Do kelu poblil som si monitor!!!!B-]
Auto, který daj na trh až za 5 let. Vzrušující.
Nechápu proč. Jako z pohledu automobilky tomu rozumím. Zákazníci chtějí. Ale co nechápu je zájem o tuto kategorii aut v segmentu, kde každý centimetr čtvereční čelní plochy hraje roli.
Odpoved je velice jednoducha. Lide kteri si nemohou dovolit drahe velke krabice take chteji crossover pripadne SUV. Elektrika je uz jen vyustenim soucasne honby za ekologii a skutecnosti dochazejicich fosilnich paliv. Dnes vsichni chteji jezdit posazeni vyse. Pro me nepochopitelne ale zakaznuci chteji tak my vyrobime. A Nissan ma v drtive prevaze pouze SUV ci 4x4 modely. Aspon tedy v EU. Logicke pokracovani. I kdyz takova US Maxima. Tu bych mohl. A GTR? Vezl jsem se jako spolujezdec. Neni to moje cilovka ale ten masakralni zatah. To bych pral kazdemu. Cili crossover crossover a zase jen crossover... :-DB-]
Některý fosilní paliva nedocházej, ropy maj šejkové habaděj.Akorát nám dochází uhlí, tak ho radši radši honem vyrabujem a spálíme teď, aby jsme mohli celou 1/3 produkce elektrický energie každej rok vyvézt do zahraničí. 3-[
Plynu po svete taky habadej.
1/3 jiz nevyvazime, za 2017 to bylo jen 1/7, a trend vyvozu elektriny se ma podle CEZ a CEPS postupne obracet na dovoz ;-) neb burzovni cena elektriny je pri dovozu levnejsi, nez z nekterych zdroju v CR, aneb vyvazet se nevyplaci ale dovazet se vyplaci, obrat se predpoklada nekdy mezi 2020-23
Že by už si řekli, že toho za těch 10 let vyvezli dost? :-DB-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.