Nissan vás zbaví závislosti na mobilu. Připravil opěrku blokující signál

Mobily za volantem jsou stále častější příčinou dopravních nehod. Výrobci se s tímto nešvarem snaží bojovat různě. Nissan přišel se speciální loketní opěrkou.
Japonská automobilka vychází z téměř 200 let staré technologie. Loketní opěrka mezi předními sedadly funguje na principu Faradayovy klece

Používání smartphonů za volantem způsobuje velké množství nehod po celém světě. Automobilky se snaží přijít na řešení, jak jim předcházet. Zajímavý koncept připravil japonský výrobce Nissan.

Automobilka vychází z téměř 200 let staré technologie. Její loketní opěrka mezi předními sedadly funguje na principu Faradayovy klece. Signal Shield koncept zabezpečí dokonalé soustředění na řízení.

Sportovní auta | Byznys | Nissan

Sportovní divize Nissanu chystá modelovou ofenzivu. Co všechno Nismo vyladí?

Jakmile totiž vložíte svůj mobilní telefon do opěrky, ztratíte veškerý signál. Kromě klasické mobilní sítě nebude fungovat ani Bluetooth či Wi-Fi. Ideální řešení pro digitální detox během jízdy.

Nissan novinku předvedl v modelu Juke, zatím se jedná pouze o koncept. Uvidíme, jestli ji v budoucnu začne montovat do všech svých vozů. Pak už to bude jen na vás. Odložili byste svůj mobil do této speciální loketní opěrky?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků