Nissan vás zbaví závislosti na mobilu. Připravil opěrku blokující signál

Mobily za volantem jsou stále častější příčinou dopravních nehod. Výrobci se s tímto nešvarem snaží bojovat různě. Nissan přišel se speciální loketní opěrkou.
Japonská automobilka vychází z téměř 200 let staré technologie. Loketní opěrka mezi předními sedadly funguje na principu Faradayovy klece

Používání smartphonů za volantem způsobuje velké množství nehod po celém světě. Automobilky se snaží přijít na řešení, jak jim předcházet. Zajímavý koncept připravil japonský výrobce Nissan.

Automobilka vychází z téměř 200 let staré technologie. Její loketní opěrka mezi předními sedadly funguje na principu Faradayovy klece. Signal Shield koncept zabezpečí dokonalé soustředění na řízení.

Sportovní divize Nissanu chystá modelovou ofenzivu. Co všechno Nismo vyladí?

Sportovní divize Nissanu chystá modelovou ofenzivu. Co všechno Nismo vyladí?

Jakmile totiž vložíte svůj mobilní telefon do opěrky, ztratíte veškerý signál. Kromě klasické mobilní sítě nebude fungovat ani Bluetooth či Wi-Fi. Ideální řešení pro digitální detox během jízdy.

Nissan novinku předvedl v modelu Juke, zatím se jedná pouze o koncept. Uvidíme, jestli ji v budoucnu začne montovat do všech svých vozů. Pak už to bude jen na vás. Odložili byste svůj mobil do této speciální loketní opěrky?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan X-Trail 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 45 218 km
Cena: 450 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

včera | Milan Lažanský | 13 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků
Test: Pět důvodů, proč je teď Opel Insignia favoritem střední třídy

Opel Insignia Grand Sport

Naší recenzí tentokrát prošel Opel Insignia Grand Sport.

5.  9.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků