Nissan X-Trail nyní s dvoulitrem. Větší motor žádali zákazníci

Nový vznětový dvoulitr zaujme místo nejvýkonnějšího agregátu v crossover Nissanu X-Trail. Poprvé bude u modelu X-Trail k dispozici převodovka Xtronic CVT v kombinaci s pohonem všech čtyř kol.
Nissan X-Trail nyní s dvoulitrem. Větší motor žádali zákazníci

Nová jednotka má výkon 177 koní a maximální točivý moment 380 Nm. Dosud nejsilnější diesel v tomto modelu nabízel výkon 130 koní, šlo o známou jedna-šestku z koncernu Renault-Nissan.

Dvoulitr má také svou francouzskou historii. Jde o přepracovanou jednotku 2.0 dCi s kódovým označením M9R známou z Renaultů posledních deseti let. Poprvé se inovovaná verze, splňující normu Euro 6, představila v Samsungu QM6 a dle spekulací ji v brzké době očekává i příbuzný Renault Koleos druhé generace. Původní verze obecně platí za povedený a spolehlivý motor. Vývoj tohoto čtyřválce údajně stál 550 000 000€.

Nissan připravuje sdílení nové Micry. Jak to bude fungovat?

Nissan připravuje sdílení nové Micry. Jak to bude fungovat?

U X-Trailu je novinkou také kombinace převodovky s plynule měnitelným převodem Xtronic CVT s pohonem všech kol. V nabídce je i verze s pohonem předních kol. Zatímco u varianty 4x4 je volba převodovky čistě na zákazníkovi, spojit pohon předních kol s manuálem u dvoulitru nelze, zde musí stačit právě CVT. Daní za převodovku CVT je o 4 decilitry vyšší spotřeba, která se čtyřkolkou činí rovných šest litrů na sto kilometrů v kombinovaném režimu.

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků