2005. Ovšem není to investice jenom za vývoj motoru, tu se uváděla 250 miliónů Euro, 250 miliónů šlo na modernizaci výrobního zařízení v továrně Cleón a 50 miliónů na dodavatele.
Dik za odpoved Karel.Takto potom to cislo dava zmysel.
možná příští povoz, když honda nedostane rozum
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.