Nissan vás zbaví závislosti na mobilu. Připravil opěrku blokující signál

Mobily za volantem jsou stále častější příčinou dopravních nehod. Výrobci se s tímto nešvarem snaží bojovat různě. Nissan přišel se speciální loketní opěrkou.
Nissan vás zbaví závislosti na mobilu. Připravil opěrku blokující signál

Používání smartphonů za volantem způsobuje velké množství nehod po celém světě. Automobilky se snaží přijít na řešení, jak jim předcházet. Zajímavý koncept připravil japonský výrobce Nissan.

Automobilka vychází z téměř 200 let staré technologie. Její loketní opěrka mezi předními sedadly funguje na principu Faradayovy klece. Signal Shield koncept zabezpečí dokonalé soustředění na řízení.

Sportovní divize Nissanu chystá modelovou ofenzivu. Co všechno Nismo vyladí?

Sportovní divize Nissanu chystá modelovou ofenzivu. Co všechno Nismo vyladí?

Jakmile totiž vložíte svůj mobilní telefon do opěrky, ztratíte veškerý signál. Kromě klasické mobilní sítě nebude fungovat ani Bluetooth či Wi-Fi. Ideální řešení pro digitální detox během jízdy.

Nissan novinku předvedl v modelu Juke, zatím se jedná pouze o koncept. Uvidíme, jestli ji v budoucnu začne montovat do všech svých vozů. Pak už to bude jen na vás. Odložili byste svůj mobil do této speciální loketní opěrky?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků